/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Zepto konkurs
Fra : Lassepg
Vist : 838 gange
50 point
Dato : 08-12-09 20:31

Som du måske har hørt er Zepto lige gået konkurs. Er der nogen som ved om kreditorene så sælger de sidste computere og hvis ja hvor man kan købe dem?

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 08-12-09 20:33

de er færdige,,,(=´

hvorfor vil du have en Zepto==??
¨troede der var mange som havde bøvl med dem??

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 08-12-09 20:35

er du sikker p du godt kan få lavet din pc når den går i stykker hvis de er gået konkurs??

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-12-09 20:36

Zepto erklærede sig selv konkurs og ja jeg vil da tro at på et tidspunkt bliver restlageret solgt på auktion. Men det er ikke let at vide hvornår.

Zepto var et godt mærke for et par år siden, og jeg var stor fan, men jeg må indrømme at det gik noget tilbage for dem i det sidste års tid.

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 60 point
Dato : 08-12-09 20:42

Efter en konkurs vil kurator på et passende tidspunkt søge at sælge stumperne via offentlig auktion, hvornår disse afholdes vil fremgå i Statstidende, jeg har også set annoncer for konkurssalg i Berlingeren og Jyllandsposten.

Eneste sted Du kan få oplyst om evt. salg af aktiver (varelager m.m.) ved auktion vil så højst sandsynligt være hos kuratoren.
Forvent ikke for meget, de har sikkert kun ganske få computere der er samlet, resten er opdelt i stumper af løsdele der går tilbage tilbage til de leverandører der har penge i klemme.

Hvad vil Du iøvrigt med en computer der sælges uden garanti ?

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 08-12-09 22:42

Zepto var et godt mærke

hvad er det for noget vrøvl hvis det var et godt mærke til en rimelig pris ville de stadigvæk have
været der

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 09-12-09 00:48

Citat
godt mærke til en rimelig pris ville de stadigvæk have
været der

Selv de gode firmaer med gode billige og dyre ting knækker her i krisen, og netop bærbare computere er følsomme, de kunne også have drejet nøglen uden en verdenskrise.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-12-09 09:05

Jeg håber det forlyder her på kandu, når der åbnes for salg af reservedele.
Jeg kunne nemlig godt tænke mig en ekstra harddiskramme til min Zepto 3215W
Jeg har prøvet at rinde til serviceværkstedet i Ballerup, men de sagde at alt om Zepto var "låst" inde.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 09-12-09 16:23

Og jeg vil gwerne finde et nyt batteri til en Znote 6625WD

Godkendelse af svar
Fra : Lassepg

Dato : 09-12-09 18:50

Tak for svaret LuffeA. Hvis computeren rigtig billig, så gør det ikke så meget med garanti, men det kan være lige meget for de bliver sikkert budt lige så højt op som de kostede i butikkerne...