personal security
Fra : loberg
Vist : 576 gange
500 point
Dato : 10-12-09 16:31

Jeg har virus program . men hvordan fjern man personal security. Den bliver ved med at komme frem på min pc og at jeg skal købe licns . Jeg har Vista og kan ikke fjerne den . Hvordan gør man ?

JIM

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-12-09 16:51

Manual Personal Security Removal Instructions:
Stop These Personal Security Processes:
psecurity.exe

Find and Delete These Personal Security Files:
c:\Documents and Settings\All Users\Start Menu\PSecurity
c:\Documents and Settings\All Users\Start Menu\PSecurity\Computer Scan.lnk
c:\Documents and Settings\All Users\Start Menu\PSecurity\Help.lnk
c:\Documents and Settings\All Users\Start Menu\PSecurity\Personal Security.lnk
c:\Documents and Settings\All Users\Start Menu\PSecurity\Registration.lnk
c:\Documents and Settings\All Users\Start Menu\PSecurity\Security Center.lnk
c:\Documents and Settings\All Users\Start Menu\PSecurity\Settings.lnk
c:\Documents and Settings\All Users\Start Menu\PSecurity\Update.lnk
c:\Program Files\PSecurity
c:\Program Files\PSecurity\psecurity.exe
c:\Program Files\Common Files\PSecurityUninstall
c:\Program Files\Common Files\PSecurityUninstall\Uninstall.lnk
%UserProfile%\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\PSecurity.lnk
%UserProfile%\Desktop\Personal Security.lnk
c:\WINDOWS\system32\win32extension.dll

Remove These Personal Security Registry Values:
(Learn how to do this)
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run “PSecurity”
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\5FFB10D58FFCF482208906E6A889FD56
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\5.0\User Agent\post platform “WinTSI 01.12.2009?
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{35A5B43B-CB8A-49CA-A9F4-D3B308D2E3CC}

Kilde:
http://www.xp-vista.com/spyware-removal/remove-personal-security

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 510 point
Dato : 10-12-09 16:58

Prøv evt at fjerne det med dette prg
Malwarebytes' Anti-Malware
http://www.malwarebytes.org/mbam.php

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 10-12-09 16:59

Ja det var jo let ikke.

Kommentar
Fra : loberg

Dato : 10-12-09 18:12

Nu kender jeg ikke vista så meget , er vand til XP. Men hvordan gar man ind og søger på filer og mapper i Vista ?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-12-09 18:34

Har du prøvet med dette
Malwarebytes' Anti-Malware
http://www.malwarebytes.org/mbam.php

Ellers åbn Stifinder, i menuen Organiser klikker du på Mappe og søgeindstillinger,
i vinduet der åbner, klik på fanen Vis, sæt prik i Vis skjulte filer, mapper og drev,
klik ok

På drev C: er der en mappe der hedder brugere, søg i den
og i mappen Programmer burde du kunne finde
c:\Programmer\PSecurity
c:\Programmer\PSecurity\psecurity.exe
c:\Programmer\Common Files\PSecurityUninstall
c:\Programmer\Common Files\PSecurityUninstall\Uninstall.lnk

Kommentar
Fra : loberg

Dato : 10-12-09 18:39

Hvor er stifinder i vista og organiser ?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-12-09 18:46

Installer dette og følg anvisningen
Malwarebytes' Anti-Malware
http://www.malwarebytes.org/mbam.php

Klik start og skriv Stifinder, så skulle den komme frem som et link

og Start er nede i venstre hjørne

Godkendelse af svar
Fra : loberg

Dato : 10-12-09 19:15

Tak for svaret Klaudi.
Jeg kunne ikke manuelt så jeg måtte købe.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-12-09 20:04

Velbekommen, du skal da ikke købe det, det er gratis