/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
En jagthund med et hvidt øre
Fra : ErasmusMontanus
Vist : 3277 gange
185 point
Dato : 16-12-09 17:32

Hejsa
Jeg har en kammerat, der har købt en kleiner. Denne kleiner har et helt hvidt øre, normalt plejer hårlaget på begge ører at være farvet. Trækker det ned på udstilling? der står intet om det i racebeskrivelsen.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 16-12-09 17:45

Hej Erasmus, mon tagmus.

Er hunden i det hele taget en Kleine Munster.????
Det lyder mere som en, White Ears Snoop Dog.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 16-12-09 17:59

Din ven er blevet snydt! Det kan ALDRIG være en kleiner med et hvidt øre! Folk vil grine for vildt hvis i tager på udstilling med den!

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 16-12-09 18:42

Erasmus kunne du ikke sende mig en PM med adressen på den kammerat - ham vil jeg gerne tale med???

Nu ved jeg at du har sakset spørgsmålet fra Münsterländer siden så det er nok så som så med det venskab - man skal holde sig til sandheden og ikke lyve her op til jul.

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 16-12-09 19:24

Min datter, som købte en Kleiner Münsterländer her i efteråret, har lige fortalt mig historien, som skulle stamme fra en hjemmeside. Er det den samme historie ? Eller er Bent Ballegaard identisk med ErasmusMontanus ? Og nu sidder og snakker med sig selv ? Det er da pudsige sammenfald! Det er unægteligt en mærkelig verden vi lever i !

Med venlig hilsen
Provsten1

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-12-09 19:33

ErasmusMontanus

Det er i dag 1 år siden du blev bruger på kandu

Jeg kan desværre ikke svare på dit spørgsmål om et hvidt øre, men skal du da have

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 16-12-09 19:50

Krasmus

Hvad har du gang i ? Er du identisk med Bendt Ballegård ? Kan man heller ikke stole på dig mere ?
Du skuffer mig !

Øjenvidnet4®

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 16-12-09 19:54

Provsten1 Du har ret. Det er en meget mærkelig historie, som ErasmusMontanus her disker op med, at han har en ven der lige har købt en kleiner med et hvidt øre. Netop som jeg har spurgt om nogen har oplevet det fænomen før på Münsterländer klubben hjemme side...

ErasmusMontanus er ikke ven med mig aner ikke hvem han er, så jeg kan altså ikke være hans kammerat, men det er sku` mig der har stillet spørgsmålet og jeg er heller ikke ErasmusMontanus.

Det er ufatteligt at folk vil udstille sig selv, som løgnere her på KanDu blot for at skrive noget

Kommentar
Fra : ErasmusMontanus

Dato : 16-12-09 19:55

Hejsa, jeg ved ikke hvad bb1 mener med, jeg har sakset noget som han har skrevet? Øjenvidne hvad mener du?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 16-12-09 19:58

Det nytter ikke at spille dum kære Erasmus alle kan gå ind på Münsterländer Klubbens hjemmeside og læse spørgsmålet et sådant spørgsmål opstår ikke to gange på 100 år

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 16-12-09 20:02

Knudsen har du ikke andet at give dig til, end at skrive med dig selv, først er du julemand og nu viser det sig du også er Erasmus montanus, gå ud og skovl noget sne

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 16-12-09 20:34

ErasmusMontanus, du er en narrehat.!!! Du skriver;
Citat
Øjenvidne hvad mener du?

Jeg tror ikke at Øjenvidnet..... eller Sandhedsvidnet....Bob...bob..bobbelop...kan hjælpe dig ud af denne fadæse.

Gud fri mig vel.!!!!!

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 16-12-09 20:49

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 16-12-09 20:02

--------------------------------------------------------------------------------
Knudsen har du ikke andet at give dig til, end at skrive med dig selv, først er du julemand og nu viser det sig du også er Erasmus montanus, gå ud og skovl noget sne

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Aner ikke hvilken Knudsen du henviser til - men jeg bb1 er den eneste person her på KanDu jagtdebat der hele tiden har og vil skrive under eget navn. Ligesom jeg er den eneste, som helt tydeligt har skrevet adressen på min egen hjemmeside - så kom nu ikke og fortæl, at jeg er nogen anden, så har I HYLERE jo ingen at angribe. For er jeg ErasmusMontanus,så kan jeg jo lige så godt være øjenvidnet,habibipro, sandhedsvidnet eller en helt andet, men det er jeg ikke

Denne tråd viser hvorlangt HYLERNE er kommet ud - Nu kan de ikke engang holde styr på, hvem de er indbyrdes - hvordan skulle vi andre så kunne??????????????????????

Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 16-12-09 21:18

Til Sandhedsvidnet.
Et godt forslag til Knudsen om at gå ud og skovle sne, det er lige et arbejde for Knudsen, sne rydning er nemlig noget herren har skabt som tidsfordrev for mindre begavede. han kan godt sammen kalde de få kumpaner der er tilbage julemanden kan hente dem i kane. Ho ho ho ho

Fido

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 16-12-09 22:12

http://bb-jagt.dk/images/min_mening.jpg

En skam det ikke er min tråd, så havde flappen fået det røde kort for urent trav - men Erasmus er blevet tavs - nok fordi han må erkende, at han dummede sig

At skovle sne har jeg folk og maskiner til, så det er gjort for længst....

Kommentar
Fra : ErasmusMontanus

Dato : 16-12-09 23:35

Hejsa med jer, jeg har ikke dummet mig, det er mulig bb1 har skrevet et andet sted om et lignende problem, men det er jeg ikke bekendt med, Heidi hvorfor så negativ virker det glas viagra ikke det kan være naboen kan hjælpe

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 16-12-09 23:59

Vrøvel Erasmus den må du længere ud på landet med - forrekommer ikke hver dag - ingen undtagen dig har skrevet at de kender til det.Så har du kendskab til at din kammerat lige har købt sådan en hvalp. så oplyst venligst af hvem han har købt den - det kunne jo være den samme. Så beviser du samtidig, at det ikke er en skrøne du selv har fundet på, fordi du har set spørgsmålet på D.M.K. Hjemmeside og gerne vil spille interessant

Samtidig så vinder du jo også over mig - for jeg siger: Fordi jeg ved det - der findes kun den ene i hele Danmark. Ja, måske i hele verden og jeg ved hvem der ejer den - og han vil aldrig sælge den om han så fik tilbudt 1 mill.

Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 17-12-09 01:02

Jeg tænkte det nok BB er typen på de dovne hunde, der kke gider rydde sne, det ville ellers være passende for intelligent niveauet, her er han også ligeglad med co 2 udslippet, masser af sne med hårdt arbejde i gennem længere tid ville ellers kunne hjælpe med at komme af med den fede og ulækre vom.
Vi kender godt typen der ikke gider legemligt arbejde, men når de bare kan komme på jagt, har de masser af energi.selvom de skal puste som et damplokomotiv, svede og lugte som en gammel orne, værst af alt når dovenskaben tvinger dem til ikke at blive vasket.

Fido

Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 17-12-09 06:41

Op lille Knudsen få dig et bad, så siden levertrannen og en stærk kop kaffe og en lille en, så fatter du bare skovlen og se at få ryddet sne,så du kan komme på grav jagt.
Pas nu på dig selv, at du ikke ryger i grøften og skader hovedet, husk vanterne at du ikke komme til at fryse på de små sarte fingre, blodomløbet er sikkert ikke for godt, husk at trække den røde hue ned over ørene, tag nu den varme røde vest på, husk det kan være koldt og vente på Mikkel springer fra grav.
Husk lige at tage en suppe op af fryseren så du kan lave suppe til du kommer træt hjem, og lidt brænde frem til pejsen, så der kan blive hurtigt varmt når du skal have de stive lemmer tøet op.
Ellers vil Fido ønske dig knæk og bræk, husk lige at få fat i hoffotografen så vi kan se billeder hvis du er heldig at ramme en ræv, vi vil gerne havde beviser beviser beviser så vi kan se du ikke fylder os med løgn.

Din ven Fido

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 17-12-09 07:18
Kommentar
Fra : ErasmusMontanus

Dato : 17-12-09 07:40

Hejsa bb1 det er mærkelig du mistænker mig for usandhedder. Jeg har en kammerat der har en kleiner med et hvidt ører, hunden er 1½ år gammel, dens forrige ejer ville ikke have den, fordi han mente den ikke kunne få en første præmie på udstilling, ellers en dejlig hund og god til jagt.
Heidi har du taget sovepiller i stedet for viagra

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 17-12-09 07:59

EM din jagtkammerat kan godt gå på udstilling med den Münsterländer, jeg ved lidt om tingene og har også talt med et par udstillingsdommere som er uddannet inden for DKK.
Tag dig ikke af Knudsen, han er bare sur over det ikke er et enkeltstående tilfælde og har derfor unødigt gjort sig til grin på DMK hjemmesiden morsomt er det svaret er kommet her på Kandu og ikke på DMK hjemmeside.
Om det er fordi ingen fra DMK gider svare ham, må stå i det uvisse
SHV

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 17-12-09 09:15

Kommentar
Fra : ErasmusMontanus

Dato : 17-12-09 07:40

--------------------------------------------------------------------------------
Hejsa bb1 det er mærkelig du mistænker mig for usandhedder. Jeg har en kammerat der har en kleiner med et hvidt ører, hunden er 1½ år gammel, dens forrige ejer ville ikke have den, fordi han mente den ikke kunne få en første præmie på udstilling, ellers en dejlig hund og god til jagt.
Heidi har du taget sovepiller i stedet for viagra
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Jeg har bedt dig om, at oplyse hvorfra hunden kommer kendel? Det vil du ikke for du kan ikke

Sandhedsvidnet du spiller stadig Kloge Åge uden at føre bevis for din på stand, men det er jo også så nemt!!

Jeg påstår stadig, at der ikke findes andre end den jeg har kendskab til også længe I to Meget kloge mennesker, som har hørt noget på anden hånd ikke har ført det mindste bevis for Jeres påstand, så er der ikke kommet noget svar her på Kandu - så enkelt er det...
Når ingen på D.M.K. hjemme side har svaret er fordi "Eksperterne" ikke kender til andre tilfælle - så I to Kloge Åger - DET ER EN OMMER

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 17-12-09 09:21

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 17-12-09 07:59

--------------------------------------------------------------------------------
EM din jagtkammerat kan godt gå på udstilling med den Münsterländer, jeg ved lidt om tingene og har også talt med et par udstillingsdommere som er uddannet inden for DKK.
Tag dig ikke af Knudsen, han er bare sur over det ikke er et enkeltstående tilfælde og har derfor unødigt gjort sig til grin på DMK hjemmesiden morsomt er det svaret er kommet her på Kandu og ikke på DMK hjemmeside.
Om det er fordi ingen fra DMK gider svare ham, må stå i det uvisse
SHV
------------------------------------------------------------------------------
Hej Sandhedsvidne

Du virker temmelig sikker i din sag ! Det er ellers svært når bb1 og erasmusmontanus er én og samme person, men så ved vi dog lidt om hvor vi er henne. Selvsamme bb1 skriver ligeledes, at han KUNNE være både øjenvidnet, sandhedsvidnet, heidi-ho og habibipro ? Hvad skal man egentlig regne med? Så alt hans pladder om anonymitet eller ej, giver jeg ikke meget for
Iøvrigt kunne det være på sin plads at få fastslået, om heidi-ho har taget sovepiller eller blot er gået i dvale p.g.a. snevejret, som huserer over det meste af DK. Endelig er der også den mulighed, at han har travlt med at "pisse territoriet af" på snedyngerne, inden de bliver så høje han ikke kan nå !!

Øjenvidnet4³

Accepteret svar
Fra : Sandhedsvidnet

Modtaget 185 point
Dato : 17-12-09 11:08

Hov hov Knudsen, det er Erasmus kammerat der har en hund med hvidt øre, jeg har bare forhørt mig hos to DKK udstillingsdommere om en Münsterländer kan blive dømt ude på et hvidt ører og det kan den ikke derfor har jeg givet svaret her på Kandu, men ikke en eneste på DMK hjemmeside har svaret, hvorfor? enten på grund af de ikke ved det eller de ikke gider svare dig på et sådant spørgsmål, der er ret indlysende
Det er ikke første gang du har stillet spørgsmål på diverse hjemmesider, som du godt kendte svarene på i forvejen, spørgsmål der er elementær viden for en sådan stor populær og altvidenden hundemand som dig
Man kan undre sig over du stiller sådan et spørsmål på DMK og her på Kandu, er det på grund af den kraftige nedkøling når du skovler sne, eller har du haft hovedet for lang tid i kummefryseren for at se efter julesnapsen
SHV

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 17-12-09 11:59

Til bb1

Vil du være så venlig at føre bevis for, at der kun findes 1 - én münsterländer i hele verden, som har 1 - ét hvidt øre ?
Hvis du kan det, må du jo være en gladmand.

Øjenvidnet4ß

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 17-12-09 12:08

Citat
Heidi har du taget sovepiller i stedet for viagra

Modsat jer samfundsnassere, har jeg et job der skal udføres....Hvilket betyder - også modsat jer, at jeg arbejder hele dagen.
Jeg kan ikke bare sidde på min flade røv og vente på at bistandskontoret sætter den månedlige socialhjælp ind på en "nem konto"

Jo, jeg fik taget en viagra. Dejligt med den opfindelse...... Nu kan jeg bolle 4 gange på samme ståpik.............

Kommentar
Fra : ErasmusMontanus

Dato : 17-12-09 12:42

Hejsa Heidi gladmand jeg kan også se du sidder og venter i køen på bistandskontoret, for du kan få penge til at skrive sjofle historieer til dine revytekster, som ingen gider høre på, tag du en viagra pille mere, det kan måske få dig gladmand i bedre lune eller gå ud og fodre dine grise. bb1 min jagtkammerat kender ikke dig, derfor må der være to klienere med hvidt øre.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 17-12-09 14:38

Øjenvidne kan du finde ud af hvad du selv skriver: sitat: Man kan undre sig over du stiller sådan et spørsmål på DMK og her på Kandu, er det på grund af den kraftige nedkøling når du skovler sne, eller har du haft hovedet for lang tid i kummefryseren for at se efter julesnapsener: sitat:

Indslaget i D.M.K.`s hjemmeside blev skrevet længe inden, der kom sne, men kloge Åger de ved jo alt.........

Det er ikke mig der stillede spørgsmålet her eller påstår at der findes to kleiner med et hvidt øre - det er din ven ErasmusMontanus. Du kunne dog passende oplyse om, hvilken dommer du har talt med, så kan han nok oplyse om på hvilken udstilling han har dømt en sådan hund....

Jeg ved en lærke rede, den sang nynner jeg, for jeg ved hvor den eneste hund med et helt hvidt øre findes - men jeg siger det ikke - i nu. For hvor er det sjovt at se Jer to dumme Jer den ene gang efter den anden....

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 17-12-09 14:47

ErasmusMontanus Du må da have gået i skole siden du kan bruge et latinsk navn, men at du kan komme uden om, at du har sovet godt og grundig i timen ved, at påstå at der nu pludselig findes to hunde med den samme genetiske motation. Det kræver altså i sig selv at du kan underbygge din påstand og det er endnu ikke lykkedes for dig i denne debat....

Derfor må jeg konstatere at du er en stor løgenhals, som kun praler af at have en viden, som du slet ikke har

Jeg har givet dig chancer nok til at fortælle - hvem der ejer hunden eller blot dens stambogsnummer, men intet er du kommet med og det beviser hvem, der har ret og hvem der sidder tilbage med meget røde ører - Det gør du og Øjenvidnet..........

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 17-12-09 15:21

Øjenvidne kan du finde ud af hvad du selv skriver: sitat: Man kan undre sig over du stiller sådan et spørsmål på DMK og her på Kandu, er det på grund af den kraftige nedkøling når du skovler sne, eller har du haft hovedet for lang tid i kummefryseren for at se efter julesnapsener:
Knudsen det er mig der har skrevet det, ikke Øjenvidnet, kapich
Sjovt er det nu, at Knudsen begynder at skælde ud over noget han mener kun eksistere i hans verden, hunden med det hvide øre.
Det er noget af en opgave Erasmus er kommet ud for, han skal bevise hvilket stambogsnummer Knudsens hvidøret hund har det var måske en ide at Knudsen selv beviste om han kender til sådan en hund
Men hvis Knudsen holder fast i at der kun eksistere EN hund i verden med et hvidt øre, så må Knudsen være ErasmusMontanus, altså Knudsen sidder og skændes med sig selv

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 17-12-09 15:41

Citat
Hejsa Heidi gladmand jeg kan også se du sidder og venter i køen på bistandskontoret, for du kan få penge til at skrive sjofle historieer til dine revytekster, som ingen gider høre på, tag du en viagra pille mere, det kan måske få dig gladmand i bedre lune eller gå ud og fodre dine grise. bb1 min jagtkammerat kender ikke dig, derfor må der være to klienere med hvidt øre.

Nu rabler det da totalt for den hallucinerende Erasmus Montebello.
Egentlig ganske morsomt, at ligheden imellem Kandus Erasmus Mantanus - også Holbergs Erasmus Montanus er så slående...

Holbergs stykke;
Citat
Stykket handler om den unge Rasmus Berg der er taget til København for at studere. Efter nogle år er han blevet belæst, og vender tilbage til sin fødeegn. Han har ændret sit navn til det latiniserede navn Erasmus Montanus. Da han vender tilbage optræder han arrogant og bedrevidende overfor alle, han er nu for fin til at have en bonde som bror. Han mister næsten sin kæreste for videnskaben. Han skaber uro og snakken i den lille bondeby, folk mener at han spreder falsk lærdom fordi han mener at jorden er rund. Til sidst bliver han dog nødt til offentligt at sige: "Jorden er så flak, som en pandekage", da det er det eneste der kan fri ham for at blive soldat, og lade ham få sin elskede Elisabeth.

