/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fjerner Antivir....
Fra : axelbjarne
Vist : 526 gange
100 point
Dato : 09-12-09 16:22

Windows XP, har ved en fejltagelse fået programmet Antivir installeret, og nu kniber det med at komme af med det....

mvh
axelbjarne

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 09-12-09 16:27

Stop det inde i Msconfig ved at fjerne et flueben i Start. Efter en genstart burde det kunne fjernes.

Accepteret svar
Fra : McBobo

Modtaget 100 point
Dato : 09-12-09 20:44
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-12-09 01:17

Som så mange andre antivirus programmer, så er Antivir mange steder på computeren, og der derfor bør firmaets egen Antivir Removal Toll benyttes: http://www.avira.com/en/support/support_downloads.html måske er der stadig rester af programmet, hvis der er så kør Windows Registry Cleaner også, begge værktøjer kan hentes fra linket herover

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 10-12-09 06:01

Tak for svaret McBobo.

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 10-12-09 16:04

Selv tak, håber du har fået fjernet Antivir