/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Heelys rullesko
Fra : jøjø
Vist : 2586 gange
300 point
Dato : 11-12-09 23:18

Mon nogen her kender til Heelys rullesko?

Jeg skal bruge et par til et barn, der normalt bruger størrelse 31 i sko.
Jeg ved at Heelys er små i størrelsen, men er i tvivl, om man skal købe et eller to numre større end normalt?

Desuden kan jeg se, at Heelys rullesko både findes med et og to hjul i hver hæl.
Hvad er at foretrække til et barn?
Hvad er sjovest at rulle med?

Accepteret svar
Fra : Dahab

Modtaget 310 point
Dato : 11-12-09 23:40

Hej

Vi købte et par i EN str større, og det var lige det der passede.

Parret vi købte var med et hjul i hver hæl, og jeg tror det er det de helst vil have.
Her var der i hvert fald lykke over parret.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 12-12-09 22:03

Der er en model med 8 hjul - den er klart den bedste. Køb hellere 3 numre større for en sikkerheds skyld - så skal der bare 3-4 par strømper på hvis de er for store, men så kan de bruges meget længere uden de bliver for små.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-12-09 22:11

Flash77... du har fået for meget juleglögg

(ps.. er det ikke svært at stå på hælene og rulle??, jeg vidste ikke lige hvad det var for nogle sko, så jeg så en film på youtube), men dem der har øvelsen kan godt nok få fart på

Godkendelse af svar
Fra : jøjø

Dato : 16-12-09 22:04

Tak for svaret Dahab.