/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
Studieretningsprojekt STX
Fra : BilalKinali
Vist : 556 gange
200 point
Dato : 15-12-09 17:27

Nogen der kan finde god stof til:

Med udgangspunkt i en redegørelse for Barack Obamas mellemøstpolitik ønskes en vurdering af, hvorvidt denne markerer et nybrud til den foregående præsident, George W. Bushs mellemøstpolitik. I besvarelsen skal indgå en analyse og fortolkning af selvvalgte taler af Barack Obama.

:D

Kommentar
Fra : BilalKinali

Dato : 15-12-09 17:54

jeg betaler 100kr for den der skriver opgaven for mig.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 15-12-09 18:12

Var det ikke en god ide, at du selv lavede dine opgaver?

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 15-12-09 18:14

For dem der ikke ved hvad et Studieretningsprojekt for STX er, så er det den lange skrivemåde for en SRP.

En SRP er en opgave som afleveres landet over af alle 3. års elever fra STX og er en eksamensopgave.

Den karakter der gives for opgaven tæller dobbelt, det vil sige at det i princippet er 2 gange den karakter man få. Så hvis man dumber så tæller det altså for to 00'er...

Personligt så vil jeg sige at personen herover er en fuldstændig komplet idiot at han vil have folk til at skulle skrive sin opgave...

Dette begrunder jeg med følgende:

Han har haft hele sidste uge til at skrive på opgaven.

han har SELV hvad hvilke fag han skal skrive opgaven i.

Han har SELV valgt sin problemformulering.

Han har SELV mulighed for at kontakte en lære der er tilknyttet til ham i forbindelse med begge af de 2 fag som SRP'en skal skrives i.

Han har SELV skullet kontakte sine lærere for at få hjælp og støtte til at få en god problemformulering og de har kommet med meninger om hvorvidt emnet er for svært, om der er for lidt litteratur eller om der kan være andre problematikker om det.

Han har SELV bedt om hvilke fag han skulle skrive opgaven i, for MINIMUM 3 måneder siden!

Han har SELV været igennem forløb de sidste 2 år af sin gymnasietid på præcis samme tid som nu, som udelukkende har været for at forberede ham...

så nu synes jeg at:

Han kan SELV skrive sin opgave og se at komme ud af starthullerne med at vokse op og blive voksen og tage de følger der kommer NÅR MAN IKKE GØR SOM MAN BØR!

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 16-12-09 00:29

Brorteil ville normalt være hurtig på banen med et LAV SELV DINE LEKTIER DIN SNOTHVALP -- IDIOT
I dag savner jeg brorteils melding, men han kan jo være optaget andet sted, så i stedet skal du få min noget mildere melding:

Hvad med at bruge lidt mindre tid på poker, og lidt mere tid på lektier

Kommentar
Fra : BilalKinali

Dato : 16-12-09 00:34

spørger ingen, er der nogen?

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 16-12-09 00:47

D.v.s. - du er lige så dårlig til lektier, som at acceptere svar dine spørgsmål:

Citat
Spørgsmål
- Ubesvarede 3
- Besvarede 6
- Annullerede 4
- Slettede 0
Ialt 13

Annuller spørgsmålet
Fra : BilalKinali

Dato : 04-02-10 15:40

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål