/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
Gældsbrev
Fra : Rebecce
Vist : 419 gange
20 point
Dato : 25-12-09 11:03

Hej Igen.

Var husejer på et tiidspunkt,huset blev solgt uden tab, lige pludselig får jeg tilsendt ikke mindre end 2 tillægsgældsbrev krav på 53.000 aldrig set beløet 42.000 ...Da jeg kontakter banken og vil vide hvad det er for noget svar lån jeg havde optaget efter at Huset blev solgt ...og det er så 100% sikkert jeg ikke har men bankmanden bliver sur da jeg beder om det som er foran de tillægsgældb og det har jeg svært at respektere og vil det heller ikke hvor sur han bliver.
Har snakket med ADV han siger de skal lægge de beviser for det som er gået forud,de kan ikke bare smide to tilllægsgælsbrev foran mig betal.....

Ved at der blev overført kr 104.000 til den gamle BG Bank et pantebrev indfriet....og nu Kræver D.banke ind men vil ikke komme med hvad det er de kræver for......og de har ikke modtaget nogen penge siger de ..men jeg ved de har har modtaget dem ...men vil have banken at komme med den.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-12-09 11:43

Ja der er jo som du selv er i gang med, kun en vej...............................advokat.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 25-12-09 11:45

JOW -

Kommentar
Fra : alka

Dato : 25-12-09 12:05

Rebecce, du må da have papir på hvad der er optaget af lån og kvitteringer på hvad der er indbetalt? Hvis ikke du har det, så står du da godt nok med et økonomisk problem!

Kommentar
Fra : transor

Dato : 25-12-09 13:04

Din fremstilling af sagen er rodet og følelsesbetonet. du må have professionel hjælp, til at udredde sagen.
Hvis banken skal forlange penge skal der være underskrevne gældsbreve eller tinglyste pantebreve.
Det skal udredes. Det er ligegyldigt og uvedkommende om en bankmand er glad eller sur.

Kommentar
Fra : Rebecce

Dato : 25-12-09 20:35

Hej....

Er ikke følelses betonet rodet skyldest måske ikke ægte dk...smiler men lige meget jeg ved hvad lån jeg har taget .....og underskrevet men banken har skrevet på papirene gifte og det vil jeg ikke respekter og dermed tror at bordet fanger.

Rebecce