/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
Opvaskemaskinen varmer ikke
Fra : torben999
Vist : 1819 gange
20 point
Dato : 13-12-09 20:49

Hej Alle
Min opvaskemaskine (Siemens SE46T590SK/07) varmer ikke. Den kører programmerne helt normalt, men kun med koldt vand. Jeg har haft varmeleget ude, og der er 23 ohm modstand i det, så det skulle vel være ok.
Har nogen en god idé ?
Hilsen Torben (tlf. 23314302).

Kommentar
Fra : Bassebo

Dato : 13-12-09 21:01

Ja jeg har en rigtig god ide' om hvad der er galt med din opvasker.... Det er inde på printet der er en lodning som skal lodes igen , det er på relæet til varmelegmet hvor der er en smeltet lodning, men det kræver lidt snilde at tage sådan et programværk ud og lode det igen ,men det kan kan laves, har lodet flere at disse print til simenes opvasker.... Mener at et nyt print koster omkring 2000,- kr. så der er da lidt at spare hvis du selv kan......

Bassebo...

Kommentar
Fra : torben999

Dato : 13-12-09 21:54

Hej Bassebo
Hvilket print ?
-det ved programknapperne i lågen eller et andet ?
Torben

Accepteret svar
Fra : Bassebo

Modtaget 20 point
Dato : 14-12-09 17:13

Jeps , dem bag ved programknapperne i lågen.....

Bassebo...

Kommentar
Fra : torben999

Dato : 14-12-09 17:56

Hej Bassebo

Tusind tak for hjælpen

Hilsen Torben

Godkendelse af svar
Fra : torben999

Dato : 15-12-09 07:55

Tak for svaret Bassebo.