/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Fjernelse af program
Fra : Pytten1510
Vist : 571 gange
100 point
Dato : 13-12-09 00:38

Hej
Jeg har installeret autoclick og vil nu gerne fjerne det fra com igen....jeg har afinstalleret det inde i tilføj/fjern programmer, men det ligger stadig og "spøger".
Har fundet ud af at det ligger på c-drevet...
Jeg har vista....hvordan kommer jeg af med skidtet ?

Pytten

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 13-12-09 00:42

Ja det har jeg også prøvet men efter jeg fjernede det som du gjorde og

genstartede pc'ere var det væk. (Underligt)

Kommentar
Fra : Pytten1510

Dato : 13-12-09 00:43

Har genstartet 3 gange...det hjalp ikke...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-12-09 00:47

Der er andre med samme problem, Revo Uninstaller skulle kunne tricket med at fjerne programmet, du skal sikkert også ind i Indstillinger for mus og ændre tilbage til før AutoClick, det er sikkert nødvendig at installere AutoClick igen hvis Revo Uninstaller ikke kan se programmet:
http://www.revouninstaller.com/ gratis og godt program

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 13-12-09 00:49

Cc Cleaner kan fjerne det. Det er gratis og du skal et stykke ned på siden før det kommer.

http://danish.ilsc.org/tag/cc+cleaner+free+download.htm

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 13-12-09 04:14

installeret autoclick

spy--dk

Kommentar
Fra : Pytten1510

Dato : 13-12-09 11:25

Jeg har nu installeret cc cleaner.....skal jeg køre renseprogrammet...får beskeden om at den vil fjerne filer permanent....der er flueben i alle programmer...fjerner den programmerne eller ryder den bare op ??

Kommentar
Fra : Pytten1510

Dato : 13-12-09 11:29

Problemet er jo, at autoclick ikke længere ligger i fjern/tilføj programmer...det ligger og spøger andetsteds

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-12-09 11:30

Pas nu på med det program, jeg fik engang slettet så meget at Windows ikke kunne starte, og bruger ikke programmet mere, du bør nøjes med at markere det som du er sikker på skal fjernes

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-12-09 11:32

Programmet kan jo installeres igen, og så fjerne det med Revo Uninstaller eller CCleaner, begge rydder godt op efter programmer som de fjerner

Kommentar
Fra : Pytten1510

Dato : 13-12-09 11:43

Jeg har lige hentet Revo også og er i færd med at slette noget "gammelt" som også har ligget og ulmet...nu kender jeg ikke programmet, så jeg er forsigtig...blev derfor også i tvivl om cc cleaner...det så lidt farligt ud...
Jeg kan finde autoclick i c drevet under programmer, men det hjælper mig ikke viderer til at slette det...det er vel kun iconet jeg sletter hvis jeg højreklikker og sletter....

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 13-12-09 12:00

Citat
Jeg kan finde autoclick i c drevet under programmer
det kan du ikke efter at Revo Uninstaller har fjernet programmet, men måske skal du først installere AutoClick igen for at Revo kan se det, programmet er på dansk og du skal bare følge programmets forslag og lade programmet rydde op der hvor den finder rester.
jeg blev ret begejstret for Revo da jeg havde problemer med et program som ikke havde sin egen uninstaller

Godkendelse af svar
Fra : Pytten1510

Dato : 13-12-09 12:18

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-12-09 23:18

Selv tak - jeg går ud fra at du fik fjernet rester af AutoClick også