/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
FTP-filer
Fra : steenandreasen
Vist : 571 gange
100 point
Dato : 08-12-09 21:52

Jeg skal opdateret min hjemmeside, som er lavet i Publisher.
Jeg går inf i filer og udgiv på web, hvor FTP-steder skal være.
Dette er ikke tilfældet, jeg har prøvet at finde FTP-steder ved at søge og dette sker ikke.

Er der nogen der kan fortælle mig hvad jeg gør forkert!!!
Det har virket før

Vh Steen A

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 110 point
Dato : 08-12-09 22:30

Du skal naturligvis have en upload adresse til din hjemmesidemed adgangskode og password.
Denne adresse, hedder i stedet for http, ftp.
Prøv at bruge din browser i stedet, ogindtast din ftp://xxxxxxxx og se om du ikke får en log-in boks til din hjemmeside.
Inden du gør det, så åben for din stifinder, og gå i den mappe hvor filerne ligger.
Så åbner du for din ftp adresse og logger in på hjemmesiden.
Nu kan du i stifinder, markere alle de filer du skal overføre, og trække og slippe dem over i browservinduet.

Fordelen med browseren er at du kan flytte alle filer på en gang, hvor andre programmer ikke altid vil flytte mere end en fil ad gangen, i gratis versionen.

Filer du skal have slettet fra hjemmesiden skal blot markeres i browseren, og så trykke på DEL knappen.

Godkendelse af svar
Fra : steenandreasen

Dato : 08-12-09 23:18

Tak for svaret severino.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 09-12-09 00:08

Jamen så håber jeg at det virker!!!!
Nogle hjemmesider har en lidt speciel adresse, som der skal up-loades på. Sådan var det da TDC var flinke og stille hjemmesideplads til rådighed.
Nu har du lukket alle siderne ned, og yder ikke længere denne service, men henviser til 123, som er befængt med reklamebanner!