/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Tråd til JULEHILSNER!
Fra : Cathcart
Vist : 946 gange
100 point
Dato : 21-12-09 00:27

Kære alle brugere af Kandu.

Her er en tråd, hvor vi kan ønske hinanden en fredelig jul, hvis I vil være med til det.

Mange Julehilsner til alle fra

Chris

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-12-09 00:31

Jamen selvfølgelig vil jeg være med en julehilsen-tråd

Glædelig jul allesammen... tak for mange gode timer, både lærerige og morsomme

Nogle af jer, er ligefrem blevet kandu-venner, også uden at kende jer

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 21-12-09 00:35

Jeg ønsker alle en ikke fredelig jul, men en jul med masser af helst gode minder og en hel masse glæde ved at være sammen med dem vi holder af.

Jeg var selv ved at blive frygtelig nervøs for ikke at se mine unger, da vejret viste sig fra sin vilde side.
Jeg er stadig lidt nervøs for om det lader sig gøre, men ber og håber det..for jeg savner dem skisme.

Glædelig jul og prøv at glæde hinanden istedet for at forvente at i bliver glædet..det giver en kæmpe forskel

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 21-12-09 00:36

Dejligt Nordsted .

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 21-12-09 00:46

God jul til alle der har hjulpet mig,og til alle på kandu. Jeg tager til familien i Norge i julen.
alimak

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 21-12-09 00:55

alimak rigtig god tur, håber ikke der bliver for mange pitstop pga sneen. Og glædelig jul alle sammen.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 21-12-09 01:29

Hej alimak.

Hyg dig i Norge, og husk nu at få en årnlig ski på - altså på hvert ben - så du ikke skvatter

Mvh Chris

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 21-12-09 01:31

Hej mangorossa.

Jeg krydser fingre for, at du får dine børn hjem til julefesten .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-12-09 05:50

Jamen, jeg tilmelder mig da hermed englekoret af kandu brugere
..og istemmer en fredfyldt julesang fra de varme lande:

Go' jul til jer alle: http://www.cssboxing.com/temp/GoJul.jpg
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Jør-n

Dato : 21-12-09 07:12

Glædelig Jul, Ja, bare det var så nemt, som John & Yoko sang, at "krigen" var ovre, hvis man virkelig ønskede det, men sådan er verden jo, desværre ikke.

Jørn

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-12-09 07:50

Os en God Jul herfra
og et Godt Nytår og tak for det gamle

Kommentar
Fra : rødebrik

Dato : 21-12-09 08:03

En STOR juletak & hilsen til alle jer søde jule-kandutter, som har bedømt mine tips så fint.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 21-12-09 08:35

squ fandme nej med julehilsen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-12-09 09:00

Glæelig juuuuuuuuuuuuuuuuuuul til alle de rare Kanduer og de andre.
Her er en lille Julegave:

http://www.hirsenet.dk/gave.htm

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 21-12-09 09:06

Godt initiativ Chris

Rigtig glædelig jul til jer alle og tak for dejlige timer brugt på Kandu.

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 21-12-09 10:57

Glædelig jul allesammen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-12-09 13:11
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-12-09 13:42

..og så ku' jeg faktisk bedre li' JuleKortet fra 2008:

http://www.arkikon.no/julekort08.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-12-09 13:51

..imedens vil jeg øve mig på, at finde hjem: http://www.cssboxing.com/media/swf/napatoq.swf

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-12-09 14:08

38 meter...ny rekord !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-12-09 14:17

..og ved I ikke, hvor I ska' køb' de sidste Julegaver?

SÅ: Kom trygt til mig...:

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : idioten

Dato : 21-12-09 14:28

God jul til alle jer derude.

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 100 point
Dato : 21-12-09 14:46

Også glædelig jul herfra "fyyn er fiin"

Godt initiativ Chris

og tak for nogle gode måneder her på Kandu.dk

mvh Smuller54

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 21-12-09 16:35

En rigtig glædelig jul, skal også lyde herfra.
Husk at mindes de kære i denne tid.

Ellebye

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 21-12-09 18:09

Citat
Husk at mindes de kære i denne tid.

Ja for dælen, alle mostre, fastre, onkler o.s.v. o.s.v. de må jo huske mig i testamentet.

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 21-12-09 20:23

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 21-12-09 22:37

Også en glædelig jul herfra

Smokei

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 21-12-09 22:39

ørkenens sønner det bedste af de bedste

Godkendelse af svar
Fra : Cathcart

Dato : 22-12-09 20:49

Tak for svaret smuller54, og dejligt at du altid er optimistisk .

Samt en tak til næsten alle I andre også for venlig deltagelse

Mvh Chris

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 22-12-09 21:07

selvtak for herlige tråde og sjove indslag
og i denne tråd er

jo ok

nu har jeg lige bagt vaniliekransene og vi har forsmagt julen med økologisk oksemedister med hjemmelavet rødkål og brunede kartofler

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 23-12-09 23:07

.
Citat
nu har jeg lige bagt vaniliekransene
Ja se, det er jo fra gammel tid kvindearbejde. Så er Smuller en person med tap eller uden .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : Jør-n

Dato : 24-12-09 08:36

Næsten alle?

Nåh, men en hilsen til ALLE jer i denne tråd alligevel !

Helt ærligt ...

Ørkenens sønner...

Jooo, noget af det er da sjovt nok ...

Men bliver de ikke mere og mere "extremt platte" (på den u-fede måde) ?

Ja, ikke lige denne Julesang, som jo er ret "uskyldig" men de seneste shows.

Nåh nok mig som er for "sart".