/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows 7 mic boost
Fra : Mr-Pullen
Vist : 557 gange
15 point
Dato : 24-12-09 15:35

Hey Kandu folk.

Jeg har for nyligt købt windows 7
og jeg gamer en del CS og bruger også microfon når jeg gamer. jeg kan simpelthen ikk få mic boost fra, der er slet ikk en bar til at justere det...

HJÆLP

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 24-12-09 23:28

kontrolpanel --> hardware og lyd --> administrer lydenheder --> fanen optagelse --> vælg din mikrofon og vælg egenskaber --> fanen niveauer

Kommentar
Fra : Mr-Pullen

Dato : 25-12-09 11:27

Der står den på CD kvalitet som standart

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 25-12-09 14:52

??????????
du har to skydere, den ene er mikrofonstyrken og den anden er forstærkningen "Boost"