Komedien Erasmus Montanus bliver kaldt en af de aller største bedrifter i Holbergs forfatterskab. Den er i fem akter.

Nutidens Erasmus Montanus, bliver kaldt en af de allerstørste bedrifter indenfor Kleiner Munster racen....

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 17-12-09 15:53

Men hvis Knudsen holder fast i at der kun eksistere EN hund i verden med et hvidt øre, så må Knudsen være ErasmusMontanus, altså Knudsen sidder og skændes med sig selv

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

En typisk påstand - når en kloge Åge eller hyler er trængt op i en krog. Ved du noget Sandhedsvidne som er sandt så sig frem - løgn agtige på stande kan selv et skolebarn med lethed fremsætte - så du er ingen undtagelse...

Denne gan bliver I hylere holdt fast - for jeg ved som sagt noget - det gør I ikke i denne sag

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 17-12-09 16:06

Denne gan bliver I hylere holdt fast - for jeg ved som sagt noget - det gør I ikke i denne sag
Jow jow, Knudsen det er meget godt du vil holde fast men skal jeg forstå det sådan, du ikke har vidst noget de andre gange du har klåget den

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 17-12-09 16:27

Svar nu på det du bliver spurgt om eller er der jo kun at give dig::

http://bb-jagt.dk/images/min_mening.jpg

Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 17-12-09 16:44

Hvad ved kloge Bent Ballegaard Knudsen hvad andre ikke ved, det kan såmænd stå på kanten af et frimærke,
At han er sur i dag, over at der ikke kom nogle og rydde sne,og han gad ikke selv, og dermed ikke kunne komme på rævejagt, så sidder han bare og skændes med sig selv, om et hvidt øre på en hund.
Hvor ville han ellers havde haft godt af at komme ud og trampe i sneen, og måske skudt en ræv, men igen løgne og tom snak.
Derimod tog Fido ATV- ren kørte rund til gravene med skrækkelige Olfert på skødet, og det blev da også til ræv. Om lidt står den på varm suppe og rødvin, og så siden hen på sofaen..

Fido

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 17-12-09 17:26

Knudsen det er dig der påstår der kun er en Münsterländer med et hvidt øre så påvis lige det er et faktum, kapich.
Men morsomt er det at en lille spraglet hund med et hvidt øre kan afstedkomme så megen påstyr, Knudsen må kede sig, siden han stiller spørgsmålet her på Kandu og så også på DMK, på DMK er der stadig ikke nogen som har svaret professor Knudsen og hvad grunden er kan der kun gættes på havde manden, som Knudsen påstår han kender, købt en hund ved Kennel Spangkilde havde problemet ikke været der, der havde køberen fået en super hund med godt hårlag, ingen manglende tænder, super temperament og en rigtig familiehund

Kommentar
Fra : ErasmusMontanus

Dato : 17-12-09 17:57

Hejsa alle, hvis bb1 taler sandt om hans kendskab til en kleinder med et hvidt øre, så er der to med den min kammerat har og Heidi gladmand, det er måske et forkert navn, du er meget pornofikseret så porno Heidi er nok mere på sin plads det får mig til at tænke på, der var en engang en der kaldte sig porno Lasse, er det noget familie

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 17-12-09 18:55

Kom så med hvor i landet den hund befinder sig evt. et stambogsnummer eller et opdrætter navn
Du kan ikke blot rede æren ved at gentage en løgn

Ingen i Münsterländer Klubben har kendskab til, at der er eller nogensinde har været en....

Mon ikke det er sne din hund har fået i øret - du skriver den er 1/12 år gammel, så må det da sandelig være på tide, at få det ud......

Så ErasmusMontanus jeg ved godt han var påståelig: Han påstod jo også noget som ikke passede....

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 17-12-09 18:57

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 17-12-09 17:26

--------------------------------------------------------------------------------
Knudsen det er dig der påstår der kun er en Münsterländer med et hvidt øre så påvis lige det er et faktum, kapich.
Men morsomt er det at en lille spraglet hund med et hvidt øre kan afstedkomme så megen påstyr, Knudsen må kede sig, siden han stiller spørgsmålet her på Kandu og så også på DMK, på DMK er der stadig ikke nogen som har svaret professor Knudsen og hvad grunden er kan der kun gættes på havde manden, som Knudsen påstår han kender, købt en hund ved Kennel Spangkilde havde problemet ikke været der, der havde køberen fået en super hund med godt hårlag, ingen manglende tænder, super temperament og en rigtig familiehund
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nå bette Nold skal vi lige sætte artiklen med den lille hund fra Juelsminde ind igen - så vi kan blive fri for at se det slemme ord: SPANKINGKILDE......

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 17-12-09 19:03

Nej små venner Jeg er desværre blot indkaldt til vagt på grund af sne og topmøde og noget skal tiden jo gå med.
Flapperen ejer en ATV det var måske den han kørte på i lørdags da han ikke kunne finde mig fordi han roede rund i Rodelund.....

Det er sku` morsomt at sandheden efterhånden kommer frem, hvor blev du af- kørte du i grøften?

Nå, men nu må i have mig undskyldt vagten slutter og jeg vil hjem og læse avisen....

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 17-12-09 19:10

Det hvide øre på bb1's bekendtes hund, stammer fra en meget letsindig omgang med brintverilte, som bb1 bruger i stor stil til affarvning af opsatse og grandeller

Den dygtige og altid morsomme Heidi-Ho Gladmand, har helt alene fundet et citat frem fra Holbergs komedie - gad vide om han kan huske navnet på nogle af skuespillerne der spillede med i TV's filmatisering - så er han en stor dreng !

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 17-12-09 19:39

Citat
du er meget pornofikseret så porno Heidi er nok mere på sin plads det får mig til at tænke på, der var en engang en der kaldte sig porno Lasse, er det noget familie

Erasmus Montebello atter en gang må jeg slå en storlige op i synet på dig, fordi du er bekendt med pornobranchen

Citat
Den dygtige og altid morsomme Heidi-Ho Gladmand, har helt alene fundet et citat frem fra Holbergs komedie - gad vide om han kan huske navnet på nogle af skuespillerne der spillede med i TV's filmatisering - så er han en stor dreng !

