/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Nytårs ur?
Fra : swarn
Vist : 1390 gange
200 point
Dato : 24-12-09 13:49

Jeg har før haft et Wallpapers på skrivebord med nedtælling til nytår, er der en og anden der kan vise mig hvor jeg kan hente såden en.

På forhånd tak og en god jul til alle
Hans

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-12-09 13:55
Kommentar
Fra : severino

Dato : 24-12-09 14:06

Der findes rigtigt mange af den slags, som kan tælle ned til hvad som helst.
Men for at de skal virke korrekt, så kræver det at dit klokkeværk i din PC går nøjagtigt, ellers kan du risikere at komme for sent, når der skal skåles!

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 24-12-09 15:51

Citat
så kræver det at dit klokkeværk i din PC går nøjagtigt
Nemlig, for det er ikke alle klokkeværker, der virker lige godt og efter hensigten .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-12-09 16:20

Her er en med anvisning i brug og indstilling.
http://www.html.dk/scripts/javascript/00026/

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 24-12-09 17:50

Citat
Nemlig, for det er ikke alle klokkeværker, der virker lige godt og efter hensigten

py e ha chris- fy fy

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-12-09 18:10

Eyvind jeg håber jeg må misbruge spørgsmålet lidt, jeg er ikke nogen geni til det der kode men har nu fået tælleren på mit skrivebord øverst i venstre hjørne, jeg vil hellere have tælleren øverst til højre, hvor ændres det i koden om det er til højre eller venstre og kan baggrundsfarven være andet end hvid?
Glædelig jul til alle
og undskyld til spørger som jeg håber får lidt ud af mi tillægs spørgsmål

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 24-12-09 22:30

Citat
Jeg har før haft et Wallpapers på skrivebord med nedtælling til nytår, er der en og anden der kan vise mig hvor jeg kan hente såden en.

Kræver du har en html side, og laver den om til en AKTIV WALLPAPER, se under = skrivebord/ tilpas/ web, OG SÅ VIRKER LINKET FRA e.c
medmindre der er lavet om på selve scriptet fra html.dk
du kan selv ændre i scriptet med notepad eller andet, der kan læse html
BTW: angående den rigtige tid_ så indstilles den efter MS = Verdens-uret, så påregn en lille forsinkelse på ? 0.00000000000000000000000000001 secund eller mere/ eller mindre.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 25-12-09 00:09

Citat
BTW: angående den rigtige tid_ så indstilles den efter MS = Verdens-uret, så påregn en lille forsinkelse på ? 0.00000000000000000000000000001 secund eller mere/ eller mindre.

Den dur ikke, vi kan ikke have at der er nogen der skåler for sent!

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 25-12-09 00:16

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-12-09 00:20

Nej for den da, at komme for sent det du'r da ik'

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 25-12-09 00:26

Og Ove, nu går der altså "snak" i en tråd igen. Og denne gang er det Severinos skyld; ikke min

Mvh Chris

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-12-09 00:43

Citat
Og Ove, nu går der altså "snak" i en tråd igen. Og denne gang er det Severinos skyld; ikke min

Host host, ... Chris, du havde jo ikke behøvet at svarer

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 25-12-09 00:45

Det lar jeg så vær mæ nu

Kommentar
Fra : alka

Dato : 25-12-09 08:15

.... er det først om seks dage?