/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Statusrapporter fra København!
Fra : Cathcart
Vist : 564 gange
100 point
Dato : 08-12-09 16:34

Da jeg ikke ser Nyheder mm., vil det være rart med "øjenvidneskildringer" af tingenes tilstand i vores hovedstad i disse dage, hvor det må være besværligt at være i begivenhedernes centrum .

Mvh Chris

PS! Tråden vil være åben til efter COP15 er afsluttet

Kommentar
Fra : sober

Dato : 08-12-09 16:40

I går aftes Fred og Ro på Rådhuspladsen, Strøget, ved Domhuset (Nytorv & Gammeltorv.)

Kgs. Nytorv, Østerbro, Nørrebro fredeligt.

Der hvor jeg var. Ud af hele Nørrebrogade til "Højbanen" (Nørrebros Station)

Blågårdsplads, Jægersborggade (Berygtede områder: Fredeligt)

Aner ikke om der var uro andre steder !

I formiddags og tidligt eftermiddag det samme de steder. Ingen problemer.

Har ikke været ved Bella Centret (endnu da)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-12-09 16:58

Balladen starter først på fredag iflg. avisen igår

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 08-12-09 17:05

Jeg er med på en "lytter". Skal fejre jul på Christianshavn. Og er meget spændt på om der er noget tilbage af bydelen til den tid. Tror dog ikke,at de kan vælte Vor Frelser Kirke.Så vi kan vel søge tilflugt der.
Det forlyder at de autonome,indleder krigen på lørdag.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : xbruger

Dato : 08-12-09 17:52

Slap nu af - Måske bliver der lidt ballade (håber det nu ikke) Men presse har det med at slå det MEGA stort op på forhånd, og man kan altså sagtens færdes i København alligevel !

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 08-12-09 18:02

For hulen da også. Sober, nu skal du bestemme dig til kun at bruge en profil i mine indlæg . Og du behøver kun en rapport pr. dag.

Og da det eventuelle kaos åbenhart først begynder fre- eller lørdag, er det ok, at rapporterne "vælter" ind på de dage og frem .

Mvh Chris .

PS! Jeg bor heldigvis stadig i Odense

Kommentar
Fra : sober

Dato : 08-12-09 18:09

Oki

Kommentar
Fra : sober

Dato : 08-12-09 18:10

Hils H.C Andersen

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 08-12-09 20:16

Citat
Hils H.C Andersen

Hvilken rockergruppe er det nu han er medlem af ???

Han får i hvert fald frit slaw på Fyn i de nærmeste dage, alle betjente er jo sendt til Københavnstrup

Så må vi ellers passe os selv og på hinanden

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-12-09 20:43

Citat
Han får i hvert fald frit slaw på Fyn i de nærmeste dage, alle betjente er jo sendt til Københavnstrup

Vil i ha' nogle rockere over og passe på jer??

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 08-12-09 20:49

Vi kan jo bare spørge H.C.

eller søge tilflugt hos Anker og Jan Boye, kan ikke lige huske hvilken gruppe de er i

Har I nogen I kan tilbyde ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-12-09 20:56

ÅÅhr siden det er dig, så kan du få nogle Banditos og nogle AK81,, sig til, og jeg sender dem fluks afsted

Dem er der mere slaw i end H.C, jan og Anker

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 08-12-09 20:59

Hvad ved du om Anker ?

Noget jeg skulle vide

du må vide noget siden du kan sige der ikke er slaw i ham

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 08-12-09 21:05

Ups
det er jo et spørgsmål om status i Københavnstrup

Jeg lister lie så stille a´ igen, hva´sys du Nordsted1 ?, vi bli´r vist li´t u´ tiige

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-12-09 21:19

Smuller i smalsnak, må man snakke om alt muligt... cahtcart (fandens til nick, jeg har svært ved at huske at stave til det) ka da også bare holde os med sin tråd/os

Jeg sender en flok over, jeg stiller dem ved statuen af H.C.Andersen nede i gågaden, okay?

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 08-12-09 21:27

Citat
Jeg sender en flok over, jeg stiller dem ved statuen af H.C.Andersen nede i gågaden, okay?

godt jeg ikke bor helt i Odense- det må Chris overveje

Jeg havde nu mere tænkt mig folkene ude på Lindø ville være en bedre hjælp.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-12-09 21:39

Citat
Jeg havde nu mere tænkt mig folkene ude på Lindø ville være en bedre hjælp.

De kan da altid hjælpe gutterne med at slæwe våben og såårn..

Chris må hjælpe med at få dem samlet... jeg kan ikke kordinaterne her på -- siddende rumpe---

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-12-09 22:19

Chris har vist ikke tid til os nu

Men Smuller send dine gutter over til H.C.Andersen, så skal de bare holde udkik efter nogle tja... hvordan skal jeg nu beskrive dem

Lidt brede flot udsmykkede på ryggen fyre, måske med en anelse tuschtegning på armene

(og ellers kan de nok indfanges med en magnet)

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 08-12-09 22:56

Jeg troede det var i København, der måske ville blive ballade. Men det er da smart nok at demonstranterne samles i Odense. Da fik de alligevel taget politiet ved næsen.

Kommentar
Fra : repe1961

Dato : 09-12-09 01:16

Fuck hvor i åndsvage

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 09-12-09 01:22

Når balladen ikke er begyndt i København endnu, så må vi selv skabe noget "uorden" her i Sir Chris tråd!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-12-09 09:08

repe1961.... ja hvor har du ret

Annuller spørgsmålet
Fra : Cathcart

Dato : 13-12-09 13:31

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål