/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til DecemberRæven/rødbrink
Fra : malmin
Vist : 907 gange
10 point
Dato : 25-12-09 20:00

Hej DecemberRæv/rødbrink o.s.v

Har du læst at andre end dig, får nogen over nakken, her på Kandu???

Nu er det, den ellers så fredelige Sir Chris det er blevet upopulær hos visse brugere. Så nu får du måske ikke så megen opmærksomhed, hvis du ikke skynder dig at komme med nogen af - ja noget som kun DU - kan finde på

Hilsen malmin

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 25-12-09 20:09

Kære Malmin.
Citat
den ellers så fredelige Sir Chris
Jeg er da fredelig hele tiden og i alle indlæg. Selv om der bruges mange grimme gloser om min person, holder jeg sandelig "kammertone" i hævd, som et ægte S.F.S.T.P.K.-medlem .

Mkh Sir Chris

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-12-09 20:12

Rævepelsen fik faktisk omvendt mig og har nu lidt sympati han/hun er også imod at man viderebringer personlige oplysninger

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 25-12-09 20:13

Ja, det er også det jeg skriver. Du er ellers så fredelig, men det kan måske misforstås. Sir Chris ER ALTID FREDELIG.

Håber at jeg har fået rettet misforståelsen.

Hilsen malmin

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-12-09 20:15

Sir Chris aka Heller2 aka Cathcart er en ulv i fåreklæder, pas på når i mindst venter det så hugger giftslangen

Accepteret svar
Fra : DecemberRæv

Modtaget 20 point
Dato : 25-12-09 20:19

Hej malmin

Jo da, det har jeg godt set.

Og det er ikke noget problem for mig ikke at få så megen opmærksomhed.

Selv om, indrømmet, jeg har gjort en stor dyd ud af at snyde offentligt, for ligesom at illustrerer hvordan Kandu.dk kørte/kører i det skjulte (men jeg har jo observeret det).

Det er måske et problem for folk som trioen malmin & Chris & heller22, som jo dels ikke snyder så "officielt" som jeg har gjort, og desuden, naturligvis har hver deres egen profil - uafhængige af hinanden. I supplerer bare hinanden så godt!

Lige som min kone og mig - tit får vi den samme tanke, uden at tale om det først.

Men vi er altså 2 personer alligevel !

Nåh, det virker da underligt, at andre end DecemberRøv, rødebrik, Jør-n skal lægges for had!

Og helt URETFÆRDIGT !

Det næste bliver vel, at man kaster sig over profiler som brorteil, fætterteil, Teil.

Og så videre.

Dybt godnat !

Den ENESTE med flere end én profil er jo mig !

Ikke sandt?

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 25-12-09 20:22

De oplysninger der er på Kandu, må man vel godt viderebringe, ellers er der mange der skal have med pisken!!!

Men jeg er vist ikke helt med på hvad der er problemet, andet end at Camillasmoster har en hjemmeside - som hun henviser til her på Kandu, og der er så nogen som har læst denne hjemmeside og henviser til dem der har skrevet på denne hjemmeside

Er det så slemt??

Jeg synes der er større problemer her i verden, og hvis man ikke vil genkendes må man sørge for at dække sig bedre ind.

hilsen malmin

Kommentar
Fra : DecemberRæv

Dato : 25-12-09 20:36

Jeg har også kigget på denne hjemmeside, efter her at blive gjort opmærksom på den.
Det er da en fin side. Flot og seriøs. Forment arbejde. Havde ikke kigget på gæstebogen, har har da kigget nu - på grund af at der er blevet gjort opmærksom på den.

Jeg skal ikke være dommer om det er slemt eller ej.

Hvis o.v.n syntes det, så er det vel slemt?

Selv ville jeg ikke reagerer på at få mit navn Jørn ud i Kandu.

Det er jo blevet SKREGET ud lige meget om jeg gik under profilen Jørn eller rødebrik.

Men jeg syntes da, at du malmin eller Sir Chris eller heller22 bør give den krænkede part en undskyldning, hvis det er et problem, hvad det jo åbenbart er.

Forresten er det da morsomt at kigge på Kandu medlemmers hjemme sider, hvis de ellers har nogle, og de er offentlige.

manse no ? har f.eks en spændende side man kan blive klog af !

Kommentar
Fra : DecemberRæv

Dato : 25-12-09 20:39

hov - håber ikke det gjorde noget, at jeg nævnte denne hjemmeside?!

Syntes bare den er super god.

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 25-12-09 20:44

Jeg gir`gerne en undskyldning, hvis jeg har fornærmet nogen.

Hvem er det jeg skal gi´en undskyldning?

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 25-12-09 20:51

Citat
eller Sir Chris eller heller22 bør give den krænkede part en undskyldning
Jamen, det har jeg så sandelig også gjort i det indlæg, hvor miseren begyndte, med den o.v.n. vil åbenbart ikke modtage den.

Mvh Chris

Kommentar
Fra : DecemberRæv

Dato : 25-12-09 20:52

Mig!

