/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Glædelig jul og et godt nytår!
Fra : TheRealDeal
Vist : 627 gange
100 point
Dato : 23-12-09 12:44

Kære alle

Jeg ønsker alle her på Kandu en rigtig god jul og et godt nytår, må det nye år bringe mange interessante spørgsmål
Nu skal det skrevne også indeholde et spørgsmål, hvad er er en rigtig god jul for Kandu folket?

TRD

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 110 point
Dato : 23-12-09 12:57

Citat
hvad er er en rigtig god jul for Kandu folket
Det er en julehilsen fra TheRealDeal
Glædelig Jul til dig

Kommentar
Fra : DecemberRæv

Dato : 23-12-09 13:00

Ja!
+ "Peace&Love&Happiness"

og at bentjuul får nogle gode julegaver.

DecemberRæv

Kommentar
Fra : DecemberRæv

Dato : 23-12-09 13:05

Og at Krummen må ophæve sin blackliste af lille mig, som han åbenbart er så bange for, helt uden grund ...

+ At folk igen vil få glæden ved at hjælpe andre mennesker på Kandu.dk tilbage, på trods af mig.

DecemberRæv

Og så håber jeg desuden at få rødkål med flæskesteg og ikke tyrker-kål og hallal-får.

Kommentar
Fra : wolwin

Dato : 23-12-09 13:17

Jeg ønsker mig en ny albehue

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-12-09 14:31

DecemberRæv

God jul dil dig og nu håber jeg at du stopper med alle de profiler. Opfør dig ordentligt og lad være med at ødelæggen glæden for os andre.
Det er så surt med alle dine profiler med intetsigende spørgsmål bare fordi du tror du driller.
Ikke flere umodne drillerier.
Ikke flere forsøg på at få point ved at lave mange profiler.

Kommentar
Fra : ErasmusMontanus

Dato : 23-12-09 14:48

og

Kommentar
Fra : DecemberRæv

Dato : 23-12-09 14:53

I lige måde granner01
Jeg vil være seriøs fra nu af (men jeg er tit seriøs på en a-typisk måde, som folk måske misforstår).
__________________________________________________________________________
Er *oprigtig* ked af, hvis jeg har ødelagt din eller andres glæde ved at hjælpe andre på Kandu.dk.
Det mener jeg 100%, for det har aldrig været min mening!
___________________________________________________________________________
Jeg giver heller ikke mig selv points mere! (kun de 10 - altså 20, som jeg gav mig selv nu, fordi jeg er "forfængelig" og syntes at det ser så smart ud med 5 ***** på sit avatar.
(Ja, jeg er jo, som du ved lidt crazy).
____________________________________________________________________________
Tror heller ikke jeg spørger om noget mere.
For folk gider vel ikke svare på mine spørgsmål? - Selv om de muligvis er fornuftige.
__________________________________________________________________________

Men jeg svarer måske på nogle spørgsmål, som jeg tror jeg har forstand på.
(Og det er jo begrænset)
___________________________________________________________________________

rn

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-12-09 16:01

Grunden til at du har ødelagt glæden for mange er at når vi går på Kandu så plejer spørgsmålene at stå på forsiden, og vi kan overskue hvilke vi svarer på. Når der så gang efter gang er lavet en hel masse åndsvage spørgsmål af en spammer, så forsvinder de seriøse spørgsmål om på side 2. Eller længere om. Det forvirrer mange.

Så vi skal nok svare på dine spørgsmål, hvis du opfører dig ordentligt.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 23-12-09 16:32

Hej Real Deal.

Også en glædelig jul til dig - fra mig

Du spurgte hvad en god jul var for Kandu-folket - og derved også for mig.

En god jul for mig er;
- At være sammen med familien.
- Opfylde familiens ønsker - så godt jeg endnu engang kan.
- Se familien stortrives.
- At sige disse 3 ord til konen, børn og svigerbørn....... Jeg elsker jer.!
- Og bagefter få at vide, at man er verdens bedste mand, far/svigerfar.

Så er alt andet ligegyldigt i denne verden.

Samtidigt vil jeg gerne benytte lejligheden til at ønske alle jer andre brugere, en rigtig glædelig jul.

Kommentar
Fra : DecemberRæv

Dato : 23-12-09 17:16

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-12-09 17:36

Og en stor glædelig jul til at de søde og rare mennesker her på Kandu.

Min bedste jul vil være sammen med børn og børnebørn og se glæden i børnebørnenes øjne fordi de har opdaget at foruden det tøj de altid får af farmor, så har farmor snydt og købt 2 små gaver til dem hver ved siden af.
Og når vi rafler om små gaver, det er de bedste grin vi får den aften. Vi griner og laver så meget sjov af vi får ondt i maven af at grine. Og børnebørnene elsker at slå en sekser, for så kan de tage gaver fra deres far.
Og så tager alle hjem lige inden 24 og så er der ryddet op, opvaskeren kører og jeg synker ned i en stol og sætter mig til at høre julemusik. Se det er livet.

Kommentar
Fra : DecemberRæv

Dato : 23-12-09 18:20

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 23-12-09 23:19

Til alle seriøse Kandu'er.
En rigtig god og

Kommentar
Fra : DecemberRæv

Dato : 24-12-09 04:57

Til alle useriøse (som måske i virkeligheden er meget seriøse på en alternativ måde) Kandu'er.

En rigtig god og +

Godkendelse af svar
Fra : TheRealDeal

Dato : 01-01-10 19:04

Tak for svaret bentjuul.