/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
bærbar Emachines
Fra : edison
Vist : 961 gange
200 point
Dato : 08-12-09 17:55

sider og bakser med en Emachines E525
Og den vil ikke starte vista op, den står bare og køre den der grønne bjælke uendeligt. og mere sker der ikke. har så prøvet at gi den min win 7 disk. med det samme resultat. maskinen loader uendeligt.
nogle tips,

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-12-09 18:39

Den kan måske ikke få driverne på plads..........prøv med fejlsikret (F8) et par gange.

Kommentar
Fra : edison

Dato : 08-12-09 19:45

maskinen har kørt. og pludselig vil den ikke mere. det er det der det underlige.

Accepteret svar
Fra : steffen15

Modtaget 100 point
Dato : 08-12-09 21:53

prøv at smide nogle andre ram i !
hvis det ikke virker er det nok noget andet ..

Kommentar
Fra : edison

Dato : 09-12-09 17:38

tja. nu er alt prøvet. udtaget at skille maskinen ad. der kan ikke formateres, genindstales på den maskine. så den bliver sendt til rep. der er jo stadig garanti på. så vi må se når den kommer tilbage.

Kommentar
Fra : edison

Dato : 30-01-10 07:51

maskinen er nu tilbage efter rep. Harddisken blev udskiftet. og den køre igen

Godkendelse af svar
Fra : edison

Dato : 30-01-10 07:53

Tak for svaret steffen15.