Øjenvidnet4

Tratum tratum....Øjenvidnet4...... Tjae, Erik Wedersøe spillede Erasmus i TV versionen først i70'erne.

Niels Borksand ... Studenten
Marie Brink ... Nille
Ejner Federspiel ... Jeronimus
Per Goldschmidt ... Niels Korporal
Benny Hansen ... Jacob
Lone Hertz ... Lisbed
Buster Larsen ... Per Degn
Ole Larsen ... Jeppe Berg
Preben Lerdorff Rye ... Løjtnanten
Poul Reichhardt ... Jesper Ridefoged
Guri Richter ... Magdalone
Erik Wedersøe ... Rasmus Berg / Erasmus Montanus

Men ellers har Lars Simonsen (Grønnegade teatret) spillet rollen.
Endvidere har Lars Mikkelsen også haft æren.

Ellers noget du vil vide, Øjenvidnet.????

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 17-12-09 22:13

Heidi-Ho

Hvor er du dygtig - Gladmand.

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 17-12-09 23:25

Hvad fanden kan landsbytossen læse avis, så er han da ikke så helt tossede som antaget.

Fido

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 18-12-09 00:32

Så ErasmusMontanus jeg ved godt han var påståelig: Han påstod jo også noget som ikke passede....
Knudsen nu rabler det for dig, ErasmusMontanus sagde at jorden var rund og det var og er rent faktisk sandt men jeg kan se ud fra hvad du skriver, du mener jorden er flad har du fået forfrysninger af at ligge for meget i kummefryseren sammen med julesnapsen pas nu på når du køre ud i verden, det kunne være du røg ud over kanten

Kommentar
Fra : ErasmusMontanus

Dato : 18-12-09 08:10

Hejs bb1 hvorfor hidser du dig op over jeg har stillet et spørgsmål der ligner lidt det der er på DMK debatside, jeg har først set det nu, men tro mig min kammerats kleiner har et hvidt øre. Det kunne være sjovt at høre hvilket øre der er hvidt på den hund som du kender.?!
Hejsan Heidi gladmand pørno Lasse eller hvad du nu hedder mit kendskab til pornobranchen er ret så begrænset, men du må kende en del til den, efter dine mange sjofle indlæg, der kan være to muligheder, en lille dreng der er kommet i puperteten som ikke ved hvad han skal gøre af sine indestængte homoner, eller en ældre mand i panikalderen som ikke kan få strålen ud over toiletbrættet selv om han tager en håndfuld viagra

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 18-12-09 08:41

Til ErasmusMontanus.

Som svar på dit spørgsmål om det er en fejl med et hvidt øre på Kleiner Münsterländer, er det et ja.
Jeg har talt med en aut. udstillingsdommer, som har bekræftet dette. Det er rigtigt, at der ikke står noget i standarden om ørefarve - omvendt er der så mange detaljer i beskrivelsen af racen som tilsiger meget strenge krav, bl.a. er korthårede glatte ører en fejl ! Farven skal være brun-hvid og brunskimmel med større brune pletter eller sadel - småpletter og blis er tilladt, ligesom tan-aftegninger ved næseparti, øjne og om anus er tilladt. Men altså ikke et helt hvidt øre; det er for stor en afvigelse.
Derfor kan hunden skam udmærket være en sød og god jagt- og familiehund.
Standarden er FCI pr. 01.12.2004

Med venlig hilsen
Provsten1

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 18-12-09 10:54

Erasmus nu må du altså give Provsten1 de point. I indlæg nr. gentager han det jeg skriver, ved at sige at det har hans datter fortalt ham. ( altså er det jeg skriver rigtig)
47 indlæg senere kommer han med de vise sten: En dommer har fortalt ham, at en Kleiner med et hvidtre er U.B. på udstilling ifølge hundens standard.

Desværre må jeg bedrøve Jer begge standarden siger intet om ørenes farve kun deres behåring, så den dommer må vi have navnet på og da han jo hvis han er anerkendt er en officiel person, så må man gerne oplyse hans navn. Ligeledes kære Erasmus jeg hisser mig ikke spor op, men ingen skal have lov til at lyve for mig - DET er ikke mig, men dig der starter hele sagen ved at påstå, at du har en kammerat der har købt en 1½ gammel kleiner med et hvidt øre - jeg siger så: Den historie har du sakset fra Münsterländer Klubbens hjemmeside - for der findes ikke to sådanne hunde i DK.

Hvor svært kan det være at få hundens stambogsnummer fra din kammerat?

Du stiller et spørgsmål- hvilket øre - svar hellere på dem, der er stillet til dig
OK så lad mig hjælpe dig lidt - det er det øre, der sidder på hovedet vi taler om......

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 18-12-09 11:05

Erasmus Montebello, istedet for at genere de mennesker som pukler hver eneste dag - og oven i hatten, må af med en urimelig stor skat , som bl.a. går til hjælp til sådanne typer som dig, burde du hellere koncentrerer dig lidt om dit eget spørgsmål....Det er sikkert et spørgsmål du har tyvstjålet for at gøre dig interessant - og gøre os andre opmærksomme på, at du skam også har en kammerat...... Åhhh, din stakkel. Dine såkaldte kammerater, dukker kun op omkring den 1. i hver måned når de sociale myndigheder har overført penge til din "nem konto"

Provsten har nu givet dig et fyldestgørende svar på dit spørgsmål. Luk nu tråden og brug tiden på at søge dig et arbejde. Jeg er sikker på, der mangler folk der kan skovle sne - en skovl kan du vel bruge.??

Held og lykke med foretagendet - husk på, lidt sved på panden skader ingen steder.

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 18-12-09 13:07

Til Bent Ballegaard.

Jeg har netop ikke skrevet noget om, at standarden omhandler ørenens farve !! Så hold venligst op med at tillægge mig ting jeg ikke har skrevet !!
Man må da gå ud fra, at en aut. udstillingsdommer ved besked om standarden ? Iøvrigt kunne han oplyse om, at der ham bekendt var set mindst fire hunde i DK med hvide ører inden for de sidste 8-10 år, men at man i Tyskland og Østrig havde haft adskillige tilfælde - dette blot til information !

Med venlig hilsen
Provsten1

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 18-12-09 13:24

- ja, min genbo har 3!!! med 6 hvide ører...

Kommentar
Fra : ErasmusMontanus

Dato : 18-12-09 19:02

Hejsa Provsten tak for din information, det er dejligt jeg kan få bekræftet der findes flere kleinere med et hvidt øre, bb1 går igen med en halv vind og til lille understimulerede Heidi, jeg har da arbejde og har lige fået fri for en time siden, hvis du har så travlt er det da mærkeligt du kan skrive i arbejdstiden, har du lånt en pc på bistandskontoret eller hos den vagthavende læge?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 18-12-09 21:18

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 18-12-09 08:41

--------------------------------------------------------------------------------
Til ErasmusMontanus.

Som svar på dit spørgsmål om det er en fejl med et hvidt øre på Kleiner Münsterländer, er det et ja.
Jeg har talt med en aut. udstillingsdommer, som har bekræftet dette. Det er rigtigt, at der ikke står noget i standarden om ørefarve - omvendt er der så mange detaljer i beskrivelsen af racen som tilsiger meget strenge krav, bl.a. er korthårede glatte ører en fejl ! Farven skal være brun-hvid og brunskimmel med større brune pletter eller sadel - småpletter og blis er tilladt, ligesom tan-aftegninger ved næseparti, øjne og om anus er tilladt. Men altså ikke et helt hvidt øre; det er for stor en afvigelse.
Derfor kan hunden skam udmærket være en sød og god jagt- og familiehund.
Standarden er FCI pr. 01.12.2004

Med venlig hilsen
Provsten1
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Det kan da ikke kun være demens du lider af, sådan skrev du!!!!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

To indlæg senere skriver du:

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 18-12-09 13:07

--------------------------------------------------------------------------------
Til Bent Ballegaard.

Jeg har netop ikke skrevet noget om, at standarden omhandler ørenens farve !! Så hold venligst op med at tillægge mig ting jeg ikke har skrevet !!
Man må da gå ud fra, at en aut. udstillingsdommer ved besked om standarden ? Iøvrigt kunne han oplyse om, at der ham bekendt var set mindst fire hunde i DK med hvide ører inden for de sidste 8-10 år, men at man i Tyskland og Østrig havde haft adskillige tilfælde - dette blot til information !

Med venlig hilsen
Provste
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Du er dog det værste vrøvlehoved, der findes: Hvis standarden ikke omhandler ørenes farve. Kan en dommer jo net op ikke dømme en hund ude på grund øret farven....

Desuden så skal jeg oplyse dig og alle andre om, at jeg har forespurgt i Tyskland, Holland og Schweis og ingen af stederne kender de til fænomenet, med et helt hvidt øre. Der har været et enkelt tilfælle i nyere tid hvor en hund havde hvide pletter på ørene.

Så Provste du ved ingen ting, men gætter kun, ligesom Erasmus og derfor er det totalt formålsløst at debatere med Jer, så det slutter jeg med nu, syntes blot ikke at sådan to båtnakker skal have lov til at ødelægge en ellers seriøs historie - nå, hvad det er godt nok kun sket her på lille KanDu men alligevel.

Og lad os så få den aut. dommers navn - som du henviser til, der er ikke så mange Danskere, der er aut. for Kl.M, så de er nemme at overse og dem jeg har talt med intil nu, kender ingen der hedder provsten eller andet og som har spurgt dem om et hvidt øre, jeg var den første og desuden kan I læse svaret i næste nummer af Münsterländeren eller på facebook siden af samme navn, der kan du også søge om optagelse, hvis du ved så meget om racen, så var det jo rart at have dig med!!!!

- men du ved ingen ting og derfor er jeg sikker på, at du ikke søger optagelse.....

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 18-12-09 21:38

Citat
og til lille understimulerede Heidi, jeg har da arbejde og har lige fået fri for en time siden, hvis du har så travlt er det da mærkeligt du kan skrive i arbejdstiden, har du lånt en pc på bistandskontoret eller hos den vagthavende læge?

Atter igen må jeg slå en kæmpelige op i synet på dig.
Jeg har skrevet det før - og skriver det gerne igen til ære for dig.

Jeg har i de sidste 20 år.....siger og skriver, TYVE ÅR.!!!!!!!!!!!! arbejdet selvstændigt
Dvs. ingen arbejdsgiver - Næhhh min ven, jeg må ud og sælge mit arbejde/kunst - hvilket heller ikke er noget problem......
Jeg kunne, hvis jeg gad, men det gider jeg ikke, læne mig tilbage i stressless-stolen og nyde resten af mine dage - osse selvom jeg blev 110 år, leve af det jeg har forfattet.
Sikkert ikke p.gr.a. typer som dig - du kender vel knapt, eller har hørt om H.C. Andersen. Det er nok mere Porno Lasse du kender - du har ihvertfald flere gange givet udtryk for at du kender alt til ham....såeeeee, tjae....fred være med dig Erasmus.

Lige her på falderebet, prøv at opsøge jeres bibliotek, lån lidt bøger......Jeg vil gerne anbefale, du starter med at læse en dansk forfatter der hedder Finn Søeborg. En herlig gut med humor.
Jeg garanterer dig, har du først læst en bog af ham, vil du læse dem alle.

God læselyst.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 18-12-09 22:39

Heidi var det Finn Søegård, der skrev bogen om ham præsten, der blev suget ind i en jetmotor?

