/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Musik format
Fra : amlupo
Vist : 628 gange
300 point
Dato : 16-12-09 20:25

Har downloaded nogle musikvideoer fra you tube med youtube downloader. Filerne bliver gemt i Mpeg4 video format som kan afspilles med quicktime player . Jeg vil gerne have dem brændt på en dvd men så skal de konverteres til noget andet før at jeg kan brænde dem med nero. Hvis jeg konvertere videoerne med youtube downloader til vma filer bliver lyden temmelig ringe. Konverteres til mp3 er lyden iorden men så har man ikke videoerne. Hvad gør jeg for at beholde den gode lydkvalitet ??

Accepteret svar
Fra : Cathcart

Modtaget 310 point
Dato : 16-12-09 20:44

Prøv at leg lidt med dette program:

http://programmer.downloadcentral.dk/?FormatFactory/Konverter/Multimedie/3377

Jeg mener, at det kan lave Mpeg4 om til AVI, som enhver god almindelig dvd-maskine bør kunne afspille.

Mvh Chris

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 16-12-09 20:45

God lydkvalitet er sjælden på youtube

Kommentar
Fra : amlupo

Dato : 16-12-09 20:57

Har jo prøvet at konverterer fra mpeg4 til avi , det bliver lyden dårlig/dårligere af

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 16-12-09 21:01

Så prøv at konvertere til MPG

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 16-12-09 21:05

Hej Brorteil.
Citat
God lydkvalitet er sjælden på youtube
Helt rigtigt, men nogen gange er den nu meget fin:

http://www.youtube.com/watch?v=invo5D6SuBQ

Mvh Chris

Og Amlupo, jeg bruger Format Factory. Bare til orientering .

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-12-09 21:13

Konverter til til Mpeg2 - det kan alle DVDprogrammer bruge

Kommentar
Fra : amlupo

Dato : 16-12-09 21:24

Prøvede formatfactory Den konverterer meget bedre end youtubedownload

Godkendelse af svar
Fra : amlupo

Dato : 16-12-09 21:24

Tak for svaret Cathcart.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 16-12-09 21:28

Hej amlupo.

Ski rart at kunne hjælpe . Og den FF er kanon god til konvertering .

Mvh Chris