/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
7½ år og det er stadig det
Fra : Melander
Vist : 780 gange
500 point
Dato : 09-12-09 22:41

samme øvøvøv

hvad i alverden er formålet med alt det dobbeltbruger pis. det er sgu da ikke til at holde ud, og egentlig heller ikke at jeg påpeger det gang på gang...

hmmm. luk kandu og opret en side uden præmier af nogen art, uden point eller anden fikumdik...

når ja svar på mit andet spørgsmål og hjælp mig istedet for at kaste med mudder og få de her 500 point (hm moral er godt, men er dobbeltmoral dobbelt så godt)

mvh
Melander

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-12-09 22:45

Citat
hjælp mig istedet for at kaste med mudder

Hvem kaster med mudder

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 09-12-09 22:45

Citat
hmmm. luk kandu og opret en side uden præmier af nogen art, uden point eller anden fikumdik...

Lige mine ord Melander.
Har foreslået det meeen nej ...det går ikke

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 09-12-09 22:46

HOLD DA KÆVLE ALLE,,,,, vil lave en ny side.

MEN INGEN FØLGER efter:
Ikke første gang man ser det, herinde.

Men og alt andet, så tvivler jeg på at man MÅ BROKKE sig, vhor den side bliver oprettet.

Og hvorfor fanden, går ikke ind på ?? Jubiiiiiiiiiiii eller andre Danske sider.
Kan i ikke finde dem, eller mangel på evner.

Prøv
http://www.eksperten.dk/

eller PC world, eller hvad det kaldes nu omdage ? = men der er desværre IKKE plads til FUCK/ brok

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-12-09 22:47

Citat
luk kandu og opret en side uden præmier af nogen art, uden point eller anden fikumdik...

Jeg tror ikke engang det er pga ovenstående at mangedobbeltprofilen er igang.... han er simpelthen "bare" opmærksomhedssøgende

Hellere negativ opmærksomhed, end slet ikke at få nogen

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-12-09 22:53

Citat
Jeg tror ikke engang det er pga ovenstående at mangedobbeltprofilen er igang.... han er simpelthen "bare" opmærksomhedssøgende

Hellere negativ opmærksomhed, end slet ikke at få nogen

Hvor har du dog ret Nordsted1

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 09-12-09 22:54

Men bevares, de par og 30/ 50 gengangere der har fast tilhørs forhold på denne side.
VIL JO IKKE GERNE ¨GÅ GLIP AF AT ___KUNNE MOPPE ANDRE.....

Men sikkert derfor ALLE andre IKKE følger DIG.

Dette er LOKUM af et forum´s: ingen admins eller andre der gider følge med, i hvad der FOREGÅR.
Og er de endelig hjemme, så sletter de en lille skiderik, bare for at smide et link.
Kan stadig huske et par, jeg lå ud herinde for 5-6 år siden, FØJ jer selv.

Tak pia + mange andre = højrøvede mennesker der STADIG ikke kan læse.
Hvad der IKKE står mellem linierne.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 09-12-09 22:58

Spam-free smut ud og gi' katten rejer

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 09-12-09 23:46

Hvem er det lige der er under cover dobbelt agent, med personligheds spaltning.

Hvis man virkelig vel oprette sig som dobbeltbruger... Hvorfor så ikke lave 1000 personer.... Det kunne da se sjovt ud og følge samtalen og se om man kan holder styr på, mig, ham, hende, den, det og ikke mindst julemanden.....

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 10-12-09 00:42

Ja det var engang i tidernes morgen et bruger til bruger site. desværre er der en del førtidspensionister eller hvad det hedder, som forvekslet kandu.dk med et thatforum?.
men det giver underholdning for/til de mindre bemidlede, og så er det jo et spørgsmål om, hvorvidt man som bruger kan leve med det?

Kommentar
Fra : alka

Dato : 10-12-09 06:44

spam-free, jeg har prøvet http://www.eksperten.dk/ én gang. Jeg var så venlig, at svare på et sp. og blev i den grad overfuset, da pgl. ikke menete det var et kompetent svar, så det er ikke et sted jeg kan anbefale!

Der vil altid være "uhensigtsmæsige personager" til stede, når de kan være anonyme, de er vel nærmest nogle sølle kujoner, hvor det er den eneste måde de tror de bliver hørt på. Det er vel nærmest et råb om hjælp, som vi på kandu ikke kan gi' dem.

Jeg er også i et forum, hvor ingen er anonyme og er godkendt/anbefalet af en anden, her sker den slags ikke.

Kommentar
Fra : godavs

Dato : 10-12-09 07:15

godavs

Som sædvanligt bliver personer som retter den mindste kritik mod Kandu.dk for utroværdighed = falsk markedsføring med hensyn til månedens præmie m.m beskyldt for at være idioter og opmærksomhedssøgende.

Ja ja - for så kan man kaste sig over "manden" og ikke "bolden", som er:

Gør dog noget ved Kandu.dk´s blakkede image og lad være med at lade som om at alt bare funker på Kandu.dk, når I nu selv, gang på gang, brokker jer over at I vinder, men præmien ser man ikke skyggen af alligevel.

