/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
HVORFOR?
Fra : malmin
Vist : 523 gange
100 point
Dato : 10-12-09 17:41

Hvorfor skriver temaet bag Kandu i kategorien :Skriv et tip og får point for det?
Hvorfor skriver de ikke bare at reglerne er ændret?
D.V.S. at der stadigvæk skal deles point ud, hvorfor skal der det, når de ikke kan bruges til noget? Men det er måske kun Spoint der bliver afskaffet, og ikke spørge pointene?

Jeg er ligeglad med point, jeg vinder aldrig noget alligevel, så jeg synes det er et godt tiltag. Det er også fint at Kandu vil prøve at stoppe de mangeprofiler der er, der er kun til irritation og forvirring.

malmin

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-12-09 17:48

Citat
Hvorfor skriver temaet bag Kandu i kategorien :Skriv et tip og får point for det?
Hvorfor skriver de ikke bare at reglerne er ændret?

Der er ingen af os, - der er på kandu - der læser reglerne igen, derfor er det lagt som tip.

Tip bliver set af mange, også gamle kandu'er

Citat
D.V.S. at der stadigvæk skal deles point ud, hvorfor skal der det, når de ikke kan bruges til noget?

Det ved jeg ikke, måske der hurtigere kommer svar, hvis der er point ind over

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 10-12-09 17:53

Jeg mente ikke at de skulle skrive det i deres regelsæt, men de kunne bare skrive meddelelsen på tråden Kandu, som mange læser. Jeg undre mig bare over at Kandu selv skulle have Spoint!!!!

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 10-12-09 17:56

tjae, vi er aldrig HELT tilfredse. der var jo liige den der lille bitte ting.......
ikke at det betyder noget, meeeeen .................

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-12-09 17:56

malmin... hvorfor de gør sådan ved jeg så ikke, men de har tidligere brugt den fremgangsmåde

Måske de ikke har point til at spørge for

Det er jo også ment som information,og ikke en debat

Kommentar
Fra : Jørn_Rudolph

Dato : 10-12-09 18:01

Citat
Det er også fint at Kandu vil prøve at stoppe de mangeprofiler der er, der er kun til irritation og forvirring

Det er korrekt malmin

JR

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-12-09 18:41

Jørn

Det var du ikke længe om--- tumpe--

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-12-09 19:37

Lige som at der kunne laves mange profiler uden den nye indmeldings begrænsning.

Så vil der uden pointsystemet kunne spørges i et væk og rydde pladsen så de "rigtige" spørgsmål blev gemt væk.

Jeg kan nu godt lide de flotte stjerner.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-12-09 21:16

Jeg synes det er fint at Kandu har skrevet det som et tip, det læser jeg, men det er ikke sikkert jeg læser deres regler lige med det samme.

Og jeg kan fortælle at jeg har skrevet til Kandu og sagt tak fordi de har havet de nye tiltag. Så er der måske plads til seriøse brugere, uden det skal ødelægges af idioter som synes det er sjovt at genere andre.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-12-09 01:40

Citat
D.V.S. at der stadigvæk skal deles point ud, hvorfor skal der det, når de ikke kan bruges til noget?
ja hvorfor ikke jeg har intet imod point systemet, dit spørgsmål kunne tolkes som om du kun deltager for at vinde månedens præmie, selv om du længere nede skriver at du ikke går op i point.
Fint nok at der skal være lidt på kontoen inden der kan spørges, de point som vindes ved accept at et svar er lidt som matodor penge, kan du spille matador uden de små værdiløse pengesedler ?

Kommentar
Fra : CarmDown

Dato : 11-12-09 19:31

Citat
jeg kan fortælle at jeg har skrevet til Kandu og sagt tak fordi de har havet de nye tiltag

Det har jeg sandelig også, for det er flot gjort af Teamet bag Kandu.dk. Thumbs Up !

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 11-12-09 21:07

Jeg tror at jeg har formuleret mig forkert.

Jeg er enig med alle om at det er et godt tiltag teamet på Kandu har indført. Jeg har været glad for de gode råd, jeg har fået fra "gamle" Kadu brugere. Jeg har moret mig over flere af de tråde der har været, hvor det ene vittige hovedet efter det andet er kommet med sjove kommentar. Men jeg har også været irriteret at de "mange profiler" der opstod, med det formål, bedre at sikre sig månedens præmie. Deraf mit spørgsmål: Hvorfor er der stadigvæk Spoint. Som nogen skrev til mig, at det kunne tolkes som om jeg kun deltog, for at få månedens præmie, men det var ikke ment på den måde, jeg undrede mig bare.
Jeg forstår godt at der skal være "spørgsmåls point", ellers kunne nogen stille så mange spørgsmål, så det nærmede sig spam.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 11-12-09 21:12

malmin... det kan kun kanduteamet svarer dig på ---men jeg tror noget at svaret kan være, at der hurtigere kommer respons når der er point

Når jeg ser lidt på andre fora, og hvad andre kandubrugere skriver, så kommer der meget hurtigt et svar her på kandu

Godkendelse af svar
Fra : malmin

Dato : 11-12-09 22:09

Tak for svaret Nordsted1.