/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Fodring af ænder
Fra : FidoFlap
Vist : 810 gange
275 point
Dato : 11-12-09 10:54

Spændende at se på vildforvaltnings rådes møde i dag, hvilke indstilling der gives til miljøministreret om fodring af ænder, om der forsat må fodres i store mængder som tilfældet er, med forurening til følge.
Hvis der bliver forbud, vil det ramme industri jagten på ænder gevaldigt på penge pungen, samt opdrættere af ænder.
Om det bliver forurening eller industrijagten der vinder, bliver spændende at følge

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 11-12-09 11:18

Det er totalt forrykt at fodre bare der bliver een grads frost, dyrene skal såmænd nok finde føde selv, ihvertfald i de søer der ikke er omgivet af beton eller får 10 cm is i længere tid.
Det har de selv fundet ud af i tusinder af år, og de svage bukker alligevel under, det er naturens orden at kun de stærkeste overlever så sunde gener bliver bevaret for eftertiden.

Går bestanden så ned et enkelt år grundet en hård vinter (som vi ikke får mere) er det bare at nedskære kvoten på lystmyrdede dyr i et år eller to så naturen opgradere bestanden selv, imens må jægerne så muntre sig med at skyde på plastposer fyldt med svineblod.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 11-12-09 13:09

LuffeA, sikke du kan.....

Citat
Går bestanden så ned et enkelt år grundet en hård vinter (som vi ikke får mere)

Hvor ved du fra, LuffeA.?

Såvidt jeg er orienteret, kan meteorologerne ikke se mere end 6-8 dage frem.
Men det kan du måske, LuffeA.?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 11-12-09 16:32

Citat
Såvidt jeg er orienteret, kan meteorologerne ikke se mere end 6-8 dage frem

Det var såmænd ikke det jeg mente, men netop nu er der jo et møde i Bella Centret om fremtidens klima, hvad der indebærer milde vintre.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 11-12-09 17:17

Citat
Det var såmænd ikke det jeg mente, men netop nu er der jo et møde i Bella Centret om fremtidens klima, hvad der indebærer milde vintre.

Ja, der bliver flere og flere religioner, efterhånden...

Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 11-12-09 20:30

Luffe jeg kan forstå, du syntes at al jagt er noget grimt og barbarisk noget, og du er modstander, selvfølgeligt af det vi i nutidens dage kalder for jagt.
Hvad kan du have i mod at Fido og andre går ud og høster lidt af naturens overskud, selvfølgeligt foretager vi drab.men ikke mere end vi selv fortærer.
Jeg forstår udmærket nogen kan græmmes ved jagt, når det foregår på kommerciel vis, med udsætning af mange skydefugle, for forretnings skyld , ja og så disse hersens plattenslagere der lejer jagt ,med gen udlejning for øje, for selv at kunne få råd til selv at gå på jagt.
Luffe at du helt og holdent er modstandere af jagt, er så din synsvinkel, vi er nogle der nyder naturen og kun nedlægger, det vi selv fortærer, kald os for min skyld os gerne lystmorder,.jeg kan bare ikke selv se, der er noget odiøst dette
Jeg har selv fint med at gå en tur., med bøsse og hund og se hvad der rører sig, om jeg en dag ikke ombringer noget bytte, så er det sådan, bare jeg har haft en god dag.
Andre mener at jagt ,kun om at nedlægge så meget som muligt, som fuldstændig er i strid mod jagt etiske regler, her kan jeg godt acceptere dit syn på jagt
Jeg skal godt nok selv i morgen, deltage i en jagt hvor jeg inviteret på riffel jagt i Midtjylland, hvor hele selskabet skyder høst 5 ti 6 stykker hjortevildt, som kun er en lille del, af det naturen selv producere.

Fido

Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 14-12-09 17:04

BB den selvbestaltede talsmand for jægerne i Danmark, har oprettet en ny tråd, hvor han fluks blackliste Fido, fordi Fido syntes det var en god ide BB fremsatte.
Nu havde jeg ikke engang nævnt BB i mit indlæg, så vidt jeg ved har BB hverken papir på han er forfatter eller redaktør, kun noget han skriver på sin hjemmeside for at pynte sig med lånte fjer.Hvis var tilfældet han erhvervet papir på han er forfatter, ville han nok kunne skrive anderledes( bare se hans sidste indlæg man skulle tro han ikke er ædru). Et og andet må havde stødt BB, nuvel da BB har også fået slettet en del indlæg på DJ, og derfor føler sig stødt, som nok skyldtes hans dårlige formulerings evne, næste gang jeg træffer Ole Roed vil jeg bede om en forklaring hvorfor, eller det er fordi han ikke kan holde stien ren for fnidder.
BB kommer igen med usande påstande om at Fido har skrevet sig som en anden person, det vedkommer ikke Fido fordi at Habibi Pro og BB ikke er perle venner, nu er jeg da ikke den eneste gennem tiderne at BB har forvekslet med en anden person, det er sket så ofte.
Vi kender nok efterhånden BB store problemer, bare han går forbi et spejl,og han ser sig selv, bliver han ondskabsfuld, vi andet kan bare trække på skuldrene, men den stakkels familie, nok ikke forkert hvad lille Holger skrev om landsbytossen hvor vi ser billeder af BB med horn i panden, meget morsomt.

Fido.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 15-12-09 09:55

Hej Fido.

Undskyld jeg bruger denne tråd til bemærkninger om nedenstående, men jeg kan se, at du i din sidste kommentar også beskæftiger dig med emnet, så derfor vover jeg et øje:

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 14-12-09 13:24

--------------------------------------------------------------------------------
Det er den helt rigtige indtilling Benjamin fordi skriver man under eget navn, så står man ved det man skriver og ikke som fidoflap som før hed noget andet. Han kan ikke uanset hvor meget han anstrænger sig skrive andet end personfnidder, mest af alt fordi han ikke gider sætte sig ordentlig ind i tingene inden han skriver.....

Jeg har intet imod at få slettet indlæg,med alle de jeg har kan det ikke ungåes,men jeg har meget imod,at annonyme skriver løgnehistorier og skrøner om min person og i det hele taget ødelægger enhver god debat med personfnidder for det gavner som sagt ingen og slet ikke jagten i DK.

Der er kun en vej ud af det dilemma og det er den der er beskrevet i denne tråd og vil Kandu ikke være med til det, så ville det bedste være at nedlægge jagtdebatten.

Det nytter jo ikke at man kan blackliste,når personen uden besvær kan oprette sig på ny under et andet navn, som for eksempel Habipro som har været tavs påfaldende længe og så fidoflap som lige nu dænger os til med det samme pladder
-----------------------------------------------------
BB1
Din tråd starter godt med ros til Benjamin - også jeg mener, at anonyme indlæg er en svøbe, men
som jeg før har svaret dig i andre sammenhænge, så ønsker jeg ikke at blive chikaneret af din slags, hvis man ikke er enig med dig. Sådan tror jeg de fleste kommentatorer har det på KanDu.
Dernæst går du helt amok over FidoFlab, som iflg. dig er genganger og ikke gider sætte sig ind i tingene inden han skriver ?? Den med genganger kender du jo selv til, selvom du benægter !
Du påstår ligeledes, at der skrives løgnehistorier og skrøner (løgne som forsøges skjult uden at blive opdaget) om dig: De der kender lidt til dig personligt, vil gerne skrive under på, at for mindst 90%'s vedkommende er dine påstande om dette og hint, rent opspind og løgn ! Hvorfor skal jagten iøvrigt blandes ind i dette spørgsmål ?
Jeg er absolut ikke enig med dig i, at jagtdebatten skal nedlægges på KanDu - hvis ikke den er som du ønsker den, må du jo blive herfra - helt enkelt og ganske omkostningsfrit ! Det samme kunne jo gælde dit engagement på DJ's debatside. Det eneste du ønsker er martyrens rolle - se alle er efter mig osv.osv.
Beklageligvis har jeg måttet benytte en anden tråd til min kommentar, men da vi jo er nogle stykker som du har blacklistet, må vi så finde alternative måder - undskyld til FlipFab, jeg håber du tilgiver mig.

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 15-12-09 10:10

Til Øjenvidnet.

Her er intet at undskylde, vi må bruge andre medtoder når Landsbytossen udelukker os. Han kan ikke tåle og høre sandheden.
Og fuldstændig rigtig, han spiller martyr, dog er der ingen der har blot den mindste medlidenhed i hans forsøg.
Det viser han kun regnes for en provukatør.

Fido

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-12-09 14:09
Kommentar
Fra : JulemandenKandu

Dato : 15-12-09 14:31

Jeg har meget travlt i denne tid, men fik dog lige en rygepause. Øjenvidnet hvad er du dog for et menneske?
Du mener at anonyme indlæg er en svøbe, men benytter det selv fordi så kan bb1 ikke chikanere dig – lyder det ikke hult – du må jo godt chikanere bb1 og gør det helt anonymt.

FidoFlap som gør helt det samme forsvare du – det er helt utroligt eller er forklaringen at I to har en helt anden dagsorden end den I giver udtryk for. Det er jeg ganske sikker på. I er begge meget imod bb1 fordi han roder lidt op i Jeres lille forening engang imellem og det er såmænd også OK men I glemmer, at I skader både den og jagten i Danmark meget mere end I skader bb1.

Så tag Jer sammen bliv saglige og skriv om det I ved noget om. bb1 ved I intet om andet end hvad han selv har skrevet blandt andet på hans egen hjemmeside, intet absolut intet nyt har I to kunnet komme med.
Bb1 kommer da sommetider med noget nyt, som vi alle kan lære lidt af. FidoFlap skrev i et tidligere indlæg, at han ville besøge bb1 her i weekenden – hvordan gik det, fik du hilst på bb1 i volvoen?

Kan alle have en rigtig glædelig jul også i to, men gaver fra mig det får I ikke i år.

Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 15-12-09 15:35

Til Ballegaard Knudsen. Julemand von Løvenholt.

Hvor dum kan du være, hvor mange gange skal jeg fortælle dig, før du fatter det, jeg ikke er medlem af DLS, hvis det er den lille forening du omtaler.
At lille Holger omtaler dig som landbytossen, forstår jeg ganske godt.
Ballegaard Knudsen von Løvenholt, var forladt skoven, han er nok bange mørke, han behøver ellers ikke at være bange, igen render med sådan en skidesæk.
Det var nok omtrent det naboerne fortalte om deres gode jagt nabo. at større lort og fyldt med løgn skulle der ledes længe efter.

Fido

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 15-12-09 15:37

Det er underligt at bb1 ikke selv svarer, men lader sin dobbeltgænger om det beskidte - men det er typisk for bb1.
Hvordan mener du jeg/vi skader jagten i DK ved at gå i rette med bb1 ??
Hvilken vildfarelse får dig til at udtale, at vi ikke kender noget til bb1 ? Undertegnede kender udmærket denne mandsling, netop på grund af alle hans fantasier og løgne - det har været kendt i store dele af jagt- og hundeverdenen igennem mange år. Han er blevet nægtet adgang adskillige steder, da man ikke har kunnet stole på ham - ejheller nogle af hans "kammerater", en sølle flok noksagte, som udelukkende holder fast ved bb1, da de derved har chancer for at kunne komme på jagt - virkelig "eliten" af de gode danske jægere.
Hvorfor spørger du forresten ikke bb1 selv om, hvorledes Fido's besøg hos bb1 forløb - han må da være den nærmeste til at svare ?
Slutteligt vil jeg takke for, at jeg ikke skal begaves af dig - man kan ikke være sikker på, at gaverne ikke er "varme".

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 15-12-09 15:44

Til Øjenvidnet.
Hvad hentyder du til med varme?? Jeg mener også du før har antydet BB som tyveknægt.

Fido

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-12-09 18:52

http://bb-jagt.dk/images/min_mening.jpg

Dette er min kommentar til jer to - Lad os se om der overhovedet kommer andre eller om jeg efterhånden har fået isoleret Jer to

Slettet i mine tråde bliver i fra nu af hver gang i begynder på Jeres personfnidder og skrøner!

