/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Præmier.
Fra : idioten
Vist : 1110 gange
50 point
Dato : 21-12-09 14:12

Hvornår får vi fine præmier igen.

Accepteret svar
Fra : pve

Modtaget 60 point
Dato : 21-12-09 14:15

Ja jvf dette http://www.kandu.dk/tip20507.aspx får vi det ikke mere. Men jeg ved ikke hvor meget man skal tro på det tip for de udestående præmer skulle også være i posten, men i og med tippet er nogle uger gammelt og jeg mangler stadig min for september, så ved jeg ikke hvor pålideligt det er......

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 21-12-09 14:32

Citat
Hvornår får vi fine præmier igen.

Det tror jeg godt, at du kan glemme alt om.

Der har været meget debat, om tidligere vundne præmier - som ikke er blevet udbetalt.

Og derudover har der været (og fortsat) en stor klovn, at en dobbelt profil - som helt sikkert har været medvirkende til Kandu-teamet's beslutning.

Om det er en klog eller mindre klog beslutning, kan kun Teamet svare på.

Kommentar
Fra : Jør-n

Dato : 21-12-09 14:34

Det var jo ét af de nye revolutionerende tiltag, som "Teamet bag ved og foran Kandu.dk" kom med. At afskaffe denne dejlige præmie.

Prøv at henvend dig til bentjuul. Han har tit og ofte sagt at "alle har fået udbetalt deres præmie", ja det har han altså sagt til mig (under en anden profil), så bentjuul ved om prømierne kommer tilbage + hvornår de sidste blive udbetalt. Tror I ikke?

No. 2 tiltag var at indføre mobil-sikkerhed ved tilmelding, og det virker fremragende godt !

Jørn

Kommentar
Fra : Jør-n

Dato : 21-12-09 14:35

prømierne = præmierne

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 21-12-09 14:37

Lige et indspark

Jeg har ikke modtaget min præmie fra marts 2009

går ud fra de bliver ekspederet i rækkefølge

Har skrevet med teamet, men der kommer nye undskyldninger hver gang

Glædelig Jul

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 21-12-09 14:43

Citat
No. 2 tiltag var at indføre mobil-sikkerhed ved tilmelding, og det virker fremragende godt !

Ja - Jør-n, du har virkeligt fået sat Teamet på arbejde. Håber du er stolt!

Kommentar
Fra : Jør-n

Dato : 21-12-09 14:56

Jeg er da ikke specielt stolt.

Over hvad forresten?

Men Teamet må være stolte over deres godearbejde.

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 21-12-09 14:58

Har Jør-n fået sat Teamet på arbejde? Der er ellers skrevet så meget om hvor fantastisk Teamet har været, med at indføre nye regler, så der ikke kan være dobbelt profiler mere - måske højest det antal mobil tlf man har.

Tror du ikke bare Jør-n er en ny Kandu bruger?

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 21-12-09 15:05

malmin - du har helt ret:

Citat
Tror du ikke bare Jør-n er en ny Kandu bruger?

Jo, han er endnu en ny dobbelt profil - han er så let gennemskuelig!
Han er og bliver en

Kommentar
Fra : Jør-n

Dato : 21-12-09 15:20

Skulle de gamle dobbelt-dobbelt-dobbelt profiler være bedre? Og er det ikke godt man er "ærlig" med sin profil, så den let bliver gennemskuet?

Og hvad har min person forresten at gøre med om der kommer præmier tilbage til kandu.dk?

Det må I sandelig spørge "Teamet" eller bentjuul om.

Eller Julemanden ...

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 21-12-09 15:55

Citat
Jeg har ikke modtaget min præmie fra marts 2009

Den var nok den jeg fik, ved en fejltagelse.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 21-12-09 16:03

Citat
Hvornår får vi fine præmier igen.

Forhåbentlig aldrig.

Kommentar
Fra : idioten

Dato : 21-12-09 16:04

Får en dobbeltprofil så 2 præmier samtidig.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 21-12-09 16:36

Skulle det være kunne de lave en lodtrækning blandt alle brugere der havde været aktiv indenfor de sidste 12 måneder, uanset pointtal.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-12-09 16:55

Citat
Får en dobbeltprofil så 2 præmier samtidig

Selvfølgelig, det er derfor snyderen Jør-n med de mange hundrede profiler har forsøgt at snyde. Desværre for ham er han altid blevet afsløret.

