/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Ans I dreamed a dream
Fra : o.v.n.
Vist : 628 gange
50 point
Dato : 22-12-09 13:03

Hej ans som lovet er her de 50 point for navnet på CDen med Susan Boyle, der har været et par stykker som har købt svar på et tidligere spørgsmål + de 20 for første logind i dag, så allerede nu kan du få julegaven fra mig, CDen er bestilt så jeg håber den kommer frem inden jul.
ans og alle som læser med ønskes en god jul herfra

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-12-09 13:05

Også rigtig god jul til o.v.n.. og tak for hjælp igennem året

(ps. jeg købte tråden for at kunne snakke videre)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-12-09 13:13

Tak i lige måde tråden må gerne bruges til julehilsner så den kommer til at stå åben resten af dagen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-12-09 13:21

Det er da pænt af dig,

Men luk du den bare, når ans har været forbi, der er nemlig også en anden lykønskningstråd, men selvfølgelig kan en god gerning ikke gøres for tit

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-12-09 13:24

Jo jeg har godt set den anden lykønsknings tråd, men hvis nu nogen skulle have lyst så - - - -
ans får de 60 point uanset hvornår jeg accepterer, bare hun kommenterer inden for en time

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-12-09 13:27

Hvis ikke ans når det indenfor en time, så må du jo pænt vente med at lukke til i morgen, så hun kan få de 60 point

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 60 point
Dato : 22-12-09 13:29

Citat
Ans I dreamed a dream

Det har jeg også gjort mange gange

God og godt nytår

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-12-09 13:32

Yes Ans vi har jo alle vore drømme og håbet om at de går i opfyldelse, men du må pænt vente, i et letsindig øjeblik kom jeg til at fortælle at tråden er åben resten af dagen

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 22-12-09 14:08

God Jul og et lykkebringende Nytår til alle "Kandu'er" og jeres familier.

Mvh Steen

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-12-09 22:45

Tak for drømme svaret ans. jeg håber CDen når frem ellers må jeg i spendere bukserne igen i morgen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-12-09 22:47

Her sidst på måneden er det nok nærmere -overtræksbukserne -