/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Religion / Spørgsmål
10  molokyle 587
aktive kandutter
Fra : brorteil
Vist : 405 gange
12 point
Dato : 21-12-09 16:45

Som menig medlem må jeg ikke skrive et tip.

Derfor her: Et forslag medlemmer som ikke har været "på" i tre måneder slettes
automatisk.
Det bruges andre steder.

Kommentar
Fra : linux-man

Dato : 21-12-09 16:57

Spørgsmålet er godt, men Kandus database er sådan indrettet at intet kan slettes, så derfor er det ikke muligt.

Men det gør bestemt ikke ideen spor ringere.

God jul.

Kommentar
Fra : Jør-n

Dato : 21-12-09 17:13

Ja, her må enten være en hel del som ikke er særligt aktive, eller også er der en hulens bunke dobbelt-profiler.

Jørn

medlem nr.
277112

Man kunne måske også slette de personer, som sviner andre profiler til, samtidig med at de har sat disse profiler på deres blackliste, så de undgår at man svarer igen?

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 21-12-09 18:05

Citat
Man kunne måske også slette de personer, som sviner andre profiler til

Øh så blev jeg jo smidt ud.

Bye bye

Annuller spørgsmålet
Fra : brorteil

Dato : 21-12-09 18:12

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 21-12-09 18:14

Jamen stop dog. Kandu lever af at der er profiler, jo flere profiler jo flere reklamekroner.

Kandu er et gratis tilbud der er financieret af reklamekroner. Og vi forventer at nogle styrer det, når vi klager forventer vi svar. Det betyder nogle der er ansat. Med løn. Og hvor skal deres løn komme fra? Reklamerne.

Så lad bare Kandu holde fast i alle gamle profiler, det er til vores egen fordel.