/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
3 spørgsmål
Fra : clou
Vist : 813 gange
500 point
Dato : 17-12-09 17:24

Kære alle

Så har jeg brug for hjælp igen

Når jeg f.eks er inde på www.bt.dk og bladrer rundt - fryser min skærm billedet, hvorfor?

Har 2 gange i går prøvet at installere Ad-Aware, installationen går udmærket, men når jeg skal til at bruge det, er der beskeden: failed connect, hvorfor? Har derfor installeret Advanced SystemCare, ved ikke om det er lige så godt?

Er de rnogen af Jer, der får siden www.pennevenner.dk frem, når jeg taster, kommer der kun en hvid side uden noget på!

Nu er det jo spændende at se, om der er nogen af Jer der har svar på alle 3, ellers bliver det jo svært at fordele pointene, men det tager vi derfra

På forhånd tak for hjælpen

Clou

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-12-09 17:32

I morges kunne jeg kun komme til forsiden af bt. når jeg ville bladre videre fik jeg - der opstod en fejl på siden - eller såårn... måske der har været fejl hos bt?? og ikke på din computer??

Har du prøvet for nylig,for lige nu kan jeg godt bladre... jeg kan også komme ind pennevenner

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 17-12-09 17:35

Alt fungerer og kan åbnes her hos mig.

Du kan evt slette imidlertidige internetfiler og cookies. Hvad styresystem kører du

Kommentar
Fra : clou

Dato : 17-12-09 18:17

Jeg kører Windows Vista Home Premium

Kan godt bladre på BT nu

Kan stadigvæk ikke komme ind på siden Pennevenner, den lukker op i siden www.fyldepennen.dk selvom jeg skriver www.pennevenner.dk

Clou

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 17-12-09 18:20

Linksene virker fint for mig.. Men www.pennevenner.dk er hvid et lille øjeblik inden siden kommer frem. Måske er din compus bare for langsom? En oprydning, som foreslået, kan måske hjælpe..

Hvor gammel er din compus?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 17-12-09 18:34

Det gør den altså også her ved mig nu. Mystisk. Der er åbentbart forwarding på. Tænker det er en og samme administrator

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 17-12-09 18:35
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-12-09 18:40

Bare se hvor lynhurtigt dine 3 spørgsmål blev besvaret

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-12-09 18:52
Kommentar
Fra : clou

Dato : 17-12-09 19:18

Nu mangler jeg så blot svar på, hvorfor Ad-Aware opfører sig sådan

Clou

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 500 point
Dato : 17-12-09 19:21
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-12-09 19:51

ad-aware
Citat
beskeden: failed connect

det er måske blokeret af en firewall?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-12-09 23:45

www.pennevenner.dk virker ikke hos mig og www.pennevenner.com skriver at deres side ikke virker i øjeblikket.

www.bt.dk Der har været problemer her i dag, jeg havde det samme problem som dig. Siden virker nu.

Ad-avare er et rigtigt godt program. Og du skal forsøge at slette det, genstarte og indtallere det igen. Nu ved jeg ikke om du downloadede det, men hvis du gør det, så gem det først i en mappe og når det er gemt så kan du installere det. Det virker bedre på den måde.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-12-09 00:03

Lidt sjovt at læse,at andre også troede det var deres pjutte den var gal med da de ville læse BT

Vi har haft (håber jeg kan skrive haft) så mange problemer med vores, så det ville ikke have undret mig, om det var den det var galt med.... jeg slap med skrækken denne gang

Kommentar
Fra : Kirstineka

Dato : 18-12-09 09:04

Jeg havde også fejl på bt's hjemmeside i går - bare for at berolige dig.

Godkendelse af svar
Fra : clou

Dato : 23-12-09 16:15

Tak for svaret ans. dit var det der kom nærmest

Ang. problemet med Ad-Aware skyldtes åbenbart en fejl på computeren, da den blev reetableret, blev har i alt fald løst problemet!

Clou