/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
HISTORIE ???
Fra : viv
Vist : 590 gange
50 point
Dato : 24-04-03 11:18

Jeg har ikke kunnet finde et sted hvor der er historie links..her på kandu.

Ville det ikke være en ide,med et sådan sted ?
Jeg tænker på Senta´s sidste mange tip...de hører egentlig ikke hjemme under slægtsforskning....hvilket mit eget sidste tip,måske egentlig heller ikke helt gør...

vh Viv.

Kommentar
Fra : fjordglimt

Dato : 24-04-03 11:36

Hej viv

Ja det ville være skønt synes jeg vi kunne godt bruge sådan en side.

Mvh fjordglimt

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 24-04-03 11:38

Jeg synes Kandu skal oprette en kategori der hedder Senta. Så kan hun sidde der, med alt sit lort og kommentere sig selv.

Accepteret svar
Fra : fjordglimt

Modtaget 60 point
Dato : 24-04-03 11:43

Hej
Hvorfor nu det vi skal jo være her allesammen jeg synes godt at vi skule have en side da der kunne være mange ting som man gerne vil have frem og spørge om, IKKe , hvad synes i?

Mvh fjordglimt

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 24-04-03 12:26

Ja fjordglimt, det skal vi.
Men det er åbenlyst for enhver, at den nedre grænse for almen og ligegyldig viden der publiceres i tips på Kandu, er sænket i en grad, der får det til at ligne en skolegård for de mindste. De henrykkes jo også og egoflipper over deres nyopdagelser, som er almen eller ligegyldig viden for de bare lidt større.

Derfor mit forslag om, at senta og artsfæller fik deres egen kategori.

Kommentar
Fra : fjordglimt

Dato : 24-04-03 12:30

TAK FOR DIN KOMENTAR

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 24-04-03 18:02

jeg må tilstå, at jeg er enig med ram2..der er alt for mange sindssygt ligegyldige tips, og det er stort set de samme, der sidder og skriver dem...

Jeg starter en tråd i smalltalk om emnet!

Mvh, Christina

Kommentar
Fra : viv

Dato : 25-04-03 09:22

Det var ikke meningen,det skulle blive til en gang mudderkastning...men det SER da ud til,at der kunne bruges et emne,der hedder historie...det er ok med smalltalk Christina...jeg vil lige prøve at finde det.

Hej.

Godkendelse af svar
Fra : viv

Dato : 02-05-03 13:32

Tak for svaret fjordglimt.

Da jeg kan se,der ikke rigtig er yderligere respons på mit spørgsmål,vælger jeg at acceptere svar fra fjordglimt.
dette gør jeg da fjordglimt,i det mindste viser interresse for at svare på det spurgte og hvad der er mere vigtigt ...IKKE sviner andre til i sine indlæg...hvilket jeg endnu ikke har set fjordglimt gøre...
Hurra for det !!!!

Vh Viv.