/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
update promise 2300n?
Fra : findus10
Vist : 480 gange
50 point
Dato : 17-12-09 17:23

Hej jeg har lige købt en nas server fra promise men den kører tilsyneladende med et gammelt firmware som skal updateres hvis jeg bruger vista som jeg desværre gør :(
Er der nogle der kan guide mig igennem hvordan jeg updater nas serveres firmware når jeg ikk kan få kontakt til den? har downloaded en fil .upg fra promise.com men når jeg prøver at åbne den så åbner den bare IE hurtigt og så lukker den vinduet igen og så sker der ikk mere.

Mvh
Findus10

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 17-12-09 17:55

har du prøvet og sætte en skærm, mus og tastaur til serveren?

Kommentar
Fra : findus10

Dato : 17-12-09 18:10

det er ikk muligt at tilslutte noget det er en promise NS2300N

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 17-12-09 23:06

godt spørgsmål så, underligt at der ikke er mulighed for det, hvordan skal man ellers installere noget på den.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-12-09 16:03
Kommentar
Fra : findus10

Dato : 20-12-09 10:01

har jeg prøvet virker stadig ikke :(

Annuller spørgsmålet
Fra : findus10

Dato : 13-01-10 13:33

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål