/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
login
Fra : ultra2
Vist : 474 gange
100 point
Dato : 17-12-09 19:12

hvorfor kan kandu ikke huske mit kode ord det forsvinder tit

jeg kører win 7

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-12-09 19:16

Det skal du da selv huske på

Kommentar
Fra : Hejdu58

Dato : 17-12-09 19:21

Det er garenteret hver gang du har kørt et oprytnings-program, som fjerner lidt for mange "overflødige" filer

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-12-09 19:28

Som før nævnt når du fjerne midlertidige internetfiler og coockies... eller har indstillet din maskine til selv at fjerne

funktioner- internetindstillinger -indstillinger

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-12-09 20:58

Hver gang du beder Windows om at huske dit kodeord, så lægger den en cookie på din maskine. Og hver gang du sletter cookies, så sletter du din automatiske logind.

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 17-12-09 23:27

jeg har ikke slettet cookies eller rydet op.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-12-09 01:16

Hvilken browser bruger du ? Det er browseren som husker koder - ikke Windows, Nordsted1 har skrevet løsningen hvis du bruger Internet Expolerer

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 18-12-09 10:10

explorer står til automatisk

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-12-09 11:08

Citat
explorer står til automatisk

Jamen så er det jo ikke så underligt

Du må ind og ændre det her

Citat
funktioner- internetindstillinger -indstillinger

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 18-12-09 11:23

Du må ind og ændre det her

til hvad

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 50 point
Dato : 18-12-09 12:06

Du har sat prik i -adgangskoder -(adgangskoder der automatisk fjernes)fjern det prik, og den husker dine koder

Godkendelse af svar
Fra : ultra2

Dato : 21-12-09 15:15

Tak for svaret Nordsted1.

det bliver jeg ikke klogere af så lad os bare stoppe