/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Næste Jul
Fra : spam-free
Vist : 1924 gange
35 point
Dato : 24-12-09 23:53

Fik i hvad ønskede___IGEN
Eller ?

ellers er der knap 1 år til næste UD-DELING

SKAT har da fået sine penge.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-12-09 00:14

Ja jeg fik alle mine ønsker opfyldt og endda lidt til. Og ingen af dem skal byttes.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-12-09 00:16

Jo, det ene ønske jeg havde gik i opfyldelse... en vegetarkogebog

Hva' med dig selv,har du gået nogle gaver?

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 25-12-09 00:38

Citat
Jo, det ene ønske jeg havde gik i opfyldelse... en vegetarkogebog

VIL DU HAVE ______`? HAR MASSER AF (GRØNTSAG_KOGERIER/ video)

Hva' med dig selv,har du gået nogle gaver?

Har rimeligt, NEXT år kommer der en anden HAYBUSE på vejen
http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=267735
eN pILLE KLARER DET VÆRSTE_ men ikke livet.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-12-09 00:42

Så er det sådan en gave fra mig selv til mig selv, næste år?

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 25-12-09 00:42

Kan nævne BENZOIDE´r forbruget, på sådan en cykel er mindre en at pisse på KLUMME
MAX 3 km/ pr Liter.
Men så kommer jeg desvære også sikkert HJEM__IGEN med 300km
spørg Poli

Stakkels klumme/

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-12-09 00:47

Citat
en vegetarkogebog
godt at vide at der skal man ikke komme så jow jeg fik gaver fra ønskesedlen den var lang så jeg ventede ikke at alt var under træet, og nu skal sparegrisen på fedekur inden næste års julerace

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-12-09 00:49

Det er heller ingen skam at blive væk, når man ikke er inviteret

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 25-12-09 02:08

Ja, endnu en perfekt jul, god mad og jeg fik 2 mandler ud a risalmanden, og kanon gaver igen i år, yay

Accepteret svar
Fra : moox

Modtaget 35 point
Dato : 25-12-09 10:53

ønskede intet fik intet

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-12-09 11:52

Ovn - du behøver ikke køre så langt for blive væk.
Jeg kommer heller ikke til den vegetarkogebogsafprøver, og jeg bor tættere på.
Næ så hellere ind til naboen, og smæske sig med smørstegte æbleskiver med syltetøj og sne.
Og lige skylle det hele ned, med et par liter hjemmelavet gløg.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-12-09 12:17

He, manden fik en grillbog.. hva' siger i så??

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-12-09 15:01

Jeg fik bl.a. en fuglekasse med indbygget kamera, det er et hit for jeg har en del ynglende fugle i haven. Nu glæder jeg mig til at se ungerne vokse op på nærmeste hold.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-12-09 15:13

Ih hvor spændende granner01... jeg troede de kasser var hjemmebyggede, jeg var slet ikke klar over at man ligefrem kunne købe dem færdige, det vil jeg da huske, så har jeg da en gaveide

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-12-09 16:56

Granner - du bor da ikke i DK.
Citat
jeg har en del ynglende fugle i haven

Eller du har måske en opvarmet have.

Ps. Tillykke med det camera.

Kommentar
Fra : rødebrik

Dato : 25-12-09 17:02

Fik en spilleplade til ludo og kan nu spille med mig selv + de andre brikker

rødebrik

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-12-09 17:07

Min mand havde lige set en reklame for den redekasse med kamera, det kan købes i jem & fiks, hvis andre skulle være interesserede

Kommentar
Fra : DecemberRæv

Dato : 25-12-09 19:03

Tak. Hvad koster den ?

Jeg er interesseret.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-12-09 19:11

I kan købe en redekasse med kamera hos Harald Nyborg, for samme pris som kameraet koster alene, men skynd jer når foråret nærmer sig og fuglene skal bruge kasserne, så stiger prisen sikkert

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-12-09 19:20

Jem & Fiks, julepris på redekasse med indbygget web kamera kr 449,00

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-12-09 19:22

Til den jem og fix pris...................................er det med finker.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-12-09 21:51

Og den fuglekasse jeg fik blev købt i Bilka.
Jeg har en lukket gårdhave hvor jeg fodrer fuglene, så jeg har blåmejser, musvitter, gråspurve. Alle yngler her i kasser. En gang imellem holder gråspurvene generalforsamling på mit hegn, sidst jeg talte var der 32.
Og så får jeg også besøg af rødkælk.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-12-09 23:54

Min kæledække er et slørugle par som bor i laden, der er sat redekasse op til dem og der er unger hvert år tror jeg, de er sky og det er ikke nemt at være sikker på hvor mange der er, måske jeg skal kamera overvåge dem

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-12-09 00:01

o.v.n..så skal du selv være kreativ, for de færdigbyggede kasser er kun til spurve og mejse

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-12-09 00:08

Lige nøjagtig så kreativ http://www.naturbutikken.dk/pi/Kamera_til_redekasse_infrar%C3%B8d_m_sort_hvid_3289_228.aspx
jeg skrev jo herover at kasse med kamera kostede det samme som kameraet løst

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-12-09 13:55

Den side du henviser til o.v.n. det er nøjagtig det der ligger i min redekasse, lige til den mindste dippedut. Og min redekasse kostede 480 kr i Bilka.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-12-09 14:41

o.v.n. Det kan betale sig at du køber en mejsekasse med kamera og så skruer kameraet løst, det sidder kun fast med to skruer. Så bruger du det kamera og tilbehør til din uglekasse og hænger mejsekassen op uden kamera. To fluer med et smæk.

Kommentar
Fra : DecemberRæv

Dato : 26-12-09 18:14

Takker for oplysninger om de redekasser med kamera. Har af og til været i Den Ornatologiske Forening på Vesterbrogade, for bl.a at købe Fjällræv rygsæk til mig selv + barnebarnet. Havde ikke tænkt på, at de også havde sådanne kamera-kasser.

De er i øvrigt rigtig flinke de fugle-folk dér ...

Jørn

Godkendelse af svar
Fra : spam-free

Dato : 28-12-09 22:37

Tak for svaret moox.

Skulle tro vi var FAMILIE..?

PAS PÅ

OG ANDET, på Torsdag
det ville være dumt at miste SKIDTET, bare fordi andre syntes man ser TUMPET ud,
med
Men HVAD, VI SE`R ENDNU ET NÆSTE ÅR, uden briller

Godt 2010 til alle ? kedelige mennesker, og dobbelt profiler.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-12-09 22:47

Citat
Godt 2010 til alle ? kedelige mennesker, og dobbelt profiler.
tak i lige måde