Og jeres tråde deltager jeg ikke i med andet end min ven:

http://bb-jagt.dk/images/min_mening.jpg

Julemanden på KanDu kan helt sikker svare for sig selv

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 15-12-09 21:27

Hej Fido

Ja, jeg mener varer som bb1 ikke er kommet ærligt til ! En helt igennem usympatisk fyr - dette gælder også nogle af hans venner !

Jeg føler mig også isoleret af bb1 - iøvrigt er det et dejligt billede af denne gorilla, som bestemt er væsentligt kønnere end samtlige billeder af bb1 selv, incl. med horn i panden. Godt set af Holger Jensen.

Det er forfærdeligt at man bliver slettet i hans tråde - jamen jeg er jo blacklistet som en del andre og kan derfor ikke svare ham !

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 16-12-09 00:39

Til BB .

Hvilke geni streg fra forfatteren, med han isolere os, nu bliver vi virkelig ked af det.. Har forfatteren slet ikke tænkt på, om det omvendte kunne være tilfældet..

Var det ikke sådan at Habibi Pro skrev, hvis du bare var halvt så klog som du udgiver dig for at være, ville du havde opdaget dette forlængst.

Fido.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 16-12-09 01:11
Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 16-12-09 07:01

Spørgsmålet der var rejst, var om fodring af ænder, som var på vildtforvaltningsrådet møde den 11 december, underligt at BB ikke har haft talt med sin nære ven Ole Roed, og kommenteret spørgsmålet.
Det kan da ikke passe vi er nogle der kender udfaldet bedre, end den selvbestaltede kloge og viende BB von Løvenholt
Man kan kun gisne om, inden er venskabet ophørt, ellers er møde udfaldet for den kommercielle opdræt, faldet negativt ud for BB. ved at naturen ikke må forurenes unødigt på grund af fodring af ænder som forringer vandkvaliteten.

Fido.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 16-12-09 10:38
Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 16-12-09 11:53

Til BB.

Kan det kloge og alt vindende orakel ikke bidrage med mere end at sende et billede af sin halvbroderen, kan man da heldigvis blackliste.
Kunne du i stedet ikke sende et billede, det af lille Holgers billede med Landsbytossen fra Ølsted, når du vil være til grin alligevel, da vil du modtage en masse point

Fido

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 16-12-09 12:00

Øøh...

Skal der fodres ænder eller hanekyllinger med kunstige sporer ???

Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 16-12-09 13:07

Ja ja Luffe, det er ved at være slut med at fodre ænder på vandet nu det fryser til, og tænker på BB og Fido med hanekyllinger skyder du også helt forbi. du er heller ikke jæger hvad forstand har du på det. BB skriver på sin hjemme side han er en 42 model, du ved en af de dårlige modeller fra krigens tid, ja en gammel mand, ser du på hans hjemmeside, og slår op i BB billede album, kan man tydelig se han er en gammel slagen mand, betegnelsen må være en gammel afdanket kok med lange sporer.
Fido er da lidt yngre, men en af de gode moddeler, med hår på brystet, som ikke finder sig i BB selvhævdende pladder, vent og se, vi skal nok få ham til at hoppe op på jalet sammen med hønsene, og han holder op med at gale. tro mig det er lang tid siden han kunne hoppe op på ryggen af en høne.

Fido

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 16-12-09 13:53

Citat
det er lang tid siden han kunne hoppe op på ryggen af en høne

Tjaeh, de unge drenge i puberteten bliver jo liderlige bare de ser røven af en plukket høne

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 16-12-09 14:39

jkijsjj sjdjhuedfjjk jsdjjjsdh jshdh , ijijsjdi sjdeyu.
klksjhdyenfb.? ioioioaooallkertycvvjidooppsre. Giueiuieuiencnsalfhdjhyyegcb, kkajjherlkfkfjkjjkjc
fjkjsldnvbfgyrodfjv mfkjdkfjkdj j kjdoplkdfjkl ghjkl sdfghrtyuivbn.!!!!!!

Meningen i ovenstående indlæg kan sammenlignes med de indlæg der kommer fra Fidoflap og Øjenvidnet..... Jo fordi, i de 2 Herres indlæg står der heller ikke noget........

Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 16-12-09 17:12

Heidi du har nok ret, men vi udgiver os ikke for at være skriftkloge, som ham forfatteren og redaktøren Bent Ballegaard von Løvenholt. Sådan en personlighed der pynter sig med så fine titler, må man kunne forvente sig mere af, og at han ikke engang er orienteret fra sin nære ven formanden for jægerforbundet.Ole Roed Jakobsen, som var med til mødet i vildtforvaltningsrådet, hvor fodring af ænder blandt andet var på dagsordnen, jeg kunne sagtens fortælle om udfaldet, men så siger oraklet bare det er opdigtet løgn.
At sende et billede af en abe, som skulle være hans halvbroder, det er er for ringe, at bidrage med i en debat om forurening foranlediget fodring for at drive kommerciel jagt.
Her havde jeg forventet at du Heidi kunne havde bidraget, med om du er for eller i mod, du er måske også kun en tøs på linje med BB. der ikke tør udtale dig om noget så vigtigt, som forurening af naturen, et emne som burde kunne få for og i mod folket til tasterne, men nej det tør i ingen. Heidi.
Vi har før set hvilke lavt plan du har skrevet på , med dine skvattet sjofelheder, muligt nogle syntes det er smart, det gør jeg ikke. Du må simpelthen være seksuelt afsporet.

Fido

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 16-12-09 17:28

Fido dog......Hvor du kan.

Nu skal du ikke bilde mig ind, Fido, at du ikke har bemærket, at jeg er modstander af alt hvad der hedder vildtudsætning.
Nu kan du så gætte på, om jeg er modstander af - eller tilhænger af industri-andejagt.

Du skriver;
Citat
Vi har før set hvilke lavt plan du har skrevet på , med dine skvattet sjofelheder, muligt nogle syntes det er smart, det gør jeg ikke. Du må simpelthen være seksuelt afsporet.

Her må jeg slå en storlatter op - endda lige i fjæset på dig.
Det gør jeg fordi, at du Fido, din moralske tranlampe, sluger mine historier råt - og åbenbart nyder historierne, siden du kan fortælle indholdet i dem.

Så, Fido, det store spørgsmål - det til 1 mill. kr. lyder; Hvem er mest i moralsk fordærv, dig eller mig.???

Kommentar
Fra : ErasmusMontanus

Dato : 16-12-09 17:37

Hejsa Heidi du lyder til at være frustreret, køb noget viagra.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 16-12-09 17:49

Hej Erasmus, mon tagmus.

Ah Haaaa, ola ola ola olaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Viagra.?????
De skulle virke, siger du.
Kan du fortælle lidt mere om virkningen.????

Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 16-12-09 17:57

Så, Fido, det store spørgsmål - det til 1 mill. kr. lyder; Hvem er mest i moralsk fordærv, dig eller mig.???

Det skal vi nok lade andre afgøre, bare ikke ham landsbytossen fra Løsning.

At jeg skulle kende dine holdninger til kommerciel jagt, nu er der stadig nogle radikale tilbage, skulle du være en af dem, de skiffer mening som vinden blæser, ved man aldrig, prøv dog sådan på skrift, at fortælle hvad du mener, om det forsat skal være tilladt, at forurene fordi der er nogle der umoralsk, skal have penge i kassen for jagt. og siger lige meget med vores allesammens natur.

Husk nu pillen.

Fido

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 16-12-09 18:25

Ja, ja, Fido men han lyver bestemt ikke tilnærmelsesvis som dig

Desuden har han en selvstændig mening - Det har du ikke du kan kun skrive om, hvad andre har skrevet eller sagt - ingen af dine indlæg har nogensinde tilføjet os her på Kandu noget som helt nyt.

Derfor er du yt og får igen fingeren fra min ven: http://bb-jagt.dk/images/min_mening.jpg

En skal at nogle gad svare dit efter sidste gang har var på skærmen - så havde vi måske fået fred!!

Så for en ekstra ting i anledning af den forestående jul og jule sneen, som dækker landskabet her og som gør, at jeg har været ude og se om, der er aktivitet ved rævegravene...
Brud du heller tid på sådan noget end fortsat at spille kloge Åge her inde og tro, at du tilbringer den Danske jæger stand noget posetivt eller at du kan skade mig ingen af dele er du istand til. Dertil har du for lidt hår på brydstet og lyver for meget - hvor blev du af i lørdags tøse dreng!!!!!!

http://bb-jagt.dk/images/min_mening.jpg

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 16-12-09 18:37

L minus M plus t minus g plus dminus g plus har minus for minus også kan du bruge tiden på selv, at rette mine slå fejl.

Det er den lille opgave som min ven hermed har givet dig. Jeg ved den er svær sikkert alt for svær for dig, men prøv nu måske det lykkedes også kan du føle dig stolt og det er jo det du gerne vil opnå synd at kun en nemlig din ven Øjenvidnet vil støtte dig, men det bliver han nok træt af....

http://bb-jagt.dk/images/min_mening.jpg

Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 16-12-09 19:17

Nu fortæller BB kan også kan regne, hvad mon det næste bliver, prøv at se om du kan regne ud hvor meget et tons korn forurener, når det har været gennen ænder.
Hvis du ikke er bedre til at regne, end til at formulere dig på skrif, må du forhånd opgive.
Oraklet vil også til at lære fra sig om grav jagt. utroligt hvad vi må lægge øre til. hvor mange ræve skyder Fido hvis han skyder to mere i morgen end de tre han regner med, det var nok for svært.

Fido

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 16-12-09 19:42

Hej Fido.

Jeg kan se du er skuffet over Heidi-Ho's manglende stillingtagen til noget konkret - det er der ikke noget nyt i: Lige så snart han ikke ved noget om emnet og bliver presset lidt, starter han på nogle af sine "morsomme"/sjofle indslag, nøjagtigt som en hanhund der laver overspringshandlinger i form af f.eks. pisseri og gaben ! Gad vide om han har noget med bb1 at gøre ? De minder i den henseende lidt om hinanden !!
Er det ikke underligt, at bb1 stadig svarer på dine kommentarer - jeg forstod på ham, at nu var det slut ?

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 16-12-09 19:50

Fido skriver;
Citat
At jeg skulle kende dine holdninger til kommerciel jagt, nu er der stadig nogle radikale tilbage, skulle du være en af dem, de skiffer mening som vinden blæser, ved man aldrig, prøv dog sådan på skrift, at fortælle hvad du mener, om det forsat skal være tilladt, at forurene fordi der er nogle der umoralsk, skal have penge i kassen for jagt. og siger lige meget med vores allesammens natur.

Atter må jeg slå en mægtiglige op i synet på dig, kære Fido.

Du skriver ellers du læser mine indlæg........Meeenæh, det må være de små sjofle indlæg jeg kommer med, siden det er dem du husker så vældigt godt.

MEEEEEN.!!!!! Når det drejer sig om mine jagtlige indlæg, så husker du ikke en døjt af ordlyden.....

Fido....... jeg tror, at du er mere til de små sjofle indlæg end til jagtlige indlæg........

Jamen, jamen, nu bliver I ved med at skrive om Viagra.....Jeg må prøve den..............
For tænk om det endelig kunne lykkes at kneppe 4 gange på samme ståpik....

Jeg må fluks på apoteket i morgen når det åbner...............

Kommentar
Fra : ErasmusMontanus

Dato : 16-12-09 19:52

Hejsa Heidi, du har det mere i munden end i handling

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 16-12-09 20:05

Du har ret,Tagmus....
Men jeg render ikke med halve vinde som du gør;
Citat
Hejsa
Jeg har en kammerat, der har købt en kleiner. Denne kleiner har et helt hvidt øre, normalt plejer hårlaget på begge ører at være farvet. Trækker det ned på udstilling? der står intet om det i racebeskrivelsen.

Eller var det for at fortælle os, at du også har en kammerat......???? Tillykke med det. Det havde jeg godt nok ikke regnet med......
På hvilken institution bor din kammerat.??

Annuller spørgsmålet
Fra : FidoFlap

Dato : 16-12-09 21:20

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Slut igen vil debattere emnet