/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
kn luftfilter+ suzuki gs500e
Fra : botage
Vist : 425 gange
200 point
Dato : 25-04-03 10:20

hej, hvordan skifter jeg luftfilter på min suzuki gs500e? jeg skal montere et KN luftfilter, er der andet der skal ændre, eller skal det bare "proppes" i?
mvh Bo

Accepteret svar
Fra : mccracken

Modtaget 210 point
Dato : 25-04-03 11:53

Jeg synes ikke du skal spilde dine penge på et KN-filter. Medmindre du går efter levetiden, eller du vil fjerne den originale luftfilterkasse. Der er lige så god genemgang i et nyt originalt filter som i KN(såfremt det er smurt ordenligt!!) I øvrigt går motoren bedst med den originale filterkasse.
Med det sagt kan du til de fleste maskiner, købe et KN-filter der passer i den originale filterkasse uden videre forberedelse. Eller du kan købe enkeltfiltre til hver indsugningstragt.

Mvh McCracken

(har selv kørt GS 750)

Godkendelse af svar
Fra : botage

Dato : 26-04-03 12:06

Tak for svaret mccracken.