/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Missing link ???????????
Fra : ibasa
Vist : 422 gange
160 point
Dato : 24-04-03 08:48

Jeg er den, til tider, lykkelige ejer af en computer med en installation der hedder MICROSOFT SUITE 2001. den omfatter bla.a. en kalender som indtil videre har virket godt nok. Men, min VÆRKTØJSLINIE er forsvundet og hvorhen vides ikke. Printfunktionen virker på den måde at systemet gør klar til print, men intet sker der udover. Det skal lige nævnes at alle "flueben" ser ud til at sidde rigtigt og alt inden for træk og slip, søg og find er prøvet, men uden held. Er der nogen genier der har et velbeskrevet godt råd. På forhånd tak.

ibasa/Søren

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-04-03 11:09

Værktøjslinie - vis>værktøjslinie>hak den linie af der mangler.
Eller tag fat i en af de fede lodrette linier oppe ved værktøjslinier og træk den lidt ned.
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-04-03 11:11

filer>udskriv>er det den rigtige printer den vil printe til ?
Emesen.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 24-04-03 11:30

Hej Emesen !

Alt træk og slip er prøvet uden held. Ja det er den rigtige printer der skrives til
Mystikken breder sig

Hilsen ibasa

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-04-03 13:11

Hvilket styresystem
Hvis XP - gå tilbage i tiden / win 98 - indstaller 98 ovenpå (dokumenter og filer bibeholdes)
indstaller printerdriver
start>indstillinger>printere>udskriv testside
er det samme kabel som problem
h-klik denne comp.>egenskaber>hardware>er der gule markeringer
er printeren på usb - er det den rigtige port - er der andet usb udstyr tilsluttet
kan printeren skrive sin egen testside
Emesen.

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 160 point
Dato : 24-04-03 13:13

er det samme kabel som før problem

Godkendelse af svar
Fra : ibasa

Dato : 24-04-03 16:14

Tak for svaret emesen.

Endelig et svar der ikke forudsætter at alle er Edb-nørder eller universitetuddannet ud i de ædle teknikker