/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
tvangsauktioner ved udlejningsejendom
Fra : executor
Vist : 537 gange
50 point
Dato : 17-12-09 12:46

Hvad ser der hvis sit hus som man har lejet ud ryger på tvangsauktioner??? Kan lejeren feks slæbe sig i retten eller hvad kan der ske???

Kommentar
Fra : MuGG3K

Dato : 17-12-09 12:51

Nej overhovedet ikke, kun hvis lejeren ikke har betalt sine regninger ? ellers er det huset ejer, for når den er på tvangsauktion så betyder det at ejeren ikke længere kan betale sine afdrag på det løn der er lavet på huset :)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-12-09 13:13

Samme svar....

Lejeren har INTET med tvangsauktionen/ejerskifte at gøre...

Ejendommen bliver solgt MED UDLEJNING..

Lejer kan KUN opsiges hvis ny ejer selv vil bo der - og der er 12 mdr. opsigelse....

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 17-12-09 17:10

Hvis det sker, så har du jo chancen til at byde, måske får du en billig bolig.
Sker det så tal med dit pengeinstitut.