/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
MS Outlook
Fra : clou
Vist : 1127 gange
300 point
Dato : 23-12-09 16:19

Så er jeg her igen

HJÆLP MIG! - Når jeg får nogle e-mails med indsatte animationer, så er det "kun" still-billeder - ingen animering overhovedet, hvor er det, at jeg skal indstille det? MS outlook 2007 pro

Jeg har ikke problemet i MS Outlook 2003 pro, som kører på min anden pc, men har ikke kunnet aflæse, hvor jeg evt. skal indstille 2007 udgaven, for at få animationerne til at virke.

Clou

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 300 point
Dato : 23-12-09 18:20

Det er lige sådan du skal gøre.

Citat
Den animerede grafik i min e-mail fungerer ikke
Symptomer
Når du modtager en e-mail, der indeholder animeret grafik, f.eks. animerede .gif-filer, vises kun et statisk billede.

Årsag
I Microsoft Office Outlook 2007 bliver animerede grafikfiler i brødteksten i e-mails ikke vist. Kun den første ramme af animationen vises.

Løsning
Du kan få vist meddelelsen i webbrowseren, så du kan se animationen.

Vise en e-mail i webbrowseren
Åbn e-mailen.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 29-12-09 17:00

Gen animationen fx på skrivebordet. Efterfølgende vil den virke!

Godkendelse af svar
Fra : clou

Dato : 29-12-09 17:48

Tak for svaret Fijala.

Kunne blot ønske at jeg ikke skulle denne vej hver gang jeg får en animation!

Clou

Ønsker alle et rigtig godt Nytår