Kommentar
Fra : DecemberRæv

Dato : 25-12-09 20:54

Citat
Hvem er det jeg skal gi´en undskyldning?

Mig!

IMB

o.v.n

piaskov

Krummen

osv. osv

Giv ALLE på Kandu.dk en undskyldning

For hvad ved jeg ikke

Men gør det alligevel

Kommentar
Fra : DecemberRæv

Dato : 25-12-09 20:55

Og så får du sikkert en undskyldning tilbage.

Det plejer jeg nemlig at få ....

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 25-12-09 21:06

OK! UNDSKYLD TIL ALLE JEG HAR FORNÆRMET.

Så er jeg vist dækket ind

Hilsen til alle malmin

Kommentar
Fra : DecemberRæv

Dato : 25-12-09 21:11

Undskyldningen accepteret.

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 25-12-09 21:16

Tak DedemberRæv

Så kan jeg se frem til det nye år, uden dårlig samvittighed, ihvertfald over for dig.

Mange tak.

Hilsen malmin

Kommentar
Fra : DecemberRæv

Dato : 25-12-09 21:22

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 25-12-09 22:44

Citat

OK! UNDSKYLD TIL ALLE JEG HAR FORNÆRMET.

Undskyld for hvad ??? ja jeg er lige så forvirret som det der tales om i denne tråd
hvorffor f....n skal der undskyldes og hvad taler I om ??

Citat
http://www.kandu.dk/spg143264.aspx

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 25-12-09 22:52

Hej Smuller.

Hvorfor siger du nu også UNDSKYLD? Hvad har du dog bedrevet? ?

Mvh Chris .

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 25-12-09 22:54

Og kære Malmin.

Hvem er nu DedemberRæv ?

Mvh Chris .

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 25-12-09 23:01

Citat
Hvorfor siger du nu også UNDSKYLD? Hvad har du dog bedrevet?

chris, det var bare citat knappen fra malmins indlæg, som ikke lige virkede- det skulle ha´stået inde i boxen

men ja vi kan da alle bare udbringe et stort undskyld - men det vil jeg nu ikke, jeg har sgu´ ikke trådt nogen over tæerne -

jeg synes sådanne Undskyldninger er helt hen i vejret, medmindre der lige var en helt konkret situation- hvor man fik trykket for hurtigt på "send"

Lad os så snart få fred til at være her-

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 25-12-09 23:12

Hej Smuller.

Jeg havde fanget den, men jeg har den svaghed, at jeg for det meste ikke kan styre mit gode humør .

Citat
Lad os så snart få fred til at være her-
(Se lige, der er nogen, der ka det med teknikken ).
Nemlig. Og her hos Malmin er der dejligt roligt.

Det med undskyldningerne laver de 2 andre bare sjov med .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 25-12-09 23:15

Citat
Det med undskyldningerne laver de 2 andre bare sjov med

ja der kan man bare se- alt det ævl og kævl, havde lige overskygget min humoristiske sans

nå tilbage på sporet og teknikken

fut fut fut

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 25-12-09 23:18

og så har slet ingen bemærket mit nye profil billede iøvrigt

det er katten "felix" og han"katten" ikke spores nogen steder- og han"katten" har ingen e-mailadresse

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 25-12-09 23:19

Citat
nå tilbage på sporet og teknikken

fut fut fut
Skønt at du også har et godt humør og dertil hørende god humor . Og lynhurtigt du lærte teknikken!

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 25-12-09 23:23

Der er da Heller ikke nogen, der har lagt mærke til, at jeg for en uge siden ændrede min Avatar, kattens også da .

Nå ja Smuller, måske ved du ikke, at et profilbillede hedder: Avater .

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 25-12-09 23:24

Citat
Nå ja Smuller, måske ved du ikke, at et profilbillede hedder: Avater

vooffe det ??

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 25-12-09 23:36

Fordi jeg siger det . Og la vær med at spørg om noget, som jeg ikke lige kan huske.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 25-12-09 23:39

Citat
En avatar (chat) er et billede som bruges sammen med et nickname / kaldenavn på internet i fora og chatrooms.
Er du så glad nu ?

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 25-12-09 23:42

Du har formodentlig fundet det på nettet:
http://da.wikipedia.org/wiki/Avatar_(flertydig)

Så er det kun, om du er
Citat
En avatar er en inkarnation af en gud ifølge den hinduistiske mytologi.
siden du benytter dobbelt profil

eller om det er den anden forklaring
Citat
En avatar (chat) er et billede som bruges sammen med et nickname / kaldenavn på internet i fora og chatrooms.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 25-12-09 23:43

Citat
Er du så glad nu

Jaaaa det hjalp på min uvidenhed- godt med kandu.dk

tak

Kommentar
Fra : webm

Dato : 25-12-09 23:45

Citat
Nå ja Smuller, måske ved du ikke, at et profilbillede hedder: Avater

Citat
Fordi jeg siger det . Og la vær med at spørg om noget, som jeg ikke lige kan huske.