Kommentar
Fra : ErasmusMontanus

Dato : 18-12-09 23:28

Hejsan porno Lasse Heidi selv små børn lære om HC Andersen i skolen, noget har hængt fast i din børnelæredom, meget du har skrevet om på kandu handler om de nedre regioner det kan du højest underholde med på et snusket værtshus, hvor alle bumserne kommer, du føler dig sikkert hjemme
Hejsan provst, jeg vil lige sige min kammerat har også hørt der er flere hunde i udlandet som har hvide øre, det må give bb1 røde øre

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 18-12-09 23:45

kom nu frem med billeder og navnet på den dommer ellers bliver det hele kun en gang hylerri som sædvanlig

Jeg kender kun en hund og det er ikke den samme som den eresmus skriver om, for den er ikke 1½ år gammel..
Rødeøre ja det får man i denne kulde uden hat på,men det har jeg

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 19-12-09 07:57

Knudsen husk lige på det er ikke ErasmusM som har talt med dommere og undersøgt tingene det er Provsten1 og jeg, kapich
Det må føles flovt, når man fra DMK ikke gider svare sådan en stor og "anerkendt!" Münsterländer ejer som Knudsen? og hvorfor nu det? det er fordi vi der ved noget om racen godt kender det lille fænomenlogiske tilfælde, vedrørende det hvide øre, som også er forekommende i udlandet
Provsten skriver det sikkert skyldes for megen omgang af brintoverilte, når forskelligt trofæbærende faldvildt med grandel skal bleges, er skyld i misæren af det hvide øre
Husk nu Knudsen, medens sneen ligger tungt over landskabet, skal vildetl have fred så det kan søge føde, eller har du stadig fine venner der har købt jagt hos dig

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 19-12-09 08:14

Det er morsomt med Heidi-Ho: Han beskylder nogle herinde for at være social-nassere, men er formentlig selv modtager af kunststøtte, forudsat kvaliteten af hans forfatterskab/kunst ellers er god - det får vi desværre aldrig at vide, da han jo ikke har mod og mandshjerte til at optræde med navn !! Er kun nået til Stressless-stadiet - et skvat som altid bliver ond i sulet på andre, hvis de kommer lidt for tæt på ham - gladmand !!

bb1 spørger igen om noget hos Heidi-Ho, som han kender svaret på (Iøvrigt hedder forfatteren Søeborg og ikke som oraklet skriver, Søegaard.)
Der er en forklaring på alt her i livet - der er ingen der forstår bb1, men det har nok noget at gøre med, at han kun "kender en hund" !!!

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 19-12-09 08:24

Til Sandhedsvidnet.

BB er kørt uhjælpelig fast med det hvide øre, han holder sikkert jagt dag, uanset vejrliget, skal vildtet drives af skov og mose til, bare der kommer penge i kassen, ellers har han ikke få rå til jagten på Løvenholt.
Han skulle anskaffe sig en ATV så han kan komme ud med foder sækken i stedet, den vænner vildtet sig hurtig til, når de hører lyden ved de der kommer foder, samtidig kunne den gamle gangbesværede bruge den når, han skal ud og se til ræve grave,. Dette pådutter han andre for sømmer.
Nå ja, han optræder helt i gennem som en nar og landsbytosse.det eneste han opnår ved at lege kloge Aage er han bliver til grin, det fatter han ikke selv.
Fido

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 19-12-09 10:42

Citat
Det er morsomt med Heidi-Ho: Han beskylder nogle herinde for at være social-nassere, men er formentlig selv modtager af kunststøtte, forudsat kvaliteten af hans forfatterskab/kunst ellers er god - det får vi desværre aldrig at vide, da han jo ikke har mod og mandshjerte til at optræde med navn !!

- og i lige måde, skvat.

- Og til Erasmus Montebello.....hmmmm... du er end ikke kommet børnehaveklasse- stadiet.

- Og til bb1, vedr. Finn Søeborg. Jeg mindes ikke jeg har læst nogen bøger af F.S. hvor en præst bliver suget ind i en jetmotor....??

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 19-12-09 12:03

Til Bent Ballegaard.

Angående den hvidørede hund, har jeg ikke nævnt noget om, at den ikke kan bedømmes !! Det var rent faktisk dig selv ! Hvis hundens øvrige kvaliteter ellers er ok, kan hunden måske få en 2. eller 3. præmie ? Jeg er ikke dommer ejheller specialist på racen. Men jeg er overbevist om, at der er tale om så væsentlig en fejl, at en 1. præmie er uden for rækkevidde.
Men da du jo har givet udtryk for, at du ikke ønsker at debatere med mig, må du lede i vejviseren efter de svar du har efterlyst, således også navnet på den aut. dommer.

Til Sandhedsvidnet

Den 19.12.09 kl. 07:57, skriver du bl.a., at jeg skulle have nævnt noget om brug af brintoverilte - det var altså Øjenvidnet der ganske morsomt har fortalt den historie !

Med venlig hilsen
Provsten1

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 19-12-09 12:42

Undskyld til Provsten og Øjenvidnet, beklager
Nu medens Knudsen ringer til det halve af klodens Münsterländer ejere kan vi tage en lille julesang, som de respektive forfattere, komponister på kunst og bibliotekstøtten på Kandu.dk vil prise i høje toner.

http://www.youtube.com/watch?v=EWao54TdSvs&feature=player_embedded

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 19-12-09 13:51

BRAVO!!!!!!!!! BRAVO!!!!!!!!!!! BRAVO!!!!!!!!!!!!!!!!

DA CAPOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ha

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 19-12-09 23:32
Kommentar
Fra : bb1

Dato : 19-12-09 23:35

Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 19-12-09 07:39

--------------------------------------------------------------------------------

Til BB til din orientering er, Fido og skrækkelige Olfert ved at være klar til at starte ATV-en , til at tage på gravjagt., kan du også have en god dag.

Husk en tur ud i nature er godt for hjerne og legme Fido

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Det er sjovt nok ikke alle hylerne, som kun holder jagt ved PC`en

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 20-12-09 08:53

Til de der stadig er interesserede !

Jeg blev ringet op af den aut.dommer i aftes omkring den hvidørede hund, som han naturligvis har fulgt debatten om her på siden efter min henvendelse. Han kunne oplyse, at for samtlige de hunde i Danmark der havde haft et hvidt øre, var det venstre øre der var hvidt !! Han kunne iøvrigt heller ikke forstå Ballegaards søgen efter dommere - han var ikke blevet kontaktet ! Men efter at have fulgt debatten, undrede det ham ikke med Ballegaards reaktion - "han har altid været useriøs med sit hundeopdræt og altid meget klogere end andre" ! Det var hans bemærkninger !
Så mon ikke der er en grund til det manglende svar på Münsterländernes hjemmeside - man anser ikke Bent Ballegaard for troværdig.

