/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Kan ikke starte Outlook
Fra : classic26
Vist : 1028 gange
300 point
Dato : 18-12-09 13:47

Hej

Outlook vil ikke starte op, får denne fejlmeddellelse:
Fejl i filen AppData/Outlook.pst

Brug rep.værktøj til indbakke(scanpst.exe) til rep af fil.

og den kan jeg så ikke finde

hjææælp!

tak

Kommentar
Fra : clou

Dato : 18-12-09 13:54

Prøv at gå i Start - Programmer - Microsoft Office - Office værktøjer - Microsoft Office Diagnostisering og Kør så diagnosteringen og se om ikke det løser dit problem.

Ellers sæt Office cd'en i drevet - tryk på Reparer, når du får muligheden for det!

Clou

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-12-09 14:52

Du har sikkert forsøgt at "kopiere/flytte" filen og dermed fået lavet kuk i den.....

Så i med OfficeCDen og reparer Outlook....

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 18-12-09 16:12

Har du prøvet systemgendannelse ?

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 300 point
Dato : 18-12-09 21:53

rolig folkens, det er jo selve mail datafilen den er gal med og ikke office installationen.

her er en vejledning til brug af scanpst
http://office.microsoft.com/da-dk/outlook/HA100758311030.aspx

Godkendelse af svar
Fra : classic26

Dato : 23-12-09 10:26

Tak for svaret EXTERMINATOR.
men men men kan dog ikke finde det systemværktøj der henvises til i vejledningen..suk

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 23-12-09 18:20

hvilken office version er det du har?

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 23-12-09 18:24

hvis det er office 2003 så er guiden her: http://office.microsoft.com/da-dk/outlook/HP010210641030.aspx