/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
brother dcp-110c printer
Fra : 234
Vist : 2274 gange
70 point
Dato : 21-12-09 21:16

Hej!
jeg har fået en fejl 46 på min printer , hvor jeg skal tømme absorber boksen men , hvor sidder den henne ? og hvordan får jeg den ud?

Er der nogen som kan hjælpe mig med mit problem?

Accepteret svar
Fra : jlbendtsen

Modtaget 80 point
Dato : 21-12-09 21:39

Hvis ikke du har manualen er den her :
http://welcome.solutions.brother.com/BSC/Public/files/dlf/doc000269/Mini2_DCP_DanUsr_B.pdf

Mit ummiddelbare gæt er at absorberboksen er der hvor papiret kommer ud. Så det vil sige at der muligvis sidder noget i klemme

Kommentar
Fra : 234

Dato : 21-12-09 22:05

jeg har undersøgt hele maskinen , og der sidder ikke noget i klemme men , jeg har hørt at der skal sidde en beholder til affaldsblæk et eller andet sted.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 21-12-09 23:28

Hvor vises fejlen - i printeren's LCD Display eller på skærmen, og hvad er den nøjagtige fejlmeddelelse?
Citat
jeg har fået en fejl 46 på min printer
hvad mener du med denne tekst?

Citat
jeg har hørt at der skal sidde en beholder til affaldsblæk et
- jeg går ud fra, at det er en blækprinter du har! En laser printer vil normalt være udstyret med en opsamlingsbeholder til overskuds toner, men jeg har aldrig hørt om tilsvarende til en blækprinter.
Jeg går ud fra, at din printer hedder: brother dcp-110c - og hvilket sprog er den installeret med?

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 22-12-09 02:54

Det er åbenbart ikke så let ifølge Brother, den skal ind til service centeret for at blive renset, men self hvis man er lidt fingernem kunne man vel splitte printeren ad selv, og rense ud i den. Men den er vist ikke bare lige til at hive ud.

http://welcome.solutions.brother.com/BSC/public/eu/eu_ot/en/faq/faq/000000/000500/000065/faq000565_000.html?reg=eu&c=eu_ot&lang=en&prod=fax1840c_all

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 22-12-09 08:58

Beholderen sidder under copiglasset i den bagerste del.

Kommentar
Fra : 234

Dato : 23-12-09 23:19

Hej peet49.
sidder beholdren henne ved printerhovedet ? for jeg kan godt se der sidder noget snask.

Godkendelse af svar
Fra : 234

Dato : 02-02-10 18:38

Tak for svaret jlbendtsen.