/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
STOR fremgang...
Fra : refi
Vist : 1635 gange
200 point
Dato : 10-12-09 15:10

Syntes den fortjener flere der kan kommentere Kandu´s nye tiltag....

Det er SUPER og vil forhåbentlig virke efter hensigten

http://www.kandu.dk/tip20507.aspx

Hvad syntes du

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 10-12-09 15:12

Godt at der endelig sker noget !

Om det virker, det må vi se

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 10-12-09 15:18

1.00000000 Stjerne fra EnkelProfilen Yearhouse

Skulle vi ikke sende en sød julehilsen til Arto, som nu sikkert vil blive overspammet?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 10-12-09 15:19

- spørg mig om en måned...

Nu begynder de vel bare at fifle med SIM-kortet!

- men hvis Kandu's tiltag virker, vil det være mere end dejligt.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-12-09 15:38

Det er bare alletiders, og jeg tror det vil hjælpe. Tak for initiativet kandu

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-12-09 15:42

Kandu... mange mange tak fordi i lyttede til os brugere... super dejligt

Nu bliver det heller ikke så nemt at oprette mange profiler, så kan vi håbe at det hjælper i fremtiden, tak for det

5*****

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 10-12-09 16:25

Citat
2. Det vil fremover ikke være nemt at oprette flere profiler på Kandu.dk, da vi nu kræver at man skriver et mobilnummer ved oprettelse af nye profiler. Et mobilnummer vil kun kunne bruges en gang, så medmindre man har 100 mobiltelefoner liggende, så skulle det ikke være muligt at oprette sig flere gange.

Så må vi håbe, at alle brugere har en mobiltelefon, og ikke stadig benytter gammelt fastnet telefon.
Eller sagt på en anden måde - hvordan vil Kandu kontrollere, at det drejer sig om et korrekt mobilnummer, og at det findes?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 10-12-09 16:30

Juuubiiiii og

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 10-12-09 16:35

hvad med dem, som er oprettet på nuværende tidspunkt? de kan nok ikke "tilbageklones", vel?
men det er dejligt, at brugerne er blevet hørt.
jeg var nu glad og lidt benovet i sin tid, da jeg fik min gevinst.
refi, du er nu ikke uden evner, at du havde åndsnærværelse til at oprette denne tråd.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 10-12-09 16:51

Citat
refi, du er nu ikke uden evner, at du havde åndsnærværelse til at oprette denne tråd

Åse dog

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-12-09 16:53

Jeg har nu også været glad for mine præmier, men med alt det ballade omkring præmieudbetalingen/tilsendelse, er jeg nu lige så glad foruden den præmie

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-12-09 17:16

Citat
hvordan vil Kandu kontrollere, at det drejer sig om et korrekt mobilnummer, og at det findes?

En mulighed kunne være at "koden" kommer på SMS...

Men det er et gæt...

Citat
refi, du er nu ikke uden evner

Har du nogensinde været i tvivl om det

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 10-12-09 17:35

jeg kan droppe mine 122 profiler, hvis ikke det virker med et fupnummer til
122 mobiler

Kommentar
Fra : pve

Dato : 10-12-09 17:39

Citat
jeg kan droppe mine 122 profiler, hvis ikke det virker med et fupnummer til
122 mobiler

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 10-12-09 17:50

nej, refi aldrig, men det var måske på sin plads at gøre det HELT tydeligt for enhver - især eventuelle tvivlere. meenøh, dem er der nok ikke mange af
ingen nævnt - ingen glemt.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-12-09 17:57

Citat
Det er SUPER og vil forhåbentlig virke efter hensigten

På nuværende tidspunkt er det super. "Mangeprofilen" vil muligvis holde en pause, med frygt for at de profiler, som "han" stadig har her på kandu bliver blacklistet.

Det er super, at nye brugere nu skal opgive mobilnummer.

For at blive medlem, skal du blot skrive det brugernavn du ønsker at bruge, samt din e-mail adresse og mobilnummer. Herefter sender vi dig et kodeord via SMS og e-mail, som du kan lave om, når du er logget ind i systemet.

Dit kodeord bliver sendt i 2 dele som herefter skal sammesættes til et. Den ene halvdel af dit kodeord modtager du via SMS og den anden halvdel vil du modtage via e-mail.

Den ene halvdel af dit kodeord modtager du via SMS og den anden halvdel vil du modtage via e-mail.

Sammensættes således: [SMSKode]+[EMailKode]

Reglerne kan læses under "Bliv medlem" når du ikke er logget på kandu.

Kommentar
Fra : Jørn_Rudolph

Dato : 10-12-09 18:04

Endelig tager Kandu.dk sig sammen til at afskaffe den præmie, som vist bare har været tomme ord, såvidt jeg da ved.

Stærkt Kandu.dk!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-12-09 18:05

Kandu mangler nu at redigere i "Kom godt i gang" Der er flere ting, der skal rettes.

Kommentar
Fra : Jørn_Rudolph

Dato : 10-12-09 18:07

Citat
Det er SUPER og vil forhåbentlig virke efter hensigten

Ja det gør det helt sikkert !

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-12-09 18:12

Men de nye regler kan jo misbruges afhængigt af hvor mange mobiltelefoner eller venner med mobiltelefoner man har.

Det kan jo være at Rudolf med den røde tud kommer forbi med ekstra telefoner.

Kommentar
Fra : Jørn_Rudolph

Dato : 10-12-09 18:18

Citat
Eftersom der er mange af jer som har ydret ønske om at få fjernet månedens præmie, da den eftersigende gav for meget fnidder, er der nu ikke længere præmier på spil på Kandu.dk. De folk som stadigvæk har en præmie til gode, vil modtage dem indenfor de næste par dage.

Har I da det?
Skyldes fnidder ikke at denne præmie sjældent blev udbetalt?
Nåh, men det er da godt at Kandu.dk punger ud med de manglende penge til dem som har dem tilgode.

Det var Kandu.dk da længe om - At afskaffe den præmie, som var luftsteg og vindfrikadeller.

Men bedre sent end aldrig.

JR

Kommentar
Fra : Jørn_Rudolph

Dato : 10-12-09 18:20

Citat
Det kan jo være at Rudolf med den røde tud kommer forbi med ekstra telefoner

Det kan man jo aldrig vide med sikkerhed ...

Har nu kun én mobilos - men man kan jo låne et par stykker af andre ...

Kommentar
Fra : Jørn_Rudolph

Dato : 10-12-09 18:32

Men en flot side - Uden det evindelige billede af 500 danske kr.

Er der ellers sket nye tiltag ud over dette?

Svaret Teamet nu på spørgsmål?

Sender de nyhedsbreve ud?

Ja hvad ellers er der kommet af nyheder her på Klima-Top-Møde-Kandu?

JR

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-12-09 18:38

Nå Jørn_Rudolph... så du et mobilnummer mindre at bruge af

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-12-09 18:48

Citat
Men de nye regler kan jo misbruges afhængigt af hvor mange mobiltelefoner eller venner med mobiltelefoner man har.

Slet slet ikke i det omfang - så det stopper hurtigt

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-12-09 19:03

refi

Du tror ikke "han" har så mange venner

Men "han" har da d.d. oprettet en ny profil til trods for at mange af de gamle profiler endnu ikke er blacklistet af kandu

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-12-09 19:11

De gamle profiler er nok ikke så vigtige - dem kan han ikke huske alligevel

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 10-12-09 19:11

Tror Kandu-teamet, at deres nye tiltag med mobilnummer registrering, holder ret længe?

Hvis man kigger på følgende side:
http://www.mobil.nu/ArticlePages/200903/12/20090312125220_MDK026/20090312125220_MDK026.dbp.asp

Citat
Tjenesten er dog kun tilgængelig i USA, men den skulle snart blive lanceret i flere lande.

Så jeg er bange for, at det ikke holder ret længe!

Kommentar
Fra : Jørn_Rudolph

Dato : 10-12-09 19:12

Hvad vrøvler du om ans?

Hvad er det for profiler, som stadig funker?

Du = "hun" "han" kommer sq med så mange løse påstande.

Du er og bliver en vrøvletante & sladrergås.

Jeg har nu én profil.

Tror da alle er slettet, såvidt jeg da ved.

Men kom med nogle beviser sladrergås & vrøvletante

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 10-12-09 19:13

ikke fordi jeg er nysgerrig slet ikke - men hvem dælen snakker vi om? bare én af dem

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-12-09 19:17

Det vil helt sikkert blive en ny nummerserie - så den går næppe

Har svært ved at forestille mig danske teleselskaber vil sælge numre til den slags....

