/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
20 MILL TIL BL.A. DEMONSTRANTER ??
Fra : AG112
Vist : 759 gange
200 point
Dato : 21-12-09 00:35

KAN DET VIRKELIG PASSE, AT DER GIVES PENGE BL.A. TIL DEMONSTRATIONERNE I KØBENHAVN ??

SÅDAN FORSTOD JEG DET LÆST I POLITIKEN.

VENLIGST
AG 112

LÆST I POLITIKEN:
PCA: Regeringen handler dobbelt
Sekretariatsledere Lenne Vennits fra PCA kalder det paradoksalt, at regeringenen både yder støtte til borgerrettede aktiviteter som demonstrationer og på den anden side indfører en pakke, der sender et signal om hård modstand mod aktivister.

»Regeringen har givet os 20 millioner kroner, som vi har givet videre til en lang række projekter for at engagere befolkningen i klimaaktiviteter, og så er det dybt problematisk, hvis man nu skal stemples som lømmel, fordi man har lyst til at deltage i klimaaktiviteter«, siger Vennits.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 21-12-09 00:36

Ja det ville da være en fantastisk ide..for så sker der da noget

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 21-12-09 01:03

Hold da op....Skriver aviserne virkelig med småt....Ja der kunne du sandelig lære noget

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 21-12-09 05:39

Hvis Du kan finde ud af kopiere noget ind kan Du sateme også lære at bruge tastaturet så det ikke ligner noget af Dit sædvanlige pis med kun at skrive med store bogstaver
Du kan jo ikke være svagtseende, i så fald havde Du ikke kunnet læse hvordan andre skriver, altså andre der bruger deres hoved og ikke er på tværs

Man behøver altså ikke at skrive med store bogstaver for at fremhæve sig selv, men Du går måske også på gaden og råber højt ?????

Og så er der en ting til Du skal lære: Det er forbudt kopiere noget fra en artikel ind i et forum uden samtidig at vedlægge et link, der er gode chancer for at Kandu får en påtale.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 21-12-09 05:52

Luffe....den skovl til ag112 fatter ikke en skid. Hun ønsker for enhver pris skille sig ud fra mængden, uanset om det skal være på den latterlige måde.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 21-12-09 05:53

Citat
Du kan jo ikke være svagtseende
Nej, men svagt begavet LOOL

Kommentar
Fra : Jør-n

Dato : 21-12-09 07:00

Det er da fint at der gives penge til alternative ting som de ting der foregik på Rådhuspladsen, På Kultorvet og i DGI-Byen i København. Engagerede mennesker, som måske også gik med i demonstrationer, men ikke, for det store flertals vedkommende, var "lømler" eller stenkastende, hærværks-skabende folk. At politiet ikke kunne se forskel på fredelige demonstranter og voldelige personer, som bare hæftede sig på for at misbruge de berettigede fredelige demonstrationer, er jo beklageligt.

Helt til grin er det, at man kunne køre i Lino med en nummerplade 007 og et legetøjs-blink på toppen + et skilt i forruden, om at man kom fra en miljø-organagitation.

Så skal politiet og de "ansvarlige" naturligvis svare igen med 20 dages fængsel til fredelige mennesker,
som ikke gjorde noget som helst skadeligt.

Det var da en sjov "happening".

Polizen burde da tage det som den spøg det var, men Nej.

Jørn

Og hvorfor skal spørgeren i dette spørgsmål gøres til grin og latterliggøres?

Kommentar
Fra : Jør-n

Dato : 21-12-09 07:03

Lino = Limo(sine)

Accepteret svar
Fra : Jør-n

Modtaget 200 point
Dato : 21-12-09 07:35

Hvad har det "Top" (bund) møde ikke kostet af millioner & atter millioner til politi/millitær lønninger, til konstant medie-dækning, til Kongehusets middag for diktatorer o.s.v = betalt af staten = dig og mig.

Skulle "almindelige" "alternative" mennesker så ikke have lidt krummer af "kagen" fra dette "Top" møde?

Kan da kun beklage at der ikke kom bedre resultater ud af det, nu da det var arrangeret.

Kommentar
Fra : rødebrik

Dato : 21-12-09 08:32

Folk med "så kaldte" alternative holdninger til de ting regering, folketing, kongehus, politiet, militæret og andre ansvarlige har bestemt, bør slet ingen rettigheder have.

Så nemt er det.

Gør personer af Pia Kjærsgårds type til ministre, borgmestre og embedsmænd, så får vi et bedre Fædreland.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 21-12-09 10:12

Citat
Kan da kun beklage at der ikke kom bedre resultater ud af det, nu da det var arrangeret

Jo da, vi så hvor dårligt Lars Løkke klarede sig blandt garvede politikere

Godkendelse af svar
Fra : AG112

Dato : 21-12-09 10:36

Tak for svaret Jør-n.

VENLIGST
AG112

Kommentar
Fra : Jør-n

Dato : 21-12-09 17:39

Håber du kunne bruge det til et eller andet, AG112 ...

Jørn