/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
2 Familieshus
Fra : oz1eqp
Vist : 488 gange
125 point
Dato : 24-04-03 14:48

Jeg har et gammelt hus med to små lejligheder.Kan man få lov til at sammenlægge disse til een stor lejlighed,og hvor finder man info herom?
Arne

Kommentar
Fra : jysch

Dato : 24-04-03 15:26

Du kan jo evt. spørge hos kommunen.

Hilsen Jysch

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 24-04-03 16:09

Ja,men det ser jeg som sidste mulighed,ville gerne være lidt orienteret inden kontakt til kommunen.

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 25-04-03 12:26

Håber at få lidt mere respons på mit spørgsmål.
oz1eqp

Accepteret svar
Fra : per0702

Modtaget 125 point
Dato : 25-04-03 21:49

Du er nød til at snakke med kommunen om det. Det er kommunen der vurderer rimeligheden i, om der skal være 2 selvstændige boliger i dit hus. Kommunens tekniske forvaltning er altid til at tale med og giver også gerne råd.
Nu kender jeg ikke din kommune, men hos dem jeg har kendskab til, vil man altid få en pænt og rådgivende svar på dit problem.
Held og lykke

Godkendelse af svar
Fra : oz1eqp

Dato : 26-04-03 09:58

Tak for svaret per0702.