/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kan ikke instalere iTunes
Fra : Tlh9
Vist : 2597 gange
65 point
Dato : 24-12-09 15:20

Når jeg prøver kommer den med denne fejlmelding:

Der er opstået et problem med denne Windows Installer-pakke.
Et program, der er nødvendigt for denne installation, kunne ikke køres.
Kontakt supportpersonen eller pakkeproducenten.

Har prøvet med forskellige versioner af iTunes, men det samme sker.
Nogen der har prøvet noget lignende? eller ved hvordan man får det til at fungere?

På forhånd tak :)

Kommentar
Fra : Tlh9

Dato : 24-12-09 15:37

Forresten, bruger vista 32-bit

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-12-09 17:25

Jeg kender ikke fejlen men højre klikker du og klikker på Kør som administrator når du vil installere, du skal ikke bare dobbelt klikke

Kommentar
Fra : Tlh9

Dato : 25-12-09 10:40

Nej det er ikke det, windows mangler tilsyneladende et program. Jeg er bange for jeg skal formatere skidtet

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 25-12-09 11:31

Vi har samme problem med I-tunes.

Og blæser det program et langt stykke.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 25-12-09 11:33

Det er også vista 32 bit her. Vores xp maskine kan installere

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-12-09 11:47

Itunes kan i køre uden Quicktime playeren men den plejer at følge med når man installerer Itunes, så det er sikkert ikke den du mangler?

Kommentar
Fra : Tlh9

Dato : 26-12-09 18:29

tror at vi endnu en gang kan konkludere at vista er noget l-o-r-t :(

håber dog bare at 7'eren er bedere.