/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Seat specialiseret værksted i 2300
Fra : jpeace73
Vist : 682 gange
100 point
Dato : 22-12-09 00:00

Er der nogen som kan foreslå et godt Seat Værksted i eller omkring 2300 København S?

Det må gerne være et værksted der er specialiseret i Seat.

Kender du et godt et som ligger udenfor området hører jeg også gerne. Jeg har en ældre Seat Cordoba fra 1995.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 22-12-09 00:08

http://www.seat.dk/SEAT/Forhandlere/ kan du zoom'e ind på det aktuelle område og se hvor der er en i din nærhed!

Kommentar
Fra : severino

Dato : 22-12-09 00:10

Værksted
Englandsvej 437
2770 Kastrup

Værksted
Vibeholmsvej 25 - 29
2605 Brøndby

Værksted
Dynamovej 5
2730 Herlev

Kommentar
Fra : jpeace73

Dato : 22-12-09 00:21

severino-> tak for svaret - men jeg fik ikke skrevet, at jeg ikke er interesseret i et autoriseret værksted til min gamle bil...

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 22-12-09 00:53

Jamen, hvad er der da galt med et autoriseret værksted ???

Kommentar
Fra : Cortina01

Dato : 22-12-09 18:52

Hvis du ikke er interesseret i autoriserede værksteder, må du forhøre dig lidt omkring. Måske er du heldig, at de har en SEAT "mekker" gående, men de fleste små værksteder uden autorisation er næppe specialiserede i samme grad, og har næppe heller det samme specialværktøj.
Du kan jo evt. prøve, at beskrive problemet her på siden. Vi er vist nogle stykker, der til daglig har olie på fingrene.