/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ISDN / Spørgsmål
10  dk 160
Faster oda
Fra : brorteil
Vist : 440 gange
11 point
Dato : 22-12-09 18:57

Faster Oda hoster af og til, hvad er der galt ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-12-09 18:59

Onkel Anders oser på cigaren

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 22-12-09 19:00

Skal Onkel Anders udvises ?

Kommentar
Fra : Hejdu58

Dato : 22-12-09 19:02

Fætter Højben serverer en tør rødvin

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 22-12-09 19:10

Så spørger jeg videre, som dem der undrer sig over at bilen bruger bensin. Eller
hvad er bedst Intel eller AMD.
Hvor meget må man hoste inden læge tilkaldes.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-12-09 19:21

Citat
Hvor meget må man hoste inden læge tilkaldes.
Ikke længere end faster Oda kan nå at trække vejret også..............

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-12-09 19:33

Citat
Hvor meget må man hoste inden læge tilkaldes.

Indtil du bliver begyndende blå i hovedet - men så er det også SIDSTE udkald

Så er det med at finde papir og blyant så testamentet kan blive skrevet

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-12-09 19:34

Du skal bare give hende noget amerikans olie, så hoster hun ikke mere

Hun tør ikke

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 22-12-09 19:38

Citat
Ikke længere end faster Oda kan nå at trække vejret også..............

Tak, så hælder jeg ikke bensin på faster Oda, en Intel eller AMD får hun heller ikke.

Jeg sætter mig og ser efter når hun blir blå i hovedet, der tilkaldes lægevagten.

Bare nu ikke lægen skriver recepten på testamentet, jeg risikerer at hele formuen

går til apotekeren.

Annuller spørgsmålet
Fra : brorteil

Dato : 22-12-09 20:47

lukket og slukket