Med venlig hilsen
Provsten1

Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 20-12-09 09:08

Til Provsten.

Du havde vel ikke forventet serisøsitet fra Ballegaard.
Efter som han først var på tåden sent i aftes, havde han nok holdt lejejagt, for at få penge i kassen, ser vi på hans ord sammensætning, havde han efterfølgende nok fået noget der havde sløvet hjernen. Det lignede ikke noget der var skrevet af en forfatter, der i mod af en fulderik.

Fido

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 20-12-09 09:35

Igen har Provsten begået et pænt og sobert stykke arbejde - intet at misforstå, ingen fornærmende udtaleleser, men blot tørt og konstaterende - tak for dét !

Jeg er helt enig med dig Fido - oraklet fra Bottrupvej har været indisponeret da han skrev i aftes, men hvad er værst: Når han er ædru eller når han er beruset ?? Det er stort set det samme usammenhængende vrøvl han disker op med ! Gad vide, om han ikke havde fået solgt sine jagt i går(iøvrigt usmageligt med det vejr vi har p.t.), siden han kun havde intetsigende bemærkninger ?

Øjenvidnet4

Godkendelse af svar
Fra : ErasmusMontanus

Dato : 20-12-09 11:01

Tak for svaret Sandhedsvidnet, jeg kan så oplyse det er det venstre øre der er hvidt på min kammerats kleiner.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 20-12-09 11:05

Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 20-12-09 11:12

Til Sandhedvidnet.

Du har ret det er ikke god etik at drive jagt på standvildtet med sne og kulde, Der er ellers stor aktivitet på foderpladserne nu, hjorte vildtet æder rup og stub af bønne spirer og lidt majs , småfuglene æder også lysteligt af rapsfrød, bare alle nu først ville begynder at fodre nu, og ikke kun fodre i jagttiden.
Det er også besværligt hvis man ikke man har et køretøj der kan komme over alt. og der skal køres langt til den lejede jagt. har man først begyndt at fodre skal man forsætte til hen på foråret.
Gad vide om vores gamle ven husker dette??

Fido

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 20-12-09 14:12

Ja og når man skal aflevere navnet på den dommer, som skulle være autoriseret og seriøs, så afslutter man tråden typisk ingen dommer i Danmark har nogensinde bedømt et eneste hvids øre!!

Provsten1 Du er fyldt med løgn!!!!!!

Og til Fido er en ræv i en grav ikke standvildt??????? Jeg har sagt det før og siger det igen du er ikke jæger og bliver det heller aldrig....
Gå du så blot ud og få en hund til at jage ræven ud af hulen,hvor den har søgt læ for snevejret-jo moral er godt, men dobbeltmoral er ikke lige så godt...

Endnu engang til øjenvidnet. Jeg udlejer ikke jagt, men det er måske her misundelses skoen trykker

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 20-12-09 15:14

Knudsen igen følger du ikke med, der er dommere der har dømt hunde med et hvidt øre alle autoriserede udstillingsdommere er seriøse, husk jeg ved en del om det, jeg har ført hund i mange år, en kennel har markant præget avlen i DK og det er kennel Spangkilde

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 20-12-09 15:28

Så burde du også kunne oplyse om hvilken dommer du har talt med - for dem jeg har talt med kender ikke til fænomenet og de er ALLE aut. Münsterländer dommere og så mange er der ikke af dem. Det burde du vide..

Husk skal man tages seriøst, så skal man være ærlig

Kommentar
Fra : ErasmusMontanus

Dato : 20-12-09 16:30

Hejsa bb1 jeg tror de andre har ret.

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 20-12-09 16:45

Kære alle

Jeg har været borte et stykke tid, jeg har været på en større jagtrejse, men kan tilføje, jeg igår er kommet hjem fra Ungaren, der var der en Überförster der havde en KLM med et hvidt højre øre

TRD

Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 20-12-09 16:52

Til Eramus
Hvorfor tro du de andre har ret og oraklet uret. han er den der ved mest om hunde og jagt, ja et sandt unikom, tror han da selv. Det værste for ham selv, er han ikke kan formulere sig, og komme til at udtrykke det modsatte af hvad han mener, og derfor opstår alle disse uoverensstemmelser ind i mellem, at han så tillader at skrive sig som forfatter er da at være helt til grin, nok derfor lille Holger har givet ham benævnelsen landsbytossen fra Ølsted.

Fido

Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 20-12-09 17:00

Til The Real Deal.
Hvorfor tog du ikke et foto, af denne klejner og sender til Uberførsteren på Løvenholt.
Husk han vil have beviser beviser beviser. han tror nemlig alle er fyldt med lige så meget løgn som han selv.

Fido som aldrig bliver jæger

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 20-12-09 17:52

Til Bent Ballegaard.

Som svar på dit hadske angreb på undertegnede samt andre, skal jeg pointere over for dig, at jeg ikke på noget tidspunkt har skrevet, at der har været officielle bedømmelser af hvidørede hunde.
Jeg kan ikke forhindre dig i at beskylde mig for at være løgner, men du har jo selv meddelt at du ikke vil debattere med mig mere, så derfor får du ikke svar på nogle af dine spørgsmål - i min verden kaldes det konsekvens - det burde du også vide som hundeinstruktør, men her er sikkert også noget der halter for dig ! Du forstår simpelthen ikke sammenhængen !!

Din bemærkning om, at man for at være seriøs skal være ærlig, passer slet ikke på din person, så find på noget andet i stedet.

Med venlig hilsen
Provsten1

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 20-12-09 21:08

Den passer tilsyneladende heller ikke på din, men når du skriver at du har konsulteret en aut. dommer og oplyser, at han til dig har fortalt, at han har dømt mange kleinere med hvide øre - så er du da langt fra seriøs, når du nu pludselig skriver at det er en uoffisel udstilling - det var jo slet ikke udgangspunktet og det viser jo med alt tydelighed - hvad det er jeg er oppe imod en gang kloge ågers løjenagtige tåge snak.....

Rart at det endelig blev konstateret og at det kom fra dig selv