/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Tips..diskussion, forslag etc.
Fra : skingur
Vist : 363 gange
10 point
Dato : 24-04-03 18:14

Debatten om tips kører på de høje nagler pt. Det vælter ind med tips, som mange finder totalt uinteressante, ligegyldige og decideret tåbelige.
Flere brugere ser det tilsyneladende som deres fornemste opgave at skrive tips, og andre ser det som deres opgave at bedømme dem.
Pointsystemet har også været oppe at vende...har vi brug for et pointsystem ang. tips?
Jeg må tilstå, at jeg også bliver irriteret over at de samme brugere knalder det ene tip af efter det andet. Strengt taget kunne jeg lade være med at bedømme dem, men et eller andet sted er det jo også tåbeligt, når man får muligheden. Jeg kan sådan set også godt bruge de ti point, det giver, til at stille spørgsmål for selv.

Jeg irriteres også, når den samme bruger har lagt det samme tip ind 2 gange i hver sin kategori...det er sgu svært nok at skrabe superpoint sammen i forvejen, for os andre, eftersom folk er nogle vatarme til at få lukket spørgsmål, der er fuldt ud besvarede. (Men det er en anden historie!)

Så nu er spørgsmålet..kan vi strikke en eller anden vejledning om kunsten at skrive tips sammen?
Jeg har et par forslag:
Hvad alle mennesker kan læse sig til i selv den mest ordinære kogebog, er IKKE et tip, det er pointrytteri! Vidergives opskriften tilmed forkert, burde det være muligt at give det minuspoints!!!

Finder man en spændende side, man bare er NØDT til at dele med sine med-interesserede, så lad være med at bringe en lille del i 40 forskellige tip. Gode råd kan godt samles under eet!

Har I forslag? Hit...!!!

mvh Christina, der synes vi trænger til en saglig diskussion om emnet.

Accepteret svar
Fra : Fnollerpige

Modtaget 20 point
Dato : 24-04-03 19:42

Hej Christina - nu må du ikke tage det ilde op - nen *yaaark* orker det næsten ikke - den debat er så gammel og så formålsløs - så ... æææhhh spildt og fører ingen steder hen - før Kandu fjerner de point, ændrer på pointsystemet i "Tips" - men gør de det ...?

Nææh det gør de ikke, og der er før skrevet gode ting i "Tips" - vejledninger om hvad tip er - ikke at forglemme de million milliard gange der er skrevet om at lukke spørgsmål... osv osv osv ....

Sådan er Kandu - gå til hovedet og ikke til r....
Få Kandu i tale .... ( osse det er prøvet mere end een gang )

Lad det være .... det er spildte Guds ord på Balle-Lars

Fortsat god aften allesammen......

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 24-04-03 22:23

Hej Karina..bare iorden, det forstår jeg godt..er jo relativt ny i disse kredse - men man håber jo altid på at kunne gøre en forskel!
Nå, om ikke andet kan denne tråd bruges til brok!!!!!
ses i en sjovere tråd

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 24-04-03 23:23

Jeg synes godtnok den halter lidt den her - har ingen mails fået om der var kommet eet mere indlæg i denne tråd - og det er der jo tilsyneladende.

Gud ved hvorfor hulen det er man bliver ved med at "sværme" om Kandu *GGGG
det er da ikke stabiliteten der lokker een til......

*ville lige benytte mig af du skrev noget om brok*

Jepper tastes garanteret ved i en anden tråd, Christina....

Og din tanke bag denne tråd er skam god, men "a dead-end street"

Har du nogensinde læst Tips og Tricks i kategorien "Kandu.dk" ?!?
det viser lidt om hvor til, og hvor meget der er blevet sagt gennem tiderne om netop dette emne.

Hilsner fra Karina

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 24-04-03 23:47

Hej Karina

Jeg har lige givet dit sidste tip fem stjerner.
Sig så ikke, at gode tips ikke belønnes efter fortjeneste.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 24-04-03 23:49

*LOL*.....Takker Rellom - tænk sig troede ikke nogen ville tage det alvorligt .......

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 24-04-03 23:50

øøøhhhh får stadig ingen mail - er jeg den eneste.... nej vel ?

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 25-04-03 00:02

Jo, jeg tager altid pjat alvorligt.
Men mails får jeg ingen af.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 25-04-03 02:22

Ok det vil så sige :
1. de kommer aldrig....
2. de vælter ind lige pludselig ....

Ja, måske de bare kunne sende dem een gang om året, og så kunne man bruge sin sommerferie på at slette mails....

Godkendelse af svar
Fra : skingur

Dato : 27-04-03 16:03

hej Karina..lukker og slukker

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 27-04-03 16:10

Det er bare iorden, Christina - fortsat god søndag

Karina

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 27-04-03 16:15

har startet en søndags smalltalk!