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 10-12-09 19:51

Jørn_Rudolph
er blacklistet

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-12-09 20:17

Med børn svigerbørn børnebørn naboer naboers børn = 27 mobilos til nye profiler.
Mailadresserne skaffer jeg selv.

Ps. Profilnavne udbydes til alle - mod dejlige point.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-12-09 20:23

Citat
Med børn svigerbørn børnebørn naboer naboers børn

Så skal de lige rejse fra Rødby for at give dig koden

Men selv 27 profiler slipper hurtigt op

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-12-09 20:31

aasenisseum... dette er den næstsidste liste a jourført af BentJuul... Jørn_rudoph er så kommet til idag, efter hans andre profiler er blevet BL af kandu idag

Det ville hjælpe kære kandu, hvis disse snydeprofiler blev blacklistet

KlapTorsk = http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=276889
sober = http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=276843
ole-bole = http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=276809
tilmeldt-nu = http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=276810
Nissesen = http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=276931
SoberTorsk = http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=276981
JørnR = http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=276880
Janus64 = http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=276881
Tim80 = http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=276959
løgner = http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=277014
x-bruger = http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=277004
StorkeHat = http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=276950
godavs = http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=277012

og I samtidig kunne gøre noget så snyderen ikke indfinder sig igen.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-12-09 20:36

Jeg kender ingen i Rødby.
Men de sender da bare en sms med ½ koden.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 10-12-09 20:45

Nordsted1

alle er da blacklistet,

så nu er det vel forfra

Kunne godt snart tænke mig at alle disse spørgsmål, som retter sig mod noget som er rettet

blev afsluttet

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-12-09 20:48

Smuller54... jeg skrev listen pga aasenissum spurgte

Citat
ikke fordi jeg er nysgerrig slet ikke - men hvem dælen snakker vi om? bare én af dem

aase er her ikke så tit, og vidste ikke hvad vi snakkede om, i snart sagt samtlige tråde-- derfor

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-12-09 21:35

Det var et kort besøg af super spammeren - der er blacklistet af kandu, han er sikkert nede i kiosken nu og købe et taletidskort

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 10-12-09 21:38

Hvis Nordsted1 har ret i de opslag - = samme profil,så er Storkehat ikke blacklistet

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-12-09 21:49

Storkehat var en fejl på min liste.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 10-12-09 21:52

Citat
Storkehat var en fejl på min liste.

Ok, ville så ikke være på sin plads at slutte alt det negative og begynde på en frisk
- altså slutte disse tråde med alt det der ligger forud.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-12-09 22:06

Nu tror jeg ikke vi skal blande os i hvornår refi vil slutte tråden, og det er jo helt op til hver enkelt om de vil deltage, ik' smuller54

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-12-09 22:10

smuller54

Ok, ville så ikke være på sin plads at slutte alt det negative og begynde på en frisk
- altså slutte disse tråde med alt det der ligger forud.
[/citat]

Alt det der ligger forud skal da kommenteres, hvis man vil.

Denne tråd oprettet af refi handler om det nye tiltag på kandu, der er da intet forkert i at kommentere det.

Hvis du ikke gider at høre/læse om det, så lad dog være med selv at kommentere.

Jeg håber på at det nye tiltag vil stoppe for alle de profiler, som kun er her for at ødelægge kandu. Det hjælper vel en del at månedens præmie nu er ophørt. Jeg tror det kan være det mangeprofilen var sur over ... "han har/havde måske en præmie til gode"

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 10-12-09 22:11

Citat
Nu tror jeg ikke vi skal blande os i hvornår refi vil slutte tråden, og det er jo helt op til hver enkelt om de vil deltage, ik' smuller54

Ok, små slaw, iorden, tænkte ikke lige i den vinkel

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 10-12-09 22:17

Citat
Hvis du ikke gider at høre/læse om det, så lad dog være med selv at kommentere

ja ja ja, jeg har forstået - det var en misforståelse fra min side, nu skal jeg nok blande mig uden om-over and out.-
mvh Smuller54

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 10-12-09 23:51

Citat
Eftersom der er mange af jer som har ydret ønske om at få fjernet månedens præmie, da den eftersigende gav for meget fnidder, er der nu ikke længere præmier på spil på Kandu.dk. De folk som stadigvæk har en præmie til gode, vil modtage dem indenfor de næste par dage.

