/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Ny mobil.. Hvilken?
Fra : BilalKinali
Vist : 1197 gange
50 point
Dato : 21-12-09 16:36

Hej,

Jeg skal have en ny mobil og der skal være max 2000kr. Altså det skal være det nyeste, dog ikke over 2000kr. Den som jeg har kigget meget på er Nokia XpressMusic 5800 , til 1600kr uden abonnement.

Det skal være uden abonnement.

- Hvad foreslår i ?

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 21-12-09 16:46

spørg forbrugerstyrelsen

Kommentar
Fra : gril

Dato : 21-12-09 17:07
Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-12-09 17:19

Du får det du betaler for - og så er det egentlig ligegyldigt hvilken du køber.....

De kan alle bruges til telefoni...

Kommentar
Fra : BilalKinali

Dato : 21-12-09 18:20

det er selvf klart refi, spurgte heller ikk hvilke der kan bruges til telefoni eller ej, men nogen i måske kunne foreslå med gode funktioner osv osv til max 2000.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-12-09 18:38

Hvilke funktioner ?????

De kan alle telefonere, sende SMS og MMS
De har alle kalender-funktioner.
99% af dem kan spille musik.
I den prisklasse har de "næsten" alle kamera
De kan alle gå på nettet (prisen taler vi ikke om)

Så det er jo kun et spørgsmål om HVAD den skal bruges til - kvalitetsforskellen i det prisleje er så godt som ingenting.....

Kommentar
Fra : Jør-n

Dato : 21-12-09 19:16

Den jeg har er sådan en til 444 i Elgiganten

http://www.elgiganten.dk/product/tele-gps/mobiltelefon-uden-abonnement/NOK2760REDND/nokia-2760

Fin til mit forbrug.

Men det kommer jo an på hvad man skal bruge den til, som bekendt.

De har "storebror" som har et lidt bedre kamera, skærm, og er sort og lidt fladere Nokia 2720 til 555 uden abonnement.

Kommentar
Fra : Jør-n

Dato : 21-12-09 19:18
Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 21-12-09 23:46

Du skal starte med at gøre dig klart om du har brug for en kamera telefon, en musik telefon, en gps telefon, en telefon der er god til at gå på nettet med eller om du ganske enkelt har brug for en god telefon med standard funktioner og ikke noget pjat.

Du skal også lige overveje om det skal være en til store pølsefingre eller ej

Hvis du er vat til et bestemt mærke og tilfreds med det så fortsæt dog der.

Kommentar
Fra : BilalKinali

Dato : 22-12-09 00:29

ligemeget, vælger nokia 5800'eren, tak for nothing

Annuller spørgsmålet
Fra : BilalKinali

Dato : 22-12-09 00:29

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål