/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hvad er det nu hun hedder?
Fra : o.v.n.
Vist : 701 gange
50 point
Dato : 21-12-09 11:51

Hande enlænderen som kom ind fra gaden og blev verdensberømt fra den ene dag til den anden? Hun har vist fået udgivet en CD og den skal jeg prøve at få købt til en julegave, så hvis i ved hvad CDen hedder så ryger point op på 100 når jeg får samlet lidt sammen

Accepteret svar
Fra : fotowig

Modtaget 60 point
Dato : 21-12-09 11:52

Hun hedder Susan Boyle.

Kommentar
Fra : fotowig

Dato : 21-12-09 11:54

Jeg tror bare CDén hedder hendes navn, men den skulle være til at finde alligevel.
Glædelig jul!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-12-09 11:56

CD'en hedder I dreamed a dream

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-12-09 11:59
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-12-09 12:06

I er bare gode der er point til Fotwig nu, og som lovet for CDens navn så kommer der lidt til dig også Ans, men jeg skraber bundenlige nu så der går et par dage, hold øje med dit navn Ans om et par dage

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-12-09 12:11

o.v.n.

God

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-12-09 12:19

Tak for ekspres svaret fotowig. og god jul til alle

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 21-12-09 12:22

http://www.youtube.com/watch?v=RxPZh4AnWyk

Den går over i historien.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-12-09 12:57
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-12-09 13:29

Jeg spørger efter en englænder og så viser det sig at hun rent faktisk er skotte: http://en.wikipedia.org/wiki/Susan_Boyle alle blev vist overraskede over hendes stemme i filmen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-12-09 13:36

Jeg syntes det var så fedt, at hun overraskede alle, for man kunne virkelig se, at de ikke troede hun havde en tone i livet

Det var det samme med ham her

http://www.youtube.com/watch?v=DelJrP3P7tA

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-12-09 13:45

Jow det er scenen om igen, fra let overbærende til begejstring på få sekunder

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-12-09 13:49

Så nu må de da ha' lært, at skindet kan bedrage