LOOOL Godt forsøgt kandu. Fnidder skriver I....Ja men hvad er årsagen til denne fnidder...Det er såmænd fordi Teamet i den grad sjoflede de brugere som havde vundet, ved enten ikke at levere den lovede præmie eller levere den så sent, at det var uforskammet.

Ellers er det meget fint, at I forsøger at dæmme op for disse latterlige multiprofiler, som har det ene formål for øje, at sabotere Kandu og irritere brugerne

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 11-12-09 00:32

kære nordsted, tak for din indsats.
du har ret i, at jeg ikke længere følger ret meget med. og det skyldes netop alt det ævlebævlejegskalkommeefterdig.
der har været mange lærerige tråde, som er blevet ødelagt af personangreb og det er dæleme træls.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 11-12-09 08:11

....og det er dælme træls (skulle der stå, undskyld føljetonen)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-12-09 10:03

Ejjjj

Nu forsvandt hele mit indlæg blot fordi jeg forøgede point....

Det jeg skrev på 20-30 linier var egentlig blot....

Vi skal ikke være enige i alt - det vil blive for kedeligt.

Men der dukker trods alt "løsninger" op af og til som ingen andre lige havde set.....

Resten af indlæget kommer nok hen af vejen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-12-09 10:08

Citat
Det jeg skrev på 20-30 linier var egentlig blot....

Men det væsentlige fik du da frem

Citat
Vi skal ikke være enige i alt - det vil blive for kedeligt.

ps. mon ikke dit indlæg havde været der hvis du var gået tilbage?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 11-12-09 10:13

- god weekend

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-12-09 10:14

Jeg savner allerede de mange rare præmier..........................

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-12-09 10:23

Citat
ps. mon ikke dit indlæg havde været der hvis du var gået tilbage?

Nej - den sender jo af 2 omgange - og point "overrider" åbenbart indlæg

Lidt mere af "smøren":

En ros for de nye tiltag...

Kandu KAN åbenbart "råbes op" - lad os håbe det fortsætter...

Der er stadig ting der efter min mening, hvor meget den så end er værd, kunne gøres bedre - men det kommer måske hen af vejen.

En ting kunne være hele pointsystemet (som nu alligevel ikke er til noget) - det kunne måske erstattes af et stjernesystem der overfor brugerne kunne give et indtryk af "lødigheden" i svarene

Som sagt er det da helt iorden vi IKKE altid er enige - det skaber nye ideer.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-12-09 10:27

Citat
Jeg savner allerede de mange rare præmier

Har du da smidt dem ud

Nåh nej - du kan jo ikke modtage dem

Kommentar
Fra : CarmDown

Dato : 11-12-09 14:47

Hej igen, og Slap bare af

Krummen har jo het ret.

"Ja men hvad er årsagen til denne fnidder...Det er såmænd fordi Teamet i den grad sjoflede de brugere som havde vundet, ved enten ikke at levere den lovede præmie eller levere den så sent, at det var uforskammet."

Uden utallige "kick" til Teamet om at det var Falsk Markedsføring med den dér månedens præmie fra "provokatører", så havde Teamet da aldrig lavet om på det !

Hvad Krummen sige som no. 2 påstand er jeg ikke enig i.

Men rart at være tilbage hos jer.

Med Venlig Hilsen & God Weekend fra CarmDown

Ja, jeg bliver jo nok blacklistet og slettet atter engang.

For man må jo ikke sige noget kritisk om Kandu.dk overhovedet...

Tja, det lykkedes da ellers ret godt for Krummen.

Både at sige noget "kritisk" om "Teamet" + sige noget "kritisk" om folk som ikke er enig med ham.

Og han bliver ikke smidt på porten.

Hvorfor ikke ?

Ja, jeg opfordrer IKKE til det.

For han er jo, på mange måder, en festlig fyr.

til ans - Nej jeg har ikke en præmie tilgode, da jeg aldrig har vundet !

Det var mere princippet i, at man reklamerer i lange baner om noget som et fup !

Farvel igen, jeg skulle bare lige hilse på ...

Kommentar
Fra : CarmDown

Dato : 11-12-09 14:54

P.S

Nej StorkeHat var nu ikke mig.

Og Pia Skov må hellere skrive et nyt tip om at jeg er vendt "frygteligt" tilbage.

***********************
Har kun én profil pt.
***********************

Bliver den slettet, så kender jeg jo ret mange, som har mobilos.

Dejligt med hjælpsomme folk.

Nåh, foreløbig vil jeg nu kun have denne ene profil.

Hygge Hejsa

Kommentar
Fra : idioten

Dato : 11-12-09 15:06

Hejsa.
Herligt med det nye kandu....................tak for det.
Det virker ikke helt idiotisk.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-12-09 15:07

Citat
Bliver den slettet, så kender jeg jo ret mange, som har mobilos.

Men de er nok ikke så naive at de hopper på den

Og du er helt galt på den ang. kritik af Kandu...

Min erfaring siger at de gerne tager mod VELBEGRUNDET kritik...

Og NEJ - du er IKKE blacklistet ENDNU

Kommentar
Fra : CarmDown

Dato : 12-12-09 05:26

Citat
Og NEJ - du er IKKE blacklistet ENDNU

Lyder da lovende. Prøver at holde mig i ro, så ...

Kommentar
Fra : smellur45

Dato : 13-12-09 07:04

Jeg syntes smuller54 har ret. Lad dog fortiden ligge.

Nu er det Luciadag.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 13-12-09 13:13

Er det LUCIA berit ?

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 13-12-09 15:24

nu da præmierne er afskaffet, gætter jeg på, at denne

j handling fra kandu-teamet, er en kollektiv
GAVE ,
som vi alle kan have gavn af.
se blot på alle de gode indlæg i denne tråd.
jamen, det var da et genialt træk.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-12-09 17:54

Citat
Det er SUPER og vil forhåbentlig virke efter hensigten

Citat
se blot på alle de gode indlæg i denne tråd.
jamen, det var da et genialt træk.

Det kommer vel an på hvor mange "liv" mangeprofilen stadig har. Mangeprofilen deltager da i dette spørgsmål med mere end en profil

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-12-09 19:12

Tja - pointjagten stilner nok lidt af nu hvor værdien ikke er så stor.
Det tynder vel også lidt ud i de mange profiler................ja ja - jeg har smidt dem helt væk.

Så en slags julegave kan man da godt kalde det.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 13-12-09 19:27

... og kære ans, al begyndelse er svær. i hvert fald er der sat noget i gang.
måske fører det noget godt med sig på længere sigt. at mangeprofilen er med, tager jo ikke værdien af de andres indlæg.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-12-09 20:08

Sålænge han holder en god tone bliver han IKKE blacklistet her

Men det kan jo hurtigt ændre sig...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-12-09 18:41

Citat
refi

Dato : 13-12-09 20:08

--------------------------------------------------------------------------------
Sålænge han holder en god tone bliver han IKKE blacklistet her

Men det kan jo hurtigt ændre sig...

Der havde kandu så en anden mening

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-12-09 18:47

Så kan han da bare bruge sin nye profil

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=277112

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-12-09 19:57

I skal være tilgivende som jeg skriver http://www.kandu.dk/Spg143002.aspx men jeg tror ikke rigtigt at mangeprofilen forstår mine tilgivende hensigter

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-12-09 21:09

Og han kunne aldrig finde på at BL... som om det er bedre at annullerer sit spørgsmål

Hvor dum har man lov at være

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-12-09 10:11

Dette indlæg er en test på kandus ur

Klokken er nu 10:10 og jeg trykker på send.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-12-09 10:14

Kun 1 minuts forskel, så der er mere fremgang

Og nu er det kanduuret der er 1 minut foran.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-12-09 10:15

Måske er der 2 minutters forskel, men bedre end de 22 minutter

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 20-12-09 15:05

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 20-12-09 16:19

Hvis mine ure ikke virker, synger jeg bare et par...viser

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 20-12-09 16:42

Med din røst må man håbe det er en sekundvise(r)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-12-09 16:48

Mit ur er en ren tidsmaskine....

Jeg fjerner blot batteriet - og tiden går i stå

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 20-12-09 16:54

Hvorfor ikke bare smide det ud, Refi?

Så er det et...væk-ur

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 20-12-09 16:56

Jo Krumme

Jeg fandt nogle små viser i...skive

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-12-09 16:56

Næh nej....

