/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Cigaret dispenser fra Aloha
Fra : smutter50
Vist : 3260 gange
200 point
Dato : 10-12-09 17:31

Jeg søger med lys og lygte efter en cigaretdispenser.
Den skal være magen til den der står på Casper Christensens bord i Aloha.
Den er rund og ligesom i to halvdele, hvor der står cigaretter i midten. Det ser ud til, at den er lavet af stål eller messing.
Det er kun den bestemte der er interessant, så div link til alt mulig andet er ikke interessant tak.
Måske hedder det slet ikke en cigaretdispenser, men det mit bedste bud.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-12-09 17:55

For at hjælpe andre på vej-- jeg kan ikke lige umiddelbart finde den

http://www.youtube.com/results?search_query=Casper+Christensens%2BAloha&search_type=&aq=f

måske i kan se - cigaretholderen - (det tror jeg den hedder)

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 10-12-09 18:09

Ja, så må jeg give fortabt.
Den ser ud til at være antik. Du kan selv se på google

dispenser cigaret

der er rigtig mange også antikke, nogen der minder om, men jeg kan ikke finde lige nøjagtig den.

mvh Smuller54

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 10-12-09 18:39

Hej smuller.
jeg har en gang hvor jeg ledte efter noget derinde fra simpelthen ringet til yv2 og spurgt dem hvor og hvad.
De er utroligt søde og hjælpsomme....så prøv .

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-12-09 18:50

Du kan kontakte tv2 via denne formular

http://omtv2.tv2.dk/index.php?id=24&bottom

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 10-12-09 18:50

det er altså smutter50, som stiller spørgsmålet

jeg bliver også helt forvirret, vores navne minder om hinanden

Og- nej det er ikke en dobbeltprofil

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-12-09 18:53

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 10-12-09 19:01

http://www.bidorbuy.co.za/item/16357716/Vintage_Cigarette_Dispenser.html

Så er det vist det nærmeste vi kan komme på den du søger, men hvordan du så får købt den osv. skal jeg være den sidste til at rådgive om

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 10-12-09 19:03

ups lader til at auktionen er lukket, men der står noget om hvor den stammer fra osv.

Desuden nogle andre links- men mine kvalifikationer er ikke lige til det

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-12-09 19:06

This Auction has closed with no winners

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-12-09 19:07

Ups du kom for sent

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 10-12-09 19:07
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-12-09 19:12

Underligt, men det er det samme billede der er brugt til dem begge... eller er det mig??

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 10-12-09 19:13

400 kr. omregnet, så vidt jeg kan se til danske kroner
men hvordan man gør det ved jeg ikke.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 10-12-09 19:14

Citat
Underligt, men det er det samme billede der er brugt til dem begge... eller er det mig??

nej men der var no winners- så det er vel den samme på auktion igen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-12-09 19:17

Hvor ved du bare meget

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-12-09 19:27

Smutter50 skal komme med et bud

Og hvis hun vinder--

Citat
Shipping & Other Charges Buyer pays for shipping. Insurance on request. I pack extremely well, however, I will NOT be responsible for breakages and lost parcels. Internet bank transfer or cash deposit. (Please add R10-00 for cash bank charges). NO CHEQUES. Please use user or reference on payments. Goods shipped once payment reflected on my account. Payment within 72 hours.

Kommentar
Fra : smutter50

Dato : 10-12-09 22:35

Den på billedet ser helt rigtig ud.
Har aldrig prøvet at købe på eBay, så det skal jeg lige sætte mig ind i.
Vender tilbage :)
Tak for svarene indtil nu.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-12-09 22:43

Smutter50, inden du forelsker dig alt for meget, har du så set at der er en del buler i lågen og også nogle ridser??

Kommentar
Fra : smutter50

Dato : 11-12-09 17:11

Ja, den jo noget bulet, og måske er det bare mig, men kan altså ikke se hvilken møntfod vi snakker på eBay...

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 11-12-09 17:15

South Africa, står der i bunden på siden = ZAR

og den findes i en valutaomregner som du kan omregne efter

http://www.aerenlund.dk/valuta/

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 11-12-09 17:42

Men kære smutter50, (forvirrende med så ens profilnavne :))

Jeg kan godt forstå du ikke lige kaster dig ud i at købe på en udenlandsk hjemmeside.
Håber du kan finde nogen der kan hjælpe dig, for dispenseren er meget tæt på den du vil have.

mvh Smuller54

Kommentar
Fra : smutter50

Dato : 11-12-09 17:59

Ja, navnene er meget tæt :).
Og ja, dispenseren er helt rigtig, men jeg køber den ikke.
Måske jeg printer billedet og tager en tur i div. antikvitets butikker.

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 200 point
Dato : 11-12-09 18:01

Held og lykke på din jagt- jeg kan godt forstå dig. Men nu ved du lidt om prisfastsættelsen

og god jul

mvh Smuller54

Godkendelse af svar
Fra : smutter50

Dato : 11-12-09 18:34

Tak for svaret smuller54.
Jeg fik jo ikke fundet en dispenser, men du skal da ha' mine point. :)
Også god jul til dig.

Kommentar
Fra : lulusterling

Dato : 26-04-12 11:20

Hej jeg er tilfældigt kommet ind på denne side, og har en cigaret dispenser som du søger.
Den er gammel i messing med slidt, men flot overflade og ellers i perfekt stand.
Nu er der gået noget tid siden du søgte den, men skriv hvis du er interesseret.
Hilsen lulu