/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Åbne vedhægt fil
Fra : pop3
Vist : 514 gange
100 point
Dato : 22-12-09 12:47

Kan ikke åbne vedhægt fil i Microsoft Outlook - Kun i Adobe Reader 9,02 køre windows7 ultimate.
( I Microsoft Word ingen problemer)
På en anden PC med Vista med Windows mail ingen problemer.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-12-09 12:55

Hvad hedder den fil ? De 3 bogstaver efter punktum, for eksempel doc - pdf og lignende

Kommentar
Fra : transor

Dato : 22-12-09 13:10

Kun meget specielle filer kan åbnes ( udføres) med outlook. Det er f. eks filer med aftaler i outlook kalenderen.

Alle andre vedhæftede filer åbnes med det program, som computeren er indstillet til , afhængig af filtypen, som bestemmes ud fra de (normalt) 3 bogstaver efter punktum i filnavnet.

Hvis du på en computer ikke kan åbne en vedhæftet fil, mangler du det pågældende program eller computern er ikke indstillet til det programnavn.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-12-09 13:10

Hvis du ikke får andre løsningsmodeller, så kan du åbne din fil, med linket i dette tip

http://kandu.dk/tip19935.aspx

Kommentar
Fra : pop3

Dato : 22-12-09 13:33

Det er en mail jeg får fra FDA - der er kun en kuvert og ingen clips - i win7
Vedkommen der sender den siger at der ikke andre der har dette problem.
Som sagt virker den i Vista.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-12-09 13:35

Hvis der er en kuvert som viser at en fil er vedhæftet, så højre klik på filen og klik på Gem som, der vil du få vist filnavnet, det som står efter punktum, inden du gemmer den

Kommentar
Fra : pop3

Dato : 22-12-09 13:58

Filnavnet er HTML

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-12-09 15:29

HTML er en webside og den bør åbne i din browser, bruger du Internet Explorer eller en anden?

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 100 point
Dato : 22-12-09 15:30

hvis der ikke er noget privat i den mail så prøv og videresend den til mig på kandu-test@hilsoe.dk

Godkendelse af svar
Fra : pop3

Dato : 24-12-09 01:09

Tak for svaret webnoob.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-12-09 01:33

Hvad var svaret så jeg troede Kandu var en videndelings forum

Kommentar
Fra : pop3

Dato : 24-12-09 16:43

Hej o.v.n. Jeg sendte det til vebnoob, som lige som jeg synes at det var noget være volapyk.
Jeg har returneret mailen, så må jeg se hvad hvad afsenderen siger.