Måske først 1 år efter, og så skal man true med advokat + fanden og hans pumpestok,
før Kandu.dk ryster op med de 500 kr.

Hvorfor kan man ikke skrive til "Teamet bag Kandu" - Jo det kan man jo godt ...

Men hvorfor svarer de ALDRIG ?

godavs

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-09 08:09

Et alternativ til kandu.dk ???

Det eneste som er nogenlude brugbart er : http://www.verdensnavle.dk/

Prøv dét ..Melander

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : pve

Dato : 10-12-09 10:09

Citat
hvad i alverden er formålet med alt det dobbeltbruger pis. det er sgu da ikke til at holde ud, og egentlig heller ikke at jeg påpeger det gang på gang...

hmmm. luk kandu og opret en side uden præmier af nogen art, uden point eller anden fikumdik...
- ja vi er mange der nok er enige, men det sjove er at vi alle bliver hængende alligevel. Tror bare man skal ignorere alt spammet og se på de konstruktive indlæg der jo også er på Kandu.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-12-09 10:13

Citat
det sjove er at vi alle bliver hængende alligevel

Trods spammeriet, får jo heldigvis stadig hjælp til vores spørgsmål og kan hjælpe andre med deres-- derfor er vi her endnu

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 10-12-09 17:37

Citat
Ja det var engang i tidernes morgen et bruger til bruger site. desværre er der en del førtidspensionister eller hvad det hedder, som forvekslet kandu.dk med et thatforum?.
men det giver underholdning for/til de mindre bemidlede, og så er det jo et spørgsmål om, hvorvidt man som bruger kan leve med det?

nu ser det jo ud som om, de fleste hurdler er overstået, siden de sidste meldinger er kommet fra Kandu.dk

Men ovenstående efterlader jo så stadig, at der er forskel på forventningerne til dette forum.
Der er visse kategorier, som indbyder til et chatforum eks. smalltalk og vittigheder - hvordan kan det næsten opfattes anderledes.
?

Ja, der har været platte indslag og sjov og ballade, men det har jeg nydt ved flere lejligheder, men hvis det generer nogen, kan man så bare ikke lade være med at deltage i de tråde ?
mvh Smuller54

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-09 21:58

pve ->
Citat
Tror bare man skal ignorere alt spammet og se på de konstruktive indlæg der jo også er på Kandu.

..hvor har du altså bare ..evig ret !!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 10-12-09 22:00

Citat
ja vi er mange der nok er enige, men det sjove er at vi alle bliver hængende alligevel. Tror bare man skal ignorere alt spammet og se på de konstruktive indlæg der jo også er på Kandu.

enig med molokyle

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-09 22:20

smuller54 ->
Citat
enig med molokyle

..som er enig med ..pve ...Øeh Holdakæft ... hvor ér vi enige

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 10-12-09 22:24

ja, jeg kan godt se jeg lige manglede lidt ord med på vejen.

Jeg var bare enig i , at molokyle var enig i osv osv

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-09 22:32

Nåeh ja ...bare vi hygger os

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 10-12-09 22:53

okay smuller og molokyle ikke mere kaffe til jer

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-12-09 22:55

Nå Melander, du har måske noget bedre at byde på

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-09 22:59

Ok.
Min omgang. Jeg gi'r !!!
..bare ta' for jer: http://fergusons.dk/ebeer/
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-12-09 23:00

Taark ska' du ha' Molo

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-09 23:03

Citat
Beer is proof that God loves us and wants us to be happy.

Benjamin Franklin

Nemli'...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-12-09 23:09

Citat
Gin og tonic kan også bruges

Nemli´

Nordsted

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-09 23:30

Nordsted1 -> Jow...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : pve

Dato : 11-12-09 09:23

Citat
Jeg var bare enig i , at molokyle var enig i osv osv

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 12-12-09 13:58

hmm hvis i ørler i min tråd gør i selv rent føj og øv.......

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-12-09 14:00

Citat
hmm hvis i ørler i min tråd gør i selv rent føj og øv.......

Nej tak,... det er da DIN tråd

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 12-12-09 14:05

nææ nej i kan tro det er løgn, det er min tråd og jeg er den lede taxachauffør der konstant skriger DET KOSTER 600,- HVIS DU BRÆKKER DIG I MIN TAXA .....hmmm flashback

never mind hyg jer, jeg hyrer en eller anden til at gøre rent

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-12-09 14:13

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 12-12-09 22:19

utroligt, bare fordi man betaler 2000 point som man har udlovet skal man svines til... men heldigvis findes der da løsninger på det problem....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-12-09 22:32

Melander, jeg tror det havde hjulpet, hvis du havde linket til den side hvor du har fået hjælpen

Vi har igennem længere tid haft en superspammer-temmelig-mange-profil der har ødelagt så meget for os andre, og så bliver folker blevet lidt "sarte"...

Nå ski' vær' med det.. go week-end alligevel (uf den bliver kold)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-12-09 22:40

Hold da op hvor jeg både kan stave og skrive... jeg må vist hellere smutte ud igen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-12-09 23:22

</MOLOKYLE>