Det viser ur-tid

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 20-12-09 18:28

hæhæhæhæ Nu er de vist ved at blive lidt tynde

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-12-09 18:30

Slimline-tid

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 20-12-09 19:57

Sukkkk ja det var dengang,,,Minderne har man da lov at ha

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-12-09 20:33

En af fordelene ved at blive "ældre"

Taxfree

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 20-12-09 22:15

Vi har aldrig været så gamle, som vi er nu !

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 20-12-09 23:45

Citat
En af fordelene ved at blive "ældre"
Det er faktisk fedt!!!!

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 21-12-09 04:44

Min læge: "-Hvor gammel er du?"
Mig........: "-Jeg bliver 55 om et par måneder"
Min læge: "-Nå. Tror du på dét?"

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-12-09 07:55

Tja.... når først i er begyndt, ved man godt hva' klokken er slået

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 21-12-09 11:36

herligt, at vi ikke drøner rundt i købekøbekøberæset sammen med de andre halvgale, men har tid til at hygge os lidt sammen her. og vi peger ikke fingre af dem, som ved hvad klokken er slået.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 21-12-09 12:26

HØRT

Vi sidder herhjemme og hygger os med vores ure, og undgår en...Tikker.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 21-12-09 12:28

"-Jeg har smadret mit bornholmer-ur"
"-?????"
"-Fordi det...slog først."

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-12-09 12:32

Ja - tiden er en sjov fætter....

alle gør hvad de kan for at slå den ihjel....

Og den går bare videre

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 21-12-09 15:06

Han praler med sit nye ur for en pige:

"-Fantastisk ur. Jeg kan se i det, at du ikke har trusser på."
"-Pjat...Det HAR jeg altså."
"-Hmmm. Så må det være en time foran"

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 21-12-09 15:26

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 21-12-09 22:58

yearhouse - hvor har jeg savnet dig

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-12-09 23:36

yearhouse.... den forstod jeg ikke, kan du ikke skærer den ud i pap??

(sådan ødelægger man en god vittighed)

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 22-12-09 12:14

assenissum: Jeg har da været her hele tiden...hvor har DU været????

Nordsted: Hmmm. Hvis jeg ikke "kendte" dig, havde du modtaget en kindhest..

men i ER så søde allesammen

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 22-12-09 13:20

ich war anderswo engagiert, kære yearhouse. det er en lang historie.
f.eks. flytning. er nu tættere på årrhus.

ka du så få fingrene af fadet nordsted, å lad yearhouse beholde sine kinder uden blablablaævle

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 22-12-09 13:38

Ahhhh...Velkommen til nær-århus.

Håber der kommer flere. Så laver vi sq en humør-plat-loge

Og Nordsted får ikke lov at røre mine æg-formede kinder,,,

KINDER-ÆG

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 22-12-09 15:57

årh, hvor er det skønt at skrupgrine efter at have stortudet (gudhjælpemig) over anne fra grønnebakken....

man tror, det er løgn

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 22-12-09 18:56

Tudet???? Hvad skete der med hende?

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 22-12-09 20:44

den gamle mand fik et hjertetilfælde, da han tumlede med en ko. og han døde i favnen på anne. suk.
men er vi ikke kommet lidt langt fra spørgsmålet (ganske som vi plejer).
undskyld refi og alle I andre

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 22-12-09 22:16

Hmmm.

Man skal aldrig tumle med en ko. Den har ...et horn i siden på mennesker.

Altså, er der en...risi-ko.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-12-09 22:25

De køer vi har i familien har ingen horn (Anguskvæg) må jeg hellere lige få med,

Ergo er der ingen ko på isen

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 22-12-09 22:47

Denne tråd er nu ko-misk

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 22-12-09 23:40

det nærmer sig det ko-le (hahaha)-riske.
og hvis det var ur-komisk ville vi osse få at vide, hvad klokken var slået.
SÅ, nu holder jeg, det mærkes, at det er sengetid.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 23-12-09 08:35

Go´ morn

Min seng brast sammen i nat.

Er det fordi jeg sover for tungt?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-12-09 08:51

Go'morn

Citat
Er det fordi jeg sover for tungt?