Vrøvl, den heder en AVATAR hvis det skal være korrekt

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 25-12-09 23:45

Citat
siden du benytter dobbelt profil

IBM760

nu bliver jeg fornærmet- jeg har ingen og jeg siger ingen dobbeltprofil , men tak for svaret

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 25-12-09 23:47

smuller54 - det er ikke dig jeg hentyder til.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 25-12-09 23:49

Citat
smuller54 - det er ikke dig jeg hentyder til.

ok men det var et svar på mit spørgsmål, så derfor blev jeg forvirret

men det er jeg så ikke mere

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 25-12-09 23:50

Hej IBM760.

Nu må du altså styre dig .
Citat
siden du benytter dobbelt profil
Jeg er ikke avataren, men helt sikkert Heller ikke inkarnationen . Blot en ganske almindelig naiv dansk bonderøv . Og da jeg ikke kunne stave til Wikipedia (altså for små 10 minutter siden) valgte jeg at "glemme" kildehenvisningen .

Og det var så endnu et intetsigende indlæg fra mig .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 25-12-09 23:51

Nej - det var svar på dobbeltprofilen's indlæg:

Citat
Fordi jeg siger det . Og la vær med at spørg om noget, som jeg ikke lige kan huske.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 25-12-09 23:55

Citat
Vrøvl, den heder en AVATAR hvis det skal være korrekt
Ups da. Men i Wikipedia skrives hele ordet ikke med store bogstaver .

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 25-12-09 23:57

Stoooppppppp

Nu starter det igen.
Det er jo ligegyldigt, hvordan det staves. Og det blev jo rettet. Lad det så blive der.

Så er der igen det med dobbeltprofilen - og det er ved at overskygge alt andet -

hva´med at droppe de der dobbeltprofiler ? eller er det en teknisk måde at holde styr på det hele ? Jeg spørger bare - for jeg ved ikke hvad de skal bruges til.
Jeg har også to bankkonti for at holde styr på budget og på indkøb- er det sådan noget ??

mvh Smuller54

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 26-12-09 00:00

Webm.

Nu går der helt g i det for mig. Jeg ved godt, at jeg skal stoppe nu, men jeg kan altså ikke dy mig . Hvorfor skriver du indlæg hos en bruger, som du har BL-et ?

Mvh Chris

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 26-12-09 00:04

Citat
Nu går der helt g i det for mig. Jeg ved godt, at jeg skal stoppe nu, men jeg kan altså ikke dy mig

jo det skal du - for det er lige så "snottet" som alt det andet

skide ligegyldigt

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 26-12-09 00:05

Citat
Jeg har også to bankkonti for at holde styr på budget og på indkøb- er det sådan noget ??
Lige præcis ramt i plet! Jeg har en profil til religion, politik, vitser og smalltalk og en profil til alt om pc, window, dos og alt det teknik. Og at nogen kan have ondt et vist sted over det, fatter jeg naive bonderøv ikke en disse af.

Mvh Chris

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 26-12-09 00:08

Citat
skide ligegyldigt
Skisme nej da. Det er da umoralsk at skrive i indlæg hos brugere, man har Blacklistet .

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 26-12-09 00:08

umoralsk skal være dobbeltmoralsk .

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 26-12-09 00:12

Citat
Det er da umoralsk at skrive i indlæg hos brugere, man har Blacklistet

Hvorfor skulle det være det?

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 26-12-09 00:12

Citat
Skisme nej da. Det er da umoralsk at skrive i indlæg hos brugere, man har Blacklistet

u eller dobbelt-

det må du så mene, jeg bliver bare så træt af disse svædslag

og tænker der må være bedre ting at tage sig til og det vil jeg så

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 26-12-09 00:15

Citat
svædslag

sværdslag - der kan man bare se hvor træt man kan blive-

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 26-12-09 00:22

Citat
sværdslag - der kan man bare se hvor træt man kan blive
Ja, jeg ved det godt. De sidste par "indlæg" var helt unødvendige . Så undskyld til Webm og dig Smuller. Jeg er vist også meget, meget træt. Men som man reder, så ligger håret .

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 26-12-09 00:32

Citat
Så undskyld

ikke flere af den slags

ikke nødvendigt for mig

go nat og tak for snakken

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 26-12-09 00:43

Hej Smuller.

Helt fint, og godnat fra mig .

Og til IBM760.

Sjejsse da også at jeg kaldte dig Webm. Så du får 2 undskyldninger .

Mvh Chris ( med sig selv)

Kommentar
Fra : DecemberRæv

Dato : 26-12-09 06:45

Go´ morn´ i tråden, dejligt med nye deltagere, ser jeg

eller flere deltagere af den samme profil (?)

HoHo

Fint Avatar du har Smuller

Kommer der så ikke en god opskrift på kattemad?

Kommentar
Fra : rødebrik

Dato : 26-12-09 09:30

From "all of us" to "all of you" malmin, da spørgsmålet jo også var til rødebrik ...

God2.Juledag "all of you" !

Godkendelse af svar
Fra : malmin

Dato : 26-12-09 11:29

Tak for svaret DecemberRæv.