/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Musen går død!
Fra : efaldk
Vist : 515 gange
100 point
Dato : 09-12-09 15:39

Jeg oplever gang på gang, når jeg tænder min computer og skal til at navigere med musen, at den er totalt død. Jeg troede først det var musen, der var defekt, hvorefter jeg gik hen og købte en ny, optisk mus, men problemet var ikke løst, den laver stadig det samme nummer. Derefter troede jeg en overgang, det var printeropkoplingen, hvilket jeg tidligere har haft problemer med, men den teori er jeg gået væk fra igen.
Jeg kan selvfølgelig trykke på knappen og slukke og tænde computeren, hvorefter musen klar, men det er et irritationsmoment, og jeg følger jeg spilder en masse tid.
Er der nogen derude der har en ide om hvad der er galt?

Kommentar
Fra : Citronsorbet

Dato : 09-12-09 15:51

kan det være underlaget. musemåtte?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-12-09 16:10

Musen er vel bare i "standby"

Tryk på en tast.....

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 09-12-09 16:46

går ud fra det er et usb-stik?

den er gal der....måske

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 09-12-09 19:42

Kunne musedriveren trænge til en opdatering?

Kommentar
Fra : efaldk

Dato : 11-12-09 10:05

Har prøvet at udskifte underlag, det havde ingen effekt.
Jeg bruger usb hub med 7 porte, har prøvet at bytte om på usb-stik.
Til Stilkene: Musedriveren???

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 11-12-09 10:44

Citat
Jeg bruger usb hub med 7 porte, har prøvet at bytte om på usb-stik.

Der går det åbenbart galt.....

IKKE mus via hub.... (det burde virke men gør det ikke altid)

Det går galt i den måde maskinen loader de forskellige ting...

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 11-12-09 10:58

Find din mus i enhedsorientering, og se om der er fejl på, - ellers opdater.

Godkendelse af svar
Fra : efaldk

Dato : 12-01-10 16:57

Tak for svaret refi.