/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til Brorteil & andre Antijulere!!!
Fra : Cathcart
Vist : 450 gange
10 point
Dato : 21-12-09 22:46

Her kan "Antijulere" lade være med at ønske hinanden en fredelig jul mm .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 21-12-09 22:53

hov det var den forkerte tråd -

jeg havde vist ikke lige læst overskriften rigtigt

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 21-12-09 22:54

Ski godt gået smuller54 .

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 21-12-09 22:57

Så vil jeg ønske at sneen snart er væk. Jeg skal gå en kilometer for at komme frem til min bil p.g.a sneen - ok motion er sundt - men når indløbene skal BÆRES en kilometer tilbage til huset, så er det at jeg ønsker en grøn vinter.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 21-12-09 23:00

indløber du en hel kilometer malmin ??

hold da op det er da god motion og med varerne på ryggen

sorry ku´ikk´la´vær

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 21-12-09 23:01

jeg endnu en gang fremlagt forslag om at afskaffe julen, men er endnu en gang blevet nedstemt

da det ikke lykkedes prøvede jeg istedet at få den flyttet til den 31. december, men det forslag vakte heller ikke begejstring så det er nu vedtaget at juleaften i år falder D. 24. december.

så må vi jo se om jeg har mere held med mine forslag næste år

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 21-12-09 23:14

Måske 31. december skulle rykkes frem til den 24-ende. Så ville julen nok blive "overskudt" .

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 21-12-09 23:16

Hej Malmin.
Citat
men når indløbene skal BÆRES en kilometer tilbage til huset
Brug dog en kridtbar .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 21-12-09 23:17

Til smuller54

Det føltes som en kilometer, ved nærmere eftertanke var det nok to kilometer jeg havde købt. 10kg kartofler, 2 l mælk, 2 blomkål, 2kg græsk yoghurt, 3 l fløde, + det løse!!!!!!!!!!!! Og så to skovle med på slæb, på hjemvejen - de skulle have noget stearin, da ingen af skovlene var særlig "hjælpsomme" da jeg skulle grave bilen fri, før jeg kunne handle mine to kilometer!! - sneploven dækker altid udkørselen, selvfølgelig.

Derfor grøn vinter til mig.

Hilsen malmin

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 20 point
Dato : 21-12-09 23:18

Hmmmm Cathcart det ku være jeg skulle foreslå det næste år

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 21-12-09 23:27

til malmin

håber du snart har juleferie

du må absolut investere i en kælk og nogle snesko - for grøn jul får du nok ikk´

tænk positivt min kære, tænk positivt

vejret får mennesker til at finde sammen- vi og vi hjælper hinanden. Jeg skovler sne for min nabo, osv osv

Det er lyst og flot og jeg har ikke kunne komme på mit arbejde, så min jule ferie er allerede startet af samme grund

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 21-12-09 23:32

Kære Smuller

Der er vist noget, du har misforstået. INGEN i denne tråd, tak .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 21-12-09 23:36

ups nu gjorde jeg det igen

fandens til tråd

ville os bare, altså bare lige, sådan bare lige forklare altså, sådan bare lige

og ville os bare lige foreslå, at hvis man skal flytte den 24. kræver det bestikkelse - stort endda

EXTERMINATOR har du tænkt på det ???

og så smuller jeg lige videre

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 21-12-09 23:57

og god nat Smuller

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-12-09 10:33

Der står ikke noget om at det nye år ikke er tilladt her i tråden.

hovsa

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 22-12-09 15:56

Citat
Der står ikke noget om at det nye år ikke er tilladt her i tråden.
Nemlig. Her er frit slag, bare noget med: .

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-12-09 16:16

Sorry det er den sidewindermus som ikke ter sig ordentligt.

Godkendelse af svar
Fra : Cathcart

Dato : 24-12-09 23:16

Tak for svaret EXTERMINATOR, og jeg vil se frem til, at dit forslag bliver vedtaget .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 25-12-09 00:00

HA, jeg har allerede påbegyndt lobyarbejdet

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 25-12-09 11:42

. Ja, det er dæleme om at være i god tid med så alvorlige emner

Mvh Chris