Det er normalt ikke det jeg ville give skylden, meeen jeg ved jo ikke om du er ko-lo-enorm

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 23-12-09 08:55

SÅ ER NORDSTED OSSE VÅGEN

Undskyld store bogstaver.
Det er fordi jeg er en sjov...type

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 23-12-09 09:00

jeg ku ikke falde i søvn, stod op igen kl. 2, tog en ko-vending og satte mig i en stol og fik to timers søvn.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 23-12-09 09:20

Var der én, der brugte...hornet da?

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 23-12-09 09:59

nej, for det sad jo i siden på ham her

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 23-12-09 11:38

shit da...Det kan udvikle...ko-lera

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-12-09 11:42

Eller måske ko-galskab

Øv øv og atter øv, jeg troede ikke du ku' gi' igen.... men det kan du jo næsten altid

Godt klaret

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-12-09 11:47

I ventetiden til i morgen, kan i lige bygge en snemand

http://www.cartoline.it/zoom-IT.htm?immagine=natalea008.swf

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 23-12-09 11:49

He he...De bliver måske osse lidt tynde efterhånden?

Men med alle dem, der er nu, kan vi jo lave en...ko-lage

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-12-09 11:50

Troede sgu lige der stod - ko-kage -

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 23-12-09 11:54

Nej da....en rigtig fin kolage...

Og DYR

....men forsikret i...ko-dan

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-12-09 11:56

AASE KOM LIGE OG HJÆÆÆÆLP HER!!!

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 23-12-09 15:41

hører jeg ko-nen kalde. er hun ansat ved ko-op?
ja, den ku vel lige skrave af.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 23-12-09 15:46

nordsted altså.
en ko-kage er jo en ko-kasse, det ved du da, eller?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-12-09 15:50

Aase jow det ved jeg godt, men lige i forbifarten, så jeg de altså som ko-kage

Hø hø nej jeg er ikke ansat i koop (coop) det lader jeg sønnen om

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 23-12-09 16:17

eij...

sikken ko-medie

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 23-12-09 17:46

boller fra ko-hberg

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 23-12-09 18:27

Laver de dem osse i Ko-lind?....og Ko-ling?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-12-09 18:44

ko-rs hvor i fører jer frem

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 23-12-09 18:45

æv, du kom først, og jeg bor endda lige i nærheden. og dine påfund overstiger langt mine. men jeg tager det med oprejst pande, prøverprøverprøver. horn-slet, hvad har det med afhornede kreaturer at gøre?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-12-09 18:47

Ikke en sk**

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 23-12-09 21:45

er en ko-driver en hyrde? en kortlæser ved et ralley?

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 23-12-09 21:59

Tænk: En mand kan hedde ko-nrad.

men en kvinde kan hedde tyr-a

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-12-09 22:51

Jeg melder pas

ko-mpas

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 24-12-09 00:21

Jeg vil osse ha´ nattøj på nu.

ko-stume

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-12-09 00:29

Bare du ikke kommer til at ligne en k(l)o-vn... altså jeg kan ikke de der sproglige finurligheder

Nat nat yearhouse

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 24-12-09 01:11

Jeg siger osse pænt

konat

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-12-09 01:21

Tænk... det syntes jeg ikke lød så charmerende

Men nat nat da

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 24-12-09 02:39

er der en, som har en ko-dimagnyl?
nå ikke, jeg dabber i seng igen.

charmerende gonathilsen - hva dælen forlanger du?

glæd dig i stedet over, at refi og andre berettigede co-optimister ikke skælder os huden fuld for i den grad at have forvansket denne tråd.

og se bare, hvor de bliver vedogved.
nå, det var sengen, der kaldte.

Accepteret svar
Fra : yearhouse

Modtaget 200 point
Dato : 24-12-09 09:13

tænk. Det hele startede med ros til Kandu, og endte med...stald-tips

DET er sq da...ko-misk

Godkendelse af svar
Fra : refi

Dato : 31-12-09 11:11

Tak for svaret yearhouse.

Hvor har du ret

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 31-12-09 11:32

Tak til dig, REFI

Ja, vi kører der-ud-a´. Heldigvis fik vi da belyst trådstarten. At det så vender, er jo bare et produkt af "brugere".

Rigtig godt/vådt nytår

TOM

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 31-12-09 12:06

det var points til den rigtige.

I ønskes alle et godt og fredfyldt nyt år og husk at leve som om, hver dag var den sidste i dit liv.
aase