/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Finde en mail adresse.
Fra : piaskov
Vist : 905 gange
200 point
Dato : 16-12-09 20:53

Hej og ØV.

Har lige fået til opgave at finde en person som skal ha' besked om et dødsfald.
Vedkommende har en mail adresse som jeg IKKE har.
Jeg har en gang set .... et eller andet sted.... at man kan finde frem til den.
Men HVOR ???
Jeg har navn på vedkommende men kan ikke ringe op.
Så en mail ville være på sin plads.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 16-12-09 21:04

du kan søge på TDC, de har dog ikke alle adresser

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-12-09 21:11

Med mindre vedkommende SELV har lagt sin adresse i en af "telefonbøgerne" kan du ikke få den oplyst.....

Folk kan have bunkevis af mailadresser der ALDRIG bliver tjekket....

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 16-12-09 21:16

tror ikke du har rent mel i posen.

Den slags oplysninger ordner myndighederne, skifteretten

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 16-12-09 21:16

Måske lidt uden for nummer, men ville det ikke være lidt mere på plads at informere om den slags på telefon end på mail?

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 16-12-09 21:16

det er sikkert bare en gang facebook sladder du skal ha gang i.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 16-12-09 21:17

http://www.seniorinternet.dk/senior25.htm

Jeg tror ikke det findes desværre.

mvh
Smokei

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 16-12-09 21:20

Tidligere kunne man finde Email adresser hos TDC,
selvfølgelig kun de der havde Email der.

Men som så meget andet har TDC nu fjernet denne sevice...

Og for at undgå spam holder flere og flere jo deres Email hemmelig.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-12-09 21:26

Citat
Tidligere kunne man finde Email adresser hos TDC,

Ja det ser ud til de har fjernet det...desværre.

Citat
tror ikke du har rent mel i posen.

DET KAN DU BANDE PÅ JEG HAR.....
OG DU ER BL FRA DENNE TRÅD

Kommentar
Fra : Nagel-Fryland

Dato : 16-12-09 21:44

Hvis du har MSN kan du på den nye udgave skrive personens E-mail i søgefeltet "Find person" og så kan du enten søge på E-mail adresser eller på profiler ;D

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-12-09 21:47

Så Teil, kan du tale ordentligt til mne venner.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 16-12-09 21:50

prøv at søge her i MNS search, der nu hedder bing: http://www.bing.com/
på "fornavn efternavn" og du kan være heldig at vedkommende oplyser Email.

Det er lykkedes mig at finde flere personer på denne måde i forbindelse med slægtsforskning.

Hvis du får for mange træffere må du jo supplere med + foran og + et andet kriterie...
Du ved måske hvor vedkommende bor, eller hvad han arbejder med?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-12-09 21:58

Du kan også være heldig at finde personen på Facebook, men er det et meget almindeligt navn, så kan du lede længe

Selv om i ikke er venner, kan man godt skrive til vedkommende

Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 200 point
Dato : 16-12-09 22:00

Hvis du privat fortæller mig hvad hyn hedder, skal jeg finde hyn til dig...

Måske? Jeg har en del erfaring i den slags.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-12-09 22:16

Citat
Du kan også være heldig at finde personen på Facebook

Har kigget nordsted...findes ikke der.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-12-09 22:33

Kan vedkommende du har fået opgaven af, ikke være behjælpelig?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-12-09 22:45

Citat
Kan vedkommende du har fået opgaven af, ikke være behjælpelig?

Nej desværre ikke.

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 16-12-09 22:47

Tak for svaret svendgiversen.
Du er en skat...1000 tak.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 16-12-09 23:02

Se også mit sidste private svar, Pia...

Hvor jeg efterfølgende også fandt hans hjemmeside og Email.

Takker, Svend