/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Hån af DF - Okay?
Fra : Luke2000
Vist : 563 gange
100 point
Dato : 22-12-09 13:14

Jeg har på det sidste lagt meget mærke til at der næsten ikke er nogen hæmninger i hånen af DF det jeg sidst har set var sprællemænd af DF som naziser, og den her fra bt, http://www.bt.dk/politik/nu-haanes-lars-loekke-over-hele-verden - Jeg har lige taget screenshot hvis der kommer for meget bøvl ænder de det jo bare og siger "Ups Fejl".

Hvad mener folk om det?

Jeg selv er sådan set ligeglad, jeg ønsker ikke at deltage i politik på det niveau, men må da indrømme at jeg stærkt overvejer at stemme på DF til næste valg, det ville være første gang jeg sætter mit krys ved andre end S, grunden til at jeg overvejer at skifte er at jeg ikke mener folk der diskutere på det niveau er istand til at lede et land.

screenshot BT: http://img85.imageshack.us/img85/7401/40332078.png

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 22-12-09 13:22

Der er link til sprællemændene: http://www.schwimmelmann.org/

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 22-12-09 13:24

den kælling er værre end muslimerne.
hun er fanatisk modstander af alt der ikke er dansk

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-12-09 13:25

Kort og godt

Det siger mere om dem end om DF

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 22-12-09 13:27

Jeg har blacklistede brorteil.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 22-12-09 13:28

Det er ikke ok at håne modstandere, det er ynkelig hvis ens egne holdninger ikke kan stå alene uden at forsøge at nedgøre andre, det gælder i politik som i samfundet i almindelighed
ingen regel uden en undtagelse, Hr. Mangeprofilsen her på Kandu må nedgøres alt hvad man kan

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 22-12-09 13:35

Jeg opretter lige spørgsmålet igen så vi kan få det uden ham.

Godkendelse af svar
Fra : Luke2000

Dato : 22-12-09 13:38

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-12-09 13:40

Selv tak
Citat
Jeg opretter lige spørgsmålet igen så vi kan få det uden ham
hvem

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 22-12-09 13:48

Nu er DF jo vældig dygtige til at håne dem de er uenige med, muslimer, kulturradikale mv., men er samtidig, ligesom mange andre, "skallesmækkende mimoser", de piver når det går ud over dem selv. For nylig var Søren Espersen, der er meget dygtig til st avine andre til, meget fornærmet over at partiet var blevet kaldt nogle der ikke kunne fordrage muslimer, så han skrev et langt indlæg, hvor han påstod, han var blevet skudt i skoene at HADE muslimer, og skrev meget om at han ikke kunne fordrage den islamistiske ideologi. Men nævn lige en ideologi, der står helt alene UDEN mennesker til at fremføre den???, så det var noget demagogisk vrøvl, og endda alt for nemt at gennemskue.

Der er vel ikke noget parti der har flere racismedømte medlemmer end DF, måske bortset fra lille Jonnie fra Greve.

Men grundlæggende mener jeg man skal holde sig fra "hån, spot og latterliggørelse", dels er det ikke pænt, dels, og måske især, det overbeviser næppe ens modsatndere om andet, end at man ikke har argumenterne i orden.

Kommentar
Fra : Jø-rn

Dato : 23-12-09 10:09

Citat
ngen regel uden en undtagelse, Hr. Mangeprofilsen her på Kandu må nedgøres alt hvad man kan

Mener du hoved-profilen o.v.n?

Det syntes jeg nu ikke man skal gøre over for dig.