Kommentar
Fra : Jør-n

Dato : 21-12-09 17:02

Nåh, igen igen igen igen - bentjuul ...

Jeg har aldrig opgivet en adresse til Kandu.dk ved tilmelding !

Så hvis jeg vandt (Og det har jeg aldrig gjort), så kunne Kandu.dk jo ikke sende mig disse dejlige præmier, som Kandu.dk har reklameret med i stor stil i mange år snart.

Jeg har "kun" snydt med point for at lave lidt "sjov" og tage "gas".

Ikke af økonomiske årsager -

Men du skal naturligvis lige komme med samme sludre-historie igen og igen og igen bentjuul.

Er det ikke snart forstået?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-12-09 17:11

Citat
Jeg har "kun" snydt med point for at lave lidt "sjov" og tage "gas".

Ikke af økonomiske årsager -
Vrøvl, du har forsøgt at snyde så vandet driver - det hjælper ikke at du forsøger at gentage din uskyld

Kommentar
Fra : Jør-n

Dato : 21-12-09 17:20

HOHO

Tak for Ju(l)l(e)-Historien fra de kolde eller varme lande ...

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 21-12-09 17:22

Jeg har et spørgsmål!!

Hvorfor er alle Kandu brugerene enige om at Mr. Mangeprofil er sådan en "slem dreng"?

Enig. Han "ved alt, og svare på alt, og kommer med nogle besynderlige tip", men jeg har ikke oplevet at han sviner folk til på det groveste, kalder folk de værst tænkelige ting - som andre brugere benytter i stor stil.

Når Mr. Mangeprofil nu har det så sjovt med det han gør, "så lad dog barnet" eller ignorere ham, eller blacklist ham.

Kommentar
Fra : Jør-n

Dato : 21-12-09 17:26

Citat
Hvornår får vi fine præmier igen

Har I helt glemt dette spørgsmål?

Hvorfor dog tale/skrive om "mig"?

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 21-12-09 17:39

malmin

Citat
Hvorfor er alle Kandu brugerene enige om at Mr. Mangeprofil er sådan en "slem dreng"?

Du er vist en af de få, der ikke har fattet det endnu!

Men du har jo også kun været medlem i 5 mdr. og langt om længe begyndt at fortstå, hvordan man accepterer svar:

Citat
Spørgsmål
- Ubesvarede 2
- Besvarede 11
- Annullerede 10
- Slettede 0
Ialt 23

Kommentar
Fra : Jør-n

Dato : 21-12-09 17:45

IBM760 kommer, som vanligt, med noget helt uvedkommende for malmins spørgsmål.

Hvad skal den liste dog til for?

Og hvad med "idiotens" spørgsmål ? !

Hvem kan/vil svare på det?

Ja, det er ikke mig som stiller spørgsmålet !

Ved godt I syntes jeg er idiot
HoHo

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 21-12-09 20:09

Jør-n

Ja du har været dygtig, rigtig dygtig. Det er lykkes dig at ødelægge glæden ved at hjælpe på Kandu. Det er en bedrift.

Mennesker som dig der generer, på et sted som er gratis og som hjælper andre med deres problemer. Du skulle skamme dig. Rigtig skamme dig.

Det er mennesker som dig der altig skal ødelægge glæden for andre, og så bagefter bare siger, det var bare for sjov.

Kommentar
Fra : Jør-n

Dato : 21-12-09 20:51

Jeg aner ikke hvad du hentyder til granner01.

Hvordan kan jeg, ene person ødelægge din og andres glæde ved at hjælpe ?

Der er vel andre profiler end mine, skulle jeg mene ?

Så hvad skal jeg dog skamme mig over ?

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 21-12-09 20:54

Citat
Jør-n

Ja du har været dygtig, rigtig dygtig. Det er lykkes dig at ødelægge glæden ved at hjælpe på Kandu. Det er en bedrift.

Rigtigt og godt skrevet granner01
Hvis Jør-n bare skal lave sjov, ødelægge tråde og i det hele taget opføre sig som en idiot, så synes jeg han skulle finde et andet forum end KANDU at muntre sig på.
Gad vide hvor mange der her til sidst ikke har villet svare på spørsmål fordi de ikke har været sikre på om det bare var en dobbeltprofil der lavede fis, og så man sad og spildte sin tid ved at svare.

Jør-n, lav fis et andet sted. Find dig et andet forum ---- INGEN VIL SAVNE DIG.

Kommentar
Fra : Jør-n

Dato : 21-12-09 21:00

OK, men så undskyld da. Jeg kan bare ikke forstå, at jeg skulle spille en så stor rolle. Dels er jeg en idiot, som man siger, og dels er der jo et stort stort flertal af seriøse brugere. I har vel stadig den samme glæde af hinanden som før, eller?

Og jeg er ikke kommet for at skade nogen.

Kun lidt "sjov i gaden". Er det så slemt?

Det er jo pære nemt at opdage!

Men jeg trækker mig gerne frivilligt tilbage.

Kommentar
Fra : Jør-n

Dato : 21-12-09 21:01

Er det min skyld, at Kandu.dk ikke udbetaler deres præmier, måske?

Nej, vel?

Kommentar
Fra : Jør-n

Dato : 21-12-09 21:24

Mit spørgsmål om Klimatopmødet var da seriøst ment, og jeg har også før spurgt om noget fornuftigt, syntes jeg da selv. Men det er jo relativt, hvad folk finder fornuftigt og seriøst eller ej. Vel en smagssag?

Har også prøvet at svare seriøst på spørgsmål. Og igen, hvad syntes de seriøse så er seriøst nok?

rødebrik er komplet useriøs! Og den vil jeg da gerne aflive her og nu!

well well.

nok om det - hvad med at svare på denne tråds oprindelige spørgsmål, frem for den evige person-fnidder-fnadder?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-12-09 21:31

Citat
Er det min skyld, at Kandu.dk ikke udbetaler deres præmier, måske?
ja endelig drej fokus væk fra din egen elendighed det er godt skrevet at granner01, men du er et fjols og fatter intet, eller lader som om
Citat
Men jeg trækker mig gerne frivilligt tilbage.
der er absolut ingen som vil savne dig, men det har du skrevet 100 gange før og er her endnu jør-n og alle hans profiler ønskes en elendig ødelæggende jul, du er god til at ødelægge det for andre så vil jeg vil gerne ønske dig hen hvor peberet gror og allerhelst et værre sted og uden internet forbindelse

Kommentar
Fra : Jør-n

Dato : 21-12-09 21:40

Jeg kan da læse at asbjørn2 er helt utrolig seriøs + meget sober

Ja, man kunne jo håbe at det var et frit land man levede i, men det er det jo netop ikke, når alt skal styres af forbud og regler. Hvis rygerne holder sig for sig selv, og kun ryger hvor der er ligesindede (små værtshuse), hvem fanden kan det så genere andre end ikkerygere der mener at deres hysteriske og overformynderriske meninger overlapper alt, og at de derfor kan bestemme alt.
Dog, pas på alle i hellige, for en dag kommer der noget andet der er i fokus ,såsom overvægt, sportsskader m.m., og hvis vi ikke passer på, rammes vi alle til sidst af diverse forbud. Selv ser jeg gerne hvidløgsgnaskere spærret inde indtil de er afvænnet med deres modbydlige last der generer en masse ordentlige mennesker, folk med dårlig ånde bør tvangsindlægges, og alle skulle have kontrolleret hver uge, at deres tæer er renvaskede - og hvis ikke, hvad så med en gang pisk som i Arabien.

og hej til o.v.n !

med ønsket om en herlig jul for jer begge

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 21-12-09 22:00

Det du henviser til er kopieret direkte fra en anden tråd.

Du er ynkelig, fordi andre måske også har lavet ballade på Kandu, så mener du også det er helt legalt for dig at gøre det. Ja hvis min nabo stjæler, så må det også være helt legalt at jeg gør det.

Bliv dog voksen.

Kommentar
Fra : Jør-n

Dato : 21-12-09 22:16

1. Ja, for at vise hvor sobert asbjørn2 taler om andre mennesker fra andre kulturer.

Ja kald mig bare ynkelig. Jeg vil ikke kalde dig det samme. Er socialist som du.

Og jeg stjæler aldeles ikke !

Jeg er voksen og slutter nu. Farvel. Og hold jer så til spørgsmålet i denne tråd !

Mange tak

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 21-12-09 23:00

Citat
Jeg er voksen

Det var pokkers - jeg var lige ved at være i tvivl.
Citat
og slutter nu.

Dejligt, dejligt. Håber at kunne gøre dig en tjeneste en anden gang.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 21-12-09 23:44

God sen aften Idioten.
Citat
Hvornår får vi fine præmier igen.
Kan det i bund og grund ikke være ligegyldigt? For vi er vel her på Kandu for at hjælpe hinanden. Og kan vi det, er det vel "præmie" nok i sig selv .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : Jør-n

Dato : 22-12-09 06:03

Citat
Dejligt, dejligt. Håber at kunne gøre dig en tjeneste en anden gang

Det kan du sagtens. Tal ordentligt om andre, også selv om de spiser hvidløg og kommer fra et andet land end Danmark.

Kommentar
Fra : Jør-n

Dato : 22-12-09 06:06

Citat
Kan det i bund og grund ikke være ligegyldigt? For vi er vel her på Kandu for at hjælpe hinanden. Og kan vi det, er det vel "præmie" nok i sig selv

Så sandt som det er skrevet. De gratis glæder er nu engang de bedste.

Kommentar
Fra : Jør-n

Dato : 22-12-09 06:13

Citat
jør-n og alle hans profiler ønskes en elendig ødelæggende jul, du er god til at ødelægge det for andre så vil jeg vil gerne ønske dig hen hvor peberet gror og allerhelst et værre sted og uden internet forbindelse

Det var vel nok pænt sagt. Jeg siger også en god og velsignet Jul til dig, og jeg aner stadig væk ikke hvad jeg har gjort at "slemme ting" som kan ødelægge ting for andre. Så vidt jeg ved, er det mig, som er blevet udvist op til flere gange på grund af helt uskyldige ting, og med en svada af ukvemsord og nedrige kommentarer om min person.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 22-12-09 08:30

Hej Jørn.

Er dette din tråd eller hvad????

Nej vel, så STOP nu med dine personlige bemærkninger, lav et nyt indlæg kun om dig selv og overlad tråden her til svarere, der gerne vil besvare spørgsmålet fra Idioten.

Skal IKKE besvares af dig, Jørn, da du gerne skulle være "stået af" nu, tak.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 22-12-09 13:49

Chris
Det forslag vil jeg gerne støtte.

Kommentar
Fra : DecemberRæv

Dato : 22-12-09 13:55

granner01

Det forslag vil jeg også gerne støtte.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 22-12-09 15:59

Helt fint, for så kan andre komme ind igen .

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-12-09 18:27

Citat
Helt fint, for så kan andre komme ind igen
har du virkelig ikke gennemskuet at det er mangeprofisen i ny forklædning

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 22-12-09 18:51

Hej ove.

Jow da. Også i aller højeste grad . Men det er spørger, idioten, forhåbentlig ikke, men han/hun er sikkert blevet lige så træt af mangedyret, som os andre

Mvh Chris

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 22-12-09 22:55

Ja og nu hedder han decemberræv ham jør-n.

Kommentar
Fra : Jør-n

Dato : 23-12-09 06:02

Korrekt.
Hvilket jeg jo har meddelt officielt her på Kandu.dk.
Ikke nogen "afsløring", vel ?

Gad vide hvordan det går med resultatet af selve spørgsmålet som er stillet?

Det er sq da mere spændende end at tale om "mig", ikke sandt?

Godkendelse af svar
Fra : idioten

Dato : 23-12-09 11:43

Tak for svaret pve. Ja det er lidt kedeligt, spændingen kommer til at mangle.

Kommentar
Fra : wolwin

Dato : 23-12-09 13:15

Ja spændingen er helt forsvundet!

For ikke at tale om de dejlige penge som før blev udbetalt hver evige måned til de heldige vindere!

Men måske skal de penge, som nu er sparet bruges til helt nye tiltag?

Og så er det jo godt nok